Mega Drive (SEGA)

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.
Respon
Josep Navarro Bes
0
1

Qui de vosaltres ha tingut o encara té la videoconsola Mega Drive dels jocs SEGA?

A mi m'encanten els jocs de Sonic, el Soleil, el Dynamite Heady, el Sparkster, el Rey León, el Street Fighter... van fer jocs de tot tipus i en podria dir molts més dels que tinc. Un dels millors per mi és el Mean Bean Machine, on havies de colocar unes boletes en un estil semblant al tetris. M'encantava el Megaman però mon germà el va vendre. I amb el Bomberman, que encara el tinc, m'ho vaig passar molt bé de petit.

Aquells jocs son insubstituibles perquè han entrat al fons del cor i formen part de la nostàlgia infantil que és per sempre. Sort tinc que en la nova Mega Drive que tinc encara em vagin els cartutxos antics. A quins heu jugat i tornarieu a jugar? Una abraçada! 🤗
Avatar de l’usuari
Ereza
Calcifer
Calcifer
この世に悪があるとすれば、それは人の心だ
Entrades: 844
Membre des de: 06 juny 2016, 21:59
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 638 cops
Gràcies rebudes: 543 cops

Doncs jo no la tinc, era de la competència, superfan de la Super Nintendo... Però llarga vida als 16 bits! Només vaig jugar una mica a la seva antecessora, la Master System, amb l'Alex Kidd in Miracle World, i he provat el Sonic en algun emulador. Vejam si apareix algun altre viciat a la Mega Drive, que tot i que jo no la tingui, sempre fa gràcia veure opinions i recomanacions de jocs d'aquella època.

Per cert, algun dia he de jugar als Phantasy Star, que he llegit que són bons. Els has provat?
Imatge
«Si hi ha maldat en aquest món, és sens dubte al cor de la humanitat.»
Josep Navarro Bes
0
1

No conec els Phantasy Star però potser el tingui incorporat a la consola ja que els jocs vells venen inclosos.

Jo també vaig jugar molt a tota classe de Mario Bross i molts d'altres en la Game Boy Advance que em van regalar els mestres per la meua comunió ja que era el fill d'una de les mestres (vaig tenir a ma mare a P3 de mestra). Aquesta consola tenia el de Harry Potter, Pokemons, el Rayman... moltíssims més que jugava sol. En canvi en la Mega Drive de vegades podia jugar en mon germà.

Gràcies per comentar! 😘🤗
Avatar de l’usuari
Shiroyama
Porco Rosso
Porco Rosso
行きましょう!(•̀ᴗ•́)൬༉
Entrades: 111
Membre des de: 03 oct. 2016, 06:32
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 31 cops
Gràcies rebudes: 49 cops

Doncs jo vaig començar també amb la Master System II i el brillant joc de l'Alex Kidd, quins vicis!! Després em vaig passar a la Super Nintendo amb jocs com el de Bola de Drac o alguns del Super Mario. A la Mega Drive hi jugava també perquè alguns amics la tenien i de vegades feiem intercanvis de consola. Vaig jugar molt als Sonic, al Street Fighter i al de les Tortugues Ninja, crec que era de Mega Drive, sino de Super Nintendo perquè no he tingut més consoles...
Josep Navarro Bes
0
1

Shiroyama ha escrit: 11 març 2021, 10:38 Doncs jo vaig començar també amb la Master System II i el brillant joc de l'Alex Kidd, quins vicis!! Després em vaig passar a la Super Nintendo amb jocs com el de Bola de Drac o alguns del Super Mario. A la Mega Drive hi jugava també perquè alguns amics la tenien i de vegades feiem intercanvis de consola. Vaig jugar molt als Sonic, al Street Fighter i al de les Tortugues Ninja, crec que era de Mega Drive, sino de Super Nintendo perquè no he tingut més consoles...
Sí, exacte, jo també tinc el de les Tortugues Ninja per la Megad Drive. I també em va passar el mateix, la majoria jugaven més als de Super Nintendo com ara en els Pokemon i la vaig anar deixant. De vegades malgrat el mon dels videojocs ha canviat molt, hi ha jocs antics que no els canviaria per l'arxipopular Fortnite, per exemple, ja que formen part de la meua infància i estan molt ben fets fins i tot pels temps actuals. Sobretot tenien molt bona jugabilitat, no et costava començar-los i enganxar-t'hi ja que no et comprometien tant com altres jocs que son més exigents en habilitat i de dedicar-hi temps. Una abraçada!
Respon