Pokemon Escarlata i Purpura

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.
Avatar de l’usuari
Dickinoulis
Esperits del bosc
Esperits del bosc
Entrades: 54
Membre des de: 30 juny 2019, 12:07
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 6 cops
Gràcies rebudes: 28 cops

Jo m'he reenganxat a Pokémon amb el Shining Pearl i l'Arceus després d'uns quants anys de no jugar-hi (l'últim joc a què havia jugat era el Sol, que en el seu moment vaig deixar a mitges, i que em vaig comprar excepcionalment perquè feia una proposta una mica diferent) i, malgrat que em semblen jocs que es poden gaudir perfectament, es nota que estan fets de pressa i que podrien aspirar a molt més en molts àmbits. I és una mica el que crec que tornarà a passar amb aquesta generació... com que el volen treure aquest any, estic segur que es tornaran a deixar moltes coses pel camí. I em fa certa ràbia, perquè els jocs em volen interessar, però a la vegada em fa una mica de mandra comprar-los i jugar-hi tot sabent que no han tingut la dedicació ni la cura que requereixen.
Avatar de l’usuari
Ai_Serenity
Porco Rosso
Porco Rosso
Hola ♥︎
Entrades: 253
Membre des de: 08 juny 2021, 11:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 174 cops
Gràcies rebudes: 216 cops

El primer que he de dir és que a mi el gat planta m'encanta i l'ànec si no fos perquè està ambientat en Espanya i em recorda a tot el rollo del PP doncs també m'agradaria. Per mi els inicials més lletjos són en Totodile, Oshawott (tots els inicials de Blanco y Negro em semblen una caca) i Popplio, ah!, i les evolucions de pràcticament tots els d'Escudo/Espada. A més a més es van carregar en Litten que és el meu inicial preferit amb la tercera evolució furry :boig:

Pel que fa als gràfics i els escenaris semblen reutilitzats de Legends Arceus, quan fa unes hores que jugues et semblen tots pràcticament iguals, estan molt mal fets i sempre surten els mateixos Pokémons.

Si l'Arceus el van fer de pressa, aquest el van fer a la vegada i reaprofitant. Ens hauríem de queixar perquè no destrossin les sagues. Hi vull jugar, no us mentiré, però estic farta de productes de baixa qualitat. Ens han demostrat que han de millorar molt abans de treure un nou producte :pervertmoon:
Em trobareu a...
Aida x Música d'Anime en Català
https://www.youtube.com/channel/UC6qGEn ... QeJjchd14g
I aquí:
https://www.youtube.com/c/SoyAidaDeturck

Ara mateix veient:
➛Anime: Shadows House, Fumetsu, SpyxFamily, Boku No Hero
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Jo sóc masoca potser i el pillare 100%, no l'he reservat encara(i he estat apunt, esta al carro del Game) perquè no se la diferència entre les edicions que sinó....

Arceus deixant de banda els gràfics, la dinàmica de joc és força entretenida, Espasa/Escut va ser força escuet en quant a història, si fan una cosa intermitja jo em conformo.

Els memes son la canya XD, la forma de eggxecutor versió tortilla es genial, haurien de fer-la.

Sort que no han usat a Taurus com inicial o fer-li una pre-evolucio hahaha
Imatge
Avatar de l’usuari
Xail
Porco Rosso
Porco Rosso
( っ'-')っ ~ ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Entrades: 354
Membre des de: 05 feb. 2020, 13:44
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 356 cops
Gràcies rebudes: 288 cops

Ja tenim nou tràiler de Pokémon escarlata i púrpura:



Sortirà a la venda el 18 de novembre.
Ens ensenya 3 nous pokémons que són genials! m'encanten :ilu:
Text amagat.
Imatge

Han fet un Pokémon oliva, és tan perfecte! XD També el "pikachu" de la generació i un porquet molt guai, però no em faré il·lusions fins a veure les evolucions.

També la rival, que m'agrada bastant, és guai, tot i que veig que sembla més gran que els protas, i els professors, que canvien segons la versió.
Una versió estarà més ambientada en el passat, i l'altre en el futur. A mi m'agrada més l'estil antic, del passat, que el rotllo futurístic. Almenys de moment.

