Hogwarts Legacy

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Doncs el Minathondir va dir que es pillaria la Switch i si ho fa soc capaç de pillar-me el Hogwarts Legacy per donar-li més ús a la màquina. Si no la veritat és que no m'ho hauria plantejat perquè de cada dia soc menys de jugar, així que només hi jugaré si el Minatamon decideix invertir els dineros o no...

La part dels animalitos màgics kebab em fa ganes però el meu joc ideal seria poder-te convertir en mortífag i posar fi a la misèria del món muggle, excepte pels cupcakes. O em muntaria una botiga de cupcakes màgics que depèn del gust t'esclatin a la boca. O et defequin per dins. No sé, la màgia sempre és molt escabrosa...
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

@UkiHana Ja hi ha data per Nintendo Switch --> 25/07/2023, es a dir, 6 mesos després que a la resta de plataformes (que surt el proper 10 de Febrer, res una setmana i mitja).

https://as.com/meristation/2023/01/25/a ... 38094.html

Les critiques son bones, sembla ser que l'espera llarga s'ho val.

@drew-kun esta confirmat que es SENSE CARTUTX pero en cap lloc diu si es Launcher nomes(joc al nuvol) o complet.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Gràcies @Shancks per la info! La veritat és que tinc un hype increïble i ara hauré de mirar si al meu ordinador el joc em tirarà perquè no aguantaré el hype tants de mesos, això us ho puc ben dir!

Darrerament he vist polèmica a twitter (evidentment) perquè sembla que al joc no et podràs enamorar però si torturar la gent que (i ara parlo en pla broma, espero que es noti) és infinitament més divertit i satisfactori i no hauràs d'esperar que tothom es vagi a dormir per fer un salvatge nyiqui nyiqui a la sala comuna... simplement entres i li fas un Crucio i, no sé vosaltres, però a mi em sembla una forma d'amor veritable <3

Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Doncs ahir vespre tenia el mono a full (pots tenir el mono d'un joc que només has jugat en la teva imaginació?) i ja que la gent que es a gastar la pasta en l'edició deluxe ja el té, doncs vaig estar mirant uns quants gameplays per a veure si m'acaba de convèncer (que ja sabia que sí XD)

De tots els que vaig mirar (un poc així per sobre per veure l'escenari que és brutal) van ser aquests dos:





I aquest sobre com tries la casa perquè em feia por que el procés de selecció fos com el de pottermore que els molt cabrons et fan preguntes sense cap puto sentit de merda com ara si t'estimes més els donuts de xocolata o els muffins de maduixa i no sé, he de posar el cervell en mode Dark Lady per contestar aquestes preguntes de merda que diuen molt sobre la meva personalitat :roll:

En fi, que si teniu dubtes podeu veure aquest vídeo i veureu que podeu, efectivament, ser persones decents i triar directament pertànyer a Slytherin.

Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Esta bastant currat la veritat, llastima que me tinc que esperar 6 mesos per jugarlo i ja tindre vist mig joc xDDD
Imatge
Avatar de l’usuari
Morte-Diem
Porco Rosso
Porco Rosso
♫ Tu Tu Ru ♪
Entrades: 407
Membre des de: 15 oct. 2016, 12:07
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 167 cops
Gràcies rebudes: 246 cops

Bé, després d'haver-hi jugat unes quantes hores vinc a deixar la meva opinió:

Fa unes 4 hores que hi jugo i encara tinc la sensació d'estar en el Tutorial (s'ha de dir que l'estic gaudint molt). Amb aquest temps vinc a dir que em sembla un joc molt complet, el combat em sembla molt satisfactori, l'exploració i les poques missions secundàries que he fet em semblen molt correctes, l'administració de l'equipament i tota la gestió de recursos, de moment em sembla molt encertat així com la pròpia interfície que està molt integrada.

Els gràfics són espectaculars, sense arribar a ser exageradament realistes, i és per això que el rendiment és curiós, està clar que el rendiment del joc l'aniran millorant, dic que és curiós perquè a Hogwarts (dins) tinc uns 100 FPS estables (sempre) amb una RTX 3080 i un 10700K Gairebé tot Ultra, amb 2K i DLSS equilibrat activat, el "problema" és que es noten molt les càrregues d'escenaris, i quan canvio de zona de hogwarts tinc baixades que arriben fins els 50 FPS durant 2-3 segons. Això s'accentua fora de Hogwarts i especialment a hogsmeade que em va a 50-60 FPS estables però algun cop baixa a 40. Molts d'ànims pels que el jugaran per la Switch, a veure com s'ho fan.

