Pokemon legends: Arceus

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

M'ha arribat aquest migdia i porto tota la tarda jugant-hi, not bad, m'esta agrandant l'estetica i tal, es una estetica com el breath of the wild sense ser lliure del tot pero si amb les tasques,etc.
Potser una mica lent amb tanta pre-animacio, dialegs,etc pero suposo que un cop avanci el joc m'acostumare i surtiran menys ja que aixo es com un "tutorial".

M'he agafat a Oshawott(Aigua) d'inicial perque tinc pensat posarme al nou Growlithe(Foc/Roca) i a Roselia(Planta) al equip, per tenirlo mes o menys equilibrat. Cyndaquil i Rowlet van ser inicials meus a les seves generacions i mai havia utilitzat a Oshawott, aixi que es una novetat mes :P

Si voleu intercambiar, a partir de que pases la primera proba ja ho pots fer, qui vulgui que ho digui i escollim codi, de moment no tinc res massa bo pero.

Bastanta gent l'esta jugat crec, jo ara mateix tinc 4 amics a la Switch que l'estan jugant xDDD

@drew-kun te vist jugant aquesta tarda, quin inicial t'has pillat? he estat molta estona per decidirme.
Imatge
Avatar de l’usuari
Xail
Porco Rosso
Porco Rosso
( っ'-')っ ~ ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Entrades: 354
Membre des de: 05 feb. 2020, 13:44
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 356 cops
Gràcies rebudes: 288 cops

Jo ja fa uns dies que estic viciant, i la veritat és que m'està agradant molt de moment. Ja comentaré quan me'l passi que m'ha semblat en general. Però de moment pinta bé :lloa:

M'agrada molt així món obert, m'acabo perdent molta estona explorant cada zona.
També m'he triat l'Oshawott, que és molt bufó <3
Avatar de l’usuari
drew-kun
Porco Rosso
Porco Rosso
Entrades: 254
Membre des de: 15 oct. 2015, 23:42
0
1
Gràcies donades: 1 cop
Gràcies rebudes: 98 cops

Doncs jo fa res me l'he passat i ja puc parlar-ne amb propietat. Pels que em pregunteu l'inicial doncs l'he jugat amb l'OshaGOD, el millor indiscutible (no nomes la seva inspiracio m'encanta, te una bestialitat en els dos atacs, la quantitat d'atacs que pot aprendre i el que es capaç de fer tajo metralla em sembla un abus) i ara estic fent una segona partida amb en Cyndaquil (perque recordem que Sinnoh es la regio del no-foc). No es per fer-li bulling a en Rowlet, de fet el seu nou diseny m'encanta pero... Planta-lucha.... Aixo vol dir que la seva petita el pega x4.... d'aixo en dieu una evolucio?

M'encanta el canvi que suposa per la saga. Aquest joc beu principalment d'una de les meves sagues preferides que es Xenoblade: una zona oberta amb diferents monstres, cada un amb un comportament diferent, i que a vegades passaran de tu o fugiran i els hauras d'atrapar sense que et vegin. D'altres et detectaran i hauras de decidir si es millor fugir o treure les armes; tan bon punt li tiris un dels teus companys a la cara el combat començara alla mateix. Alguns d'aquests animals tindran un nivell excessiu per aquestes alcades de joc pero obtindras tindras un premi gran quan els derrotis.

La nova pokedex es genial tambe aquesta vegada no n'hi ha prou amb atrapar un bitxo per completar la seva entrada, sino que hi ha diferents tasques per complir (com atrapar-ne varis o fer que utilitzi determitats atacs) i nomes n'has de fer 10 per registrar-ne les dades, aixo t'anima a treballar una mica a fons cada animal que et trobis. No hi ha gaires besties noves pero les poques que hi ha m'han encantat, en especial els inicials, l'Arcanine o el millor de tots: el deu Ursaluna. Tots amb l'excepcio de (spoiler):
Text amagat.
Imatge
Mare meva... D'aixo en dieu rebre la benediccio d'un deu? Perque a mi em sembla just el contrari....
Tambe m'ha encantat com que es carreguin moltes mecaniques infames com els IVs de merda, o les evolucions per intercanvi (arriben amb 15 anys de retard pero no importa).

Ara, no tot esta be en aquest joc: Primer de tot, els grafics, t'hi acostumes pero son indefensables en una switch despres de veure com corre breath of the wild, monster hunter rise o astral chain. Es veure aquestes textures i somio molt fort amb un metxero i un bido de gasolina. Hisui ha de ser purificada i no precisament amb la benediccio del gran Sinnoh.

Segon, l'equilibri no esta ben portat. M'en vaig adonar quan vaig explorar tota la costa buscant un growlithe abans del jefe del volca i quan vaig ser alla li treia 10 nivells. Degut a aixo com que em vaig avorrir durant aquest combat, a la seguent zona vaig anar a pinyo fixe per evitar treure-li mes nivells. Aixo tindria una solucio molt facil: Adaptar el nivell dels jefes segons el teu equip o segons el nivell de la teva pokedex, pero oh, sorpresa, no ho han fet.

De fet el joc en si segueix sent bastant facil, jo nomes he tingut 2 game overs, un cop per gilipolles per saltar del Braviary i l'altre contra
Text amagat.
l'avantpassat de la Cintia i purament perque em pensava que havia d'atrapar en Giratina, perque podia ferli un OHKO
Vale, si he perdut contra els pokemons senyorials, pero aquests no compten perque si perds et deixen conservar el progres i no perds objectes.

I parlant dels pokemons senyorials tampoc estan ben portats. La majoria te'ls pots passar nomes tirant-los el menjar a la cara. Aixo em va passar amb l'ultim jefe de la historia principal, que vaig acabar la seva barra abans de trobar una obertura per tirar-li el pokemon i la veritat es que va ser una mica decepcionant. Per la propera no estaria malament ajustar-ho tot una mica.

I el postgame se'm va fer bastant infumable, no nomes perque la majoria de pokemons que em faltaven estaven en dimensions espai-temps i que per tant l'unic que podia fer era esperar, sino perque aqui la historia passa de no ser la gran cosa a ser una putissima merda. Spoiler total de la historia:
Text amagat.
Al principi la historia esta bastant be, i m'agrada veure com tots els personatges son avantpassats d'algun personatge que ja coneixem, com a molt em puc queixar de que tothom es completament condescendent amb tu (pero buenu, aixo ja es marca de la casa) i de que el jefe desconfii de tu quan passa lo de la bretxa espai-temps quan tu nomes t'has limitat a seguir les seves ordres.

El problema de veritat es el postgame on amb l'avantpassat de la Cintia et fa buscar les taules que queden, perque quan les tinguis totes revelar que es dolent (perque no tenia una cara de dolent que no se l'aguantava ni res, no) que es ell qui t'ha enviat al passat perque trobessis les taules perque.... No se, suposo que no sabia fer-ho ell sol, i que el seu pla es trobar l'Arceus per petar el mon i crear-lo de nou, o el que ve a ser el mateix: la trama de diamante i perla pero de cop i malament (aixo si el combat es collonut)
Pero en fi, si l'estic tornant a jugar es que tot i els seus errors es perque penso que els punts forts compensen, aixi que suposo que aixo ha estat una victoria. Nomes espero que per la seguent mantinguin algunes de les mecaniques noves (especialment la d'eliminar els IVs i les evolucions per intercanvi) i aprenguin dels seus errors (siguem sincers, visto lo visto no n'aprendran).
Respon