El que no m'agrada és que veig molt camp, no sembla que hi haurà gaires pobles ni res, suposo que passarà com el d'Arceus... Tot i que allà tenien l'excusa que estava ambientat en el passat, no se, no criticaré encara fins que ens vagin ensenyant més coses. :x

Els llegendaris, els veig una mica estranys, un sembla una moto, que té allà una roda al pit.
Tot i que no m'han convençut massa en el tràiler, ara almenys veient la portada m'agrada el del púrpura, i mira que tot el tema robots i tal no m'interessa. I l'altre tampoc està malament, però una mica sobrecarregat per mi.

Imatge
Avatar de l’usuari
drew-kun
Porco Rosso
Porco Rosso
Entrades: 254
Membre des de: 15 oct. 2015, 23:42
0
1
Gràcies donades: 1 cop
Gràcies rebudes: 98 cops

El nou trailer de pokemon escaldado y violado, ja m'ha agradat una miqueta mes (nomes una miqueta):

Algu em pot explicar perque cony el joven Chano va vestit per anar a veure els toros (min 1:28)?

A veure hi ha coses que em molen d'aquest nou trailer. La tematica de les dues edicions esta clara: el temps. L'Escarlata va sobre el passat mentre el Purpura va sobre el futur, i ho podem veure en tots els aspectes: la tipografia dels noms dels jocs, els professors, els llegendaris, etc. Els centres pokemon-gasolinera tambe m'agraden, ja que no desentonen enmig del no-res i funcionen molt be com a punts de teletransport si tens molt de camp per recorrer. I el diseny de la rival i els profes molen un ou, la qual cosa em fa preguntar perque cony controlem als personatges amb les pintes mes antiestetiques del joc (exceptuant al nen de l'educatauro, of course).

El modo online no se si l'he entes be pero... pots viatjar al joc d'algu altre que tambe el tingui? Eh doncs realment pot estar guai aixo, pots explorar el mon de les dues versions del joc comprant-te'n nomes una (pero pagant l'online, i aixo comptant que el joc tingui prou diferencies com perque pagui la pena fer una visita a l'altre mon). Si ho fan be pot sortir algo molt interessant d'aqui, pero necessito mes informacio.

La idea que sigui un mon obert no se si m'agrada o m'espanta. GF no sap programar els nivells perque siguin un repte just en una aventura lineal, aixi que com voleu que sapiguen fer-ho per un mon obert?

I aquests escenaris amb la meitat de textures de plastilina i borroses i l'altra meitat en altissima qualitat fa mal d'ulls. GF es deu pensar que els seus fans som idiotes (i la veritat es que no els hi falta rao) i que si fan una petita part una mica ben feta ningu mirara totes les altres. Se que no li puc demanar a pokemon que tingui uns grafics d'Elden Ring, pero que almenys es pugui comparar amb els de breath of the wild o els de Xenoblade 2 (se que amb el 3 es demanar massa), jocs que per cert, van sortir FA 6 ANYS. I recordeu com al legends passar d'exploracio al combat es instantani? Doncs aqui sembla que no....I tinguent en compte que sera un mon obert, prepareu-vos per menjar moltes pantalles de carrega.

Si hagues de triar una versio triaria el purpura. L'uniforme blau resta als protas una mica menys de dignitat (nomes una mica) i el llegendari, si oblidem que d'esquenes sembla un dildo (min 2:30) es un puto mecha de la hostia (el llegendari de l'escarlata tampoc esta mal la veritat)

Btw, vaig ensenyar els memes d'aquest fil als meus alumnes (10 anys) i es van traumar amb el de l'anec del PP. Resulta que estavem preparant un concurs de robots per equips i havien de triar un nom i fer un power point de presentacio. Doncs be, aquesta es la seva portada, i si, ho van presentar davant d'un jurat serios:

Imatge



Ah i parlant del Cayepato us va faltar posar aquest:

Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Heu vist el nou tràiler? Interessant com a poc pero millora visual com que no massa xDDD
Imatge
Avatar de l’usuari
drew-kun
Porco Rosso
Porco Rosso
Entrades: 254
Membre des de: 15 oct. 2015, 23:42
0
1
Gràcies donades: 1 cop
Gràcies rebudes: 98 cops

Havia llegit filtracions sobre que la regio es deia Paldea o lo de les motos i em pensava que era conya. No us imagineu la meva cara quan veig que tot aixo era veritat. Pero be, tot aixo te un avantatge:
Text amagat.
Aixo vol dir que provablement el leak de les formes passades i futures tambe es real.

Començo a tenir una relacio d'amor i odi amb aquest joc. M'estic agafant els trailers amb molt de cachondeo (de fet no n'hi ha hagut ni un en el que no m'hagi partit la caixa), pero alhora em sembla que treballa amb idees interessants.

