OMORI

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.
Respon
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops


Imatge
https://store.steampowered.com/app/1150690/OMORI/



OMORI ÉS UN JOC DE RPGMAKER PSICOLÒGIC SURREALISTA DISSENYAT PER OMOCAT . ES VA FINANÇAR MITJANÇANT KICKSTARTER PER A PC, MAC I SWITCH.

SINOPSI
Omori és la història d’ omori , un otaku deprimit atrapat a l’ espai blanc .

Heu de viatjar entre dos mons, tots dos acollidors, que amaguen els mateixos secrets. Coneix gent nova (vella), lluita contra nous enemics (antics), explora els teus propis records i descobreix algunes veritats amagades al llarg del camí (tot i que desitjaries que no ho haguessis fet). Quan arribi el moment, només en pots triar un.

Quin món és més real? Tu decideixes, suposo.


Imatge
ES GENIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL, NO EL PIRATEJEU QUE MOLA MASSA MASSISISISISIM
manolini l’ha editat per darrera vegada el dia: 28 set. 2021, 23:32, en total s’ha editat 2 vegades.
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

AIXO TAMBE PODRIA ANAR A VOCALOID PERÒ ES OMORI. VIGILEU QUE ES SPOILER DE TOT EL JOC, pero nomes lentens si lhas jugat i patit. On point.



XD PQ ELS MEMES DE OMORI SON TAN BONS XD

TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

ES ULTRA SPOILER, CUIDADO


Imatge
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
Ereza
Calcifer
Calcifer
この世に悪があるとすれば、それは人の心だ
Entrades