Insert Song vol.4 ♪

Regles del fòrum
Aquí parlem dels esdeveniments que ens interessen, a més d'organitzar-ne nosaltres a Tadaima.cat.

Esdeveniments recurrents:
Esdeveniments de Tadaima.cat:
Cerca per song:
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

ADIVINEISHON USUARI+CANÇÓ
Lluis_Cat 9
Aresà 8
lora 6
Cosa 4
Xail 3


La taula del exel:
Imatge
manolini l’ha editat per darrera vegada el dia: 26 set. 2021, 22:48, en total s’ha editat 2 vegades.
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
Morte-Diem
Porco Rosso
Porco Rosso
♫ Tu Tu Ru ♪
Entrades: 407
Membre des de: 15 oct. 2016, 12:07
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 167 cops
Gràcies rebudes: 246 cops

Molt bonic, m'agrada el meu top2 amb Sogno di Volare.
Enhorabona @Shancks per la victòria merescuda!
Avatar de l’usuari
Dickinoulis
Esperits del bosc
Esperits del bosc
Entrades: 54
Membre des de: 30 juny 2019, 12:07
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 6 cops
Gràcies rebudes: 28 cops

manolini ha escrit: 26 set. 2021, 22:45
ADIVINEISHON USUARI+CANÇÓ
Lluis_Cat 9
Aresà 8
lora 6
Cosa 4
Xail 3


La taula del exel:
Imatge
Un minut de silenci per l'@Ai_Serenity, que ha donat 18 punts a la meva cançó, i jo he votat la seva en darrer lloc XD
Avatar de l’usuari
cosarara
Moderador
Moderador
...
Entrades: 485
Membre des de: 02 gen. 2018, 00:40
0
1
Gràcies donades: 194 cops
Gràcies rebudes: 235 cops

Dickinoulis ha escrit: 26 set. 2021, 22:54
manolini ha escrit: 26 set. 2021, 22:45
ADIVINEISHON USUARI+CANÇÓ
Lluis_Cat 9
Aresà 8
lora 6
Cosa 4
Xail 3


La taula del exel:
Imatge
Un minut de silenci per l'@Ai_Serenity, que ha donat 18 punts a la meva cançó, i jo he votat la seva en darrer lloc XD
Jo he posat la lora a dalt de tot i m'ha posat 2 punts, supersad. De tota manera he sortit molt amunt, per ser jo, o sigui que estic de bon humor i aquesta vegada us perdono a tots la vida.
Avatar de l’usuari
Grimmy
Calcifer
Calcifer
Judo ❀ Master
Entrades: 608
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
0
1
Gràcies donades: 184 cops
Gràcies rebudes: 251 cops

Enhorabona Shancks!

Sempre guanyeu els mateixos. xDD

A mi la del Child of Light em va agradar però no tant com per fer top 3, així que ha sigut una sorpresa.

La del WoW reconec que l'he votada màxim pels feels i perquè sabia que no guanyaria, però sí que hi havia cançons millors que fins i tot vaig arribar a barallar per presentar jo.

I res, per part meva content que aquesta vegada al menys no m'hagueu fet un disrespect. :p

pd: La cançoneta em va arribar a obsessionar i encara no he jugat al The Witcher 3
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Estic flipant, jo ahir no vaig poder ser a la gala (perque m'he llevat a les 3 avui xD) i acabo d'entrar ara mateix al forum per veure com habia quedat. No esperaba guanyar el concurs ni molt menys, es una canço molt bonica d'un joc ben fet, aixi que content.

Gracies a tots/es pels vots! :)

Vaig tenir clar el top 1 desde el principi (Genshin Impact ftw), la resta fins dissabte van cambiar de posicio 100 cops, felicitats a tots/es per les propostes tan guais :)

Gracies per la organitzacio @manolini !

PD: @Grimmy ja tardes en jugar al TW3, el tinc per la NSW i es molt adictiu, super llarg aixo si, decenes de missions secundaries,etc.
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Ei, enhorabona @Shancks, la cançó és boníssima (i el joc també).
Ens va agradar tant (la cançó) que va sonar a les noces (hi diu un poc, eh?) -- llavors tenia ben clar quina era la millor per jo.

El Child of Light és un joc de 10. És curt, senzill, l'art és impressionant, la història està bé i el sistema del joc és brillant. Recomanadíssim al 100% tant pels que viciau tot el dia com pels que no sou gaire jugadors.

Tot i això, la meva, -la del Genshin- també em va agradar molt. Com heu vist, hi estic jugant un poc (bé, un poc més que un poc) i la veritat és que tot l'aspecte artístic està molt ben aconseguit. La resta, sincerament, també. Vos el recoman, la veritat.

Si voleu flipar un poc, aquí teniu el vídeo de quan van gravar la cançó que he enviat:



Llavors hi ha aquesta altra de la regió inspirada en el Japó que han tret recentment. La cançó no em va agradar tant (per enviar aquí), però el vídeo està molt currat:



Salut!
Imatge
Text amagat.
Imatge
Respon