Puc dir mil coses sobre el gos panet i l'oliva pero anem millor al mes important: ELS DOS LLEGENDARIS SON PUTES MOTOS!!!!! Convertir-se en les teves montures des del principi del joc els converteix canonicament en els llegendaris mes patetics de la saga. Veus aixo i no et queda altra que riure, i encara rius mes quan veus que un es una polla robotica i l'altre tot i tenir dues rodes camina amb les potes. Pero llavors veus tot el camp que tens per recorrer, que ets tu sol/a enmig de la naturalesa o veus a l'entrenador/a parant-se en una gasolinera amb la seva motomami i em sembla tot molt romantic, com de pel·licula (Parlant de romanticisme, em pregunto per on se li ha de ficar la gasolina).

Els cristalls.... Una mecanica nova mes, tampoc es que tingui grans expectatives. I les incursions, lo unic bo que tenia espada i escudo i que requerien d'uns minims d'estrategia, se les han carregat fent-les com a pokemon Go, que puguis atacar quan et surti de la punta del nardo (btw, parteixo de la base que aqui tambe atraparas al pokemon si o si).

En fi, he decidit que aquest joc me'l comprare una mica pels memes. Vindre amb zero espectatives i amb ganes de riure i a partir d'aqui, ja nomes em podra sorprendre per be. De moment tinc pensat el purpura, per la titola mecanica que es torna una moto futurista i perque soc republica 100%, encara que si vinc pel cachondeo la moto que camina a 4 potes, els pantalonets vermells de ratlles i el color escarlata representant l'Espanya mes rancia tambe em criden bastant.

Btw, Game freak ha revelat el mapa oficial de Paldea:

Imatge

A veure..... El que se'n diu fidel a la realitat, precisament no ho es. La capital es clarament Barcelona i no Madrid (entre el trencadis i l'edifici que barreja la Sagrada familia i la preso Model no hi ha dubtes aixi que a mamarla españolistos), pero la recordo una mica mes al nord i una mica mes al costat del mar, pero buenu... un fallo de 900 km el te qualsevol. El desert de Tavernas esta ben situat pero el dels monegros diria que no estava tant cap a Portugal. Parlant de Portugal, ni tan sols existeix, no nomes no tradueixes el joc al portugues sino que a mes te'n rius a la cara dels portuguesos, un aplaudiment per tu GF. Tampoc veig ni les Balears ni les Canaries, i enlloc de Madrid hi ha un enorme forat Tal com hauria de ser i el forat esta ple de boira; Ayuso, aixo et passa per no regular una mica la contaminacio.
Avatar de l’usuari
cosarara
Moderador
Moderador
...
Entrades: 485
Membre des de: 02 gen. 2018, 00:40
0
1
Gràcies donades: 194 cops
Gràcies rebudes: 235 cops

Els llegendaris for reference (no els havia vist, i dic, ja que busco la foto, la poso EDIT acabo de veure que estaven més amunt sorry estic cec):
Imatge

Sincerament el disseny crec que supera a molts dels que portavem veient, no son rayquaza però estan guais.

Amb el mapa he fet les meves anotacions, no sé per què dius @drew-kun que no hi ha les balears i les canaries si tal qual hi son
Imatge

Sortirà el rei? L'emeritus? Qui serà el team enemic, se sap?
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

cosarara ha escrit: 05 ago. 2022, 17:53 Qui serà el team enemic, se sap?
Text amagat: És una trollejada.
He sentit dir que són els Pokémon Piltrafas. Sort que a Espanya no existeix res amb aquestes sigles...
Imatge
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
drew-kun
Porco Rosso
Porco Rosso
Entrades: 254
Membre des de: 15 oct. 2015, 23:42
0
1
Gràcies donades: 1 cop
Gràcies rebudes: 98 cops

Una coseta en la que no he pogut evitar fixar-me: la casa de l'entrenador/a esta just a Gibraltar, aixi que si nens i nenes, el/la nostre/a protagonista no es de Paldea sino de Galar.

Simplement meravellos, em costa creure que Game Freak no ho hagi fet expressament.

I una aclaracio sobre els llegendaris: no es que no em semblin guais com a concepte o disseny, simplement son patetics perque es deixen domesticar des del principi del joc, perque una cosa es que tot i ser el deu de l'espai i el temps t'atrapi un nen de 10 anys pero que es candidat a campio de la lliga i l'altra es oferir-te com a cavall perque si a un nen que acaba de rebre el seu primer pokemon.
Respon