I aqui deixo constància de la meva Ninja Waifu Maga (no es nota, però va amb pijama)

Imatge
Avatar de l’usuari
Morte-Diem
Porco Rosso
Porco Rosso
♫ Tu Tu Ru ♪
Entrades: 407
Membre des de: 15 oct. 2016, 12:07
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 167 cops
Gràcies rebudes: 246 cops

Ara que ja me l'he acabat vinc a donar la meva opinió una mica més completa:

Durada


El videojoc m'ha durat 51 hores segons steam i 38 hores segons l'arxiu de guardat del joc. He fet totes les missions, però també és veritat que he ignorat la meitat dels puzzles optatius que et vas trobant pel mapa (trobo que es fan massa repetitius). Suposo que està prou bé, sobretot tenint en compte que encara no han tret cap expansió, perquè pugueu comparar: Una partida al The Witcher 3 em dura 87 hores, i una partida a l'Skyrim (aquí si que hi ha trampa perquè faig servir expansions i mods) em dura més de 120 hores.

Combat


El combat, com ja vaig dir el primer dia és molt divertit, pots fer combos, esquivar i bloquejar els atacs és molt fàcil i realment et creus que tens un personatge poderós en tot moment. Per tenir un personatge amb una força decent necessitaràs com a mínim dues barres d'encanteris plenes d'encanteris ofensius, i sí que és veritat que amb l'ordinador canviar entre barres (es fa amb la rodeta del ratolí) pot marejar una mica (si et passes amb la rodeta del ratolí pot ser que estiguis intentant raspallar a un enemic en comptes de calar-li foc). Això ja hi ha mods que ho arreglen i fan que algunes de les barres s'activin amb el "shift" o el "ctrl"+número.

Crafting


Trobo que hi ha infinitat de recursos, tant vegetals com animals en tot el món de Hogwarts Legacy. DESAFORTUNADAMENT els desenvolupadors no li han tret suc. TOT l'equipament es troba en cofres a l'atzar voltant pel món. L'equipament NO es pot craftejar, penso que és un error extremadament greu que en un RPG l'equipament no pugui tenir diferents orígens. Hi ha un sistema de millora de peces d'equipament que el trobo molt ben fet, però el joc torna a tenir un petit problema en aquest sentit: per craftejar pocions es fan servir materials de drop animal i materials de plantes. Mentre que per millorar l'equipament es fan servir només materials d'animals capturats, trobo que aquesta diferenciació en l'ús dels materials l'hi treu part de gràcia al joc, s'haurien de poder fer pocions amb materials d'animals capturats i s'hauria de poder millorar l'equipament amb materials de drop animal o vegetal. Perquè jo per exemple que he fet servir un total de dues pocions en tot el joc he acabat amb l'inventari petadissim de materials que no he fet servir mai. En resum, crafting molt desaprofitat, no sembla un RPG.

Talents i Encanteris


Cada nivell et donen un punt de "Talent" que pots invertir per millorar alguna habilitat del teu personatge, des d'encanteris fins a eficiència de les pocions, durant tot el joc tenia entre 5 i 9 punts de talent que no sabia a on posar perquè un cop tens comprats els talents dels encanteris la resta són bastant inútils (a no ser que facis servir pocions o altres mecàniques secundàries).

Missions


Com ja he dit més amunt, he completat totes les missions, tan secundàries com principals. Les missions estan bé, són divertides i la immensa majoria no són repetitives.

Puzzles


Per tot el joc ens trobarem amb puzzles que podrem decidir si fer-los o no. Quan vaig començar a jugar feia tots els que trobava, però quan portava ja 15 o 20 hores la gran majoria els ignorava, perden tota la gràcia quan ja n'has fet 5 d'iguals.

