Tower of Fantasy

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.
Respon
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Tower of Fantasy


Imatge


Fitxa tècnica


Any: 2022
Gènere: Aventura, MMORPG, Fantasia, Futurista
Desenvolupador: Hotta Studio
Plataforma: PC, Android i Apple

Sinopsi

Text amagat.
La història de Tower of Fantasy ens situa en un futur on els humans van deixar la terra i van anar a viure al món d'Aida. Les coses no són ideals al nou món. L?Omnium, una font d?energia tan poderosa com perillosa, amenaça la vida. El nostre objectiu és simple: fer front a aquesta amenaça per no haver de fer una segona mudança.

Trailer:



Opinio:
No es res novedos, es un Genshin Impact pero MMORPG futuristic post-apocaliptic. Esta força currat i es juga molt be al ordinador o al movil(al movil tiran be els grafics pero la bateria vola).
La banda sonora es de 10.

Link descarrega: https://www.toweroffantasy-global.com/ o Play Store/Apple Store.

Si algu hi esta interesat jo estic jugant aqui:

Servidor Europa: Cosmos
El meu codi d'amic es UID: 130092390
Nom del Personatge: Byona

Pero el servidor esta plenisim (ara mateix tinc cua de 24h per entrar xD), podem anar a un menys ple.

A vera si 2 o 3 us animeu i fem un equip :) @Minatoni @drew-kun @Meizu @Lluis_Cat @Grimmy @cosarara
Imatge
Avatar de l’usuari
Grimmy
Calcifer
Calcifer
Judo ❀ Master
Entrades: 608
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
0
1
Gràcies donades: 184 cops
Gràcies rebudes: 251 cops

Jo quan el vaig provar d'engegar la gràfica em va apagar els dos monitors així que F. També pel que vaig veure d'streams no és un tipus de joc que em cridi l'atenció especialment. xD
Avatar de l’usuari
drew-kun
Porco Rosso
Porco Rosso
Entrades: 254
Membre des de: 15 oct. 2015, 23:42
0
1
Gràcies donades: 1 cop
Gràcies rebudes: 98 cops

No em desagrada la idea, pero l'ordinador ja se'm sobreescalfa amb el genshin i no m'agrada jugar a aquesta mena de jocs amb el mobil, aixi que m'espero a una possible versio de switch, la qual si passa igual que amb el genshin, millor em poso comode per esperar.
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

drew-kun ha escrit: 12 ago. 2022, 10:06 No em desagrada la idea, pero l'ordinador ja se'm sobreescalfa amb el genshin i no m'agrada jugar a aquesta mena de jocs amb el mobil, aixi que m'espero a una possible versio de switch, la qual si passa igual que amb el genshin, millor em poso comode per esperar.
Pel Genshin abans de estrenar ja estaba dit que sortiria "algun dia" a la Switch pero per aquest no hi ha res dit, no dic que no surti si els interesa captar gent pero es posible que no fagin port a consoles.

He trobat aixo:

"We are sad to inform you that at the time of writing, there are currently no plans in place for Tower of Fantasy to be released on PlayStation 4, PlayStation 5, and Xbox (console) platforms.

This was revealed in the official Tower of Fantasy Discord to the dismay of many fans."

https://www.ginx.tv/en/tower-of-fantasy ... lease-date

Ho dic perque jo no esperaria alguna cosa que potser no arriba mai xD
Imatge
Avatar de l’usuari
cosarara
Moderador
Moderador
...
Entrades: 485
Membre des de: 02 gen. 2018, 00:40
0
1
Gràcies donades: 194 cops
Gràcies rebudes: 235 cops

Grimmy ha escrit: 11 ago. 2022, 21:28 Jo quan el vaig provar d'engegar la gràfica em va apagar els dos monitors així que F. També pel que vaig veure d'streams no és un tipus de joc que em cridi l'atenció especialment. xD
Doncs rip, perquè jo vaig amb una gtx 960 encara. Potser algun dia el provo però pinta malament.
Avatar de l’usuari
Lluis_Cat
Porco Rosso
Porco Rosso
YELLOW TEAM!
Entrades: 308
Membre des de: 07 set. 2019, 15:19
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 238 cops
Gràcies rebudes: 209 cops

Doncs la veritat és que la temàtica mig-futurística i el que he vist no em convencen. Sembla força còpia del Genshin i de moment no tinc gaire incentiu per jugar a aquest nou joc. Ja veurem en un futur si evoluciona molt bé o què.

Molt més enllà del temps, a la ciutat dels vents suaus vull que m'hi portis.

Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

cosarara ha escrit: 12 ago. 2022, 18:19
Grimmy ha escrit: 11 ago. 2022, 21:28 Jo quan el vaig provar d'engegar la gràfica em va apagar els dos monitors així que F. També pel que vaig veure d'streams no és un tipus de joc que em cridi l'atenció especialment. xD
Doncs rip, perquè jo vaig amb una gtx 960 encara. Potser algun dia el provo però pinta malament.
Jo jugo be amb el portatil Huawei amb grafica integrada(ni idea quina) i Intel Core i5, he baixat els FPS a 45 perque a 60 si que no tirava be per temes del lag i que el servidor esta plenisim. Pero a 45 tot be.

No crec que una gtx960 en un pc et peti. Ara si vols jugar a tope de grafics, doncs no.
Imatge
Respon