Sala de los Menesteres


Penso que és important incloure aquest apartat. Aquesta sala és el "Housing" de Hogwarts Legacy, és a on guardes els animals que has capturat, és a on conrees les teves plantes, és a on millores el teu equipament, i també és a on pots posar tota mena de decoracions. Trobo que és un afegit exageradament perfecte sobretot per totes les persones que en els RPG busquen aquest espai personal i de tranquil·litat.

En resum: És un bon joc per un amant de la saga de Harry Potter o per un jugador de RPG o jocs d'aventures casual, però penso que per un jugador de RPG experimentat el trobarà una mica buit.

Una mica d'Spoiler sobre les arts obscures
Text amagat.
Jo vaig decidir aprendre totes les habilitats de les Arts Obscures i les vaig fer servir sempre que vaig poder, doncs per la meva sorpresa mai ningú m'ho va retreure ni tampoc em van "castigar" per fer-les servir, passo de fer una altre "Run" sense fer servir les Arts Obscures, però m'agradaria que si algú la fa em digui si canvia en alguna cosa.
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Doncs he començat a jugar fa uns dies i no he fet res més perquè justament ha coincidit que tinc vacances fins dimarts, que dimarts curro però dimecres és festiu per tant és com MÀGIA de veritat i no la del Hogwarts Legacy.

M'he fet una Slytherin, així que no us puc contar res més del que ja hagi pogut dir en Morte pel que fa a la casa. Ho estic gaudint massa, la veritat. No soc gaire gamer (per no dir que gens tret del wow o jocs al mòbil) i m'està agradant molt, el trobo fàcil i el combat, que és el que em feia més por, de moment em vaig defensant. Potser el que em fa més peresa és que els diàlegs de vegades són molt llargs, fa ganes de dir-los "mucho texto".

Doncs l'altre dia vaig veure aquest vídeo que t'indica les diferències sobre si jugues a una casa o a una altra i hi ha diferències subtils.



Especialment em va cridar l'atenció això de la missió principal, que a Hufflepuff pots anar a Azkaban i ara, quan acabi amb Slytherin, em faré un buenorro molt buenorro a Hufflepuff per anar a visitar els dementors, que sincerament, em fa il·lusió.

Això és tot, no sé, ho estic gaudint moltíssim de veres. Gràcies @Minatoni per deixar-me l'ordinador <3
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Doncs ja he après l'Alohomora (ja era puta hora, tota l'estona fent el puto Revelio per veure cofres dins habitacions tancades a través de la paret) i la veritat és que m'ha encantat el sistema per forçar els panys, et fa sentir molt lladre professional, jo que volia just un encanteri que ho fes per mi xD

Aquí teniu un dels pocs vídeos que expliquen com collons s'obren els panys, perquè jo no tinc paciència per trastejar



Per cert, he fet això and I REGRET NOTHING
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

L'he acabat i plor perquè soc una puta ansias i vaig anar a vèncer el puto gnom al nivell 30 i ara no puc acabar la darrera missió fins que no sigui nivell 34 i me puto vull matar per impacient perquè com merda pujo ara jo aquests nivells? Fent secundàries? Odio les putes missions secundàries, són bassura camuflada.

Imatge

I res, a veure, en general molt bé. Personatge preferit? Sebastian, of course i el seu DRAMA. M'ha caigut tan bé el xaval que al final he decidit que no l'entregaria pels seus crims de foscor. M'hauria agradat poder jugar més amb n'Ominis, no es pot tenir tot...

I després na Poppy, na Poppy és amor és Sweet xDDD Aquests personatges m'han encantat però el de na Natsai se m'ha fet una mica pesat perquè mentre que un personatge té foscor i l'altre té animalets, na Natsai només tenia drama i no drama fosc i no he pogut empatitzar amb ella.

El combat m'ha agradat, el revelio i tal també, en general very nice. Potser els trials m'han cansat una mica, especialment els dos primers que eren més repetitius. El tercer em va encantar i el darrer, a la fi, va ser molt senzill.

Què més no m'ha agradat? Els putos Merlin Trials. Els odio. Putíssima manera de fer-te perdre el puto temps i tot per què, per dos slots més? És que ni val la pena perdre el temps per amunt i avall fent putos puzzles de merda per dos slots més per desar coses, sorry.

Poca cosa més a aportar, excepte que visca Slytherin joder.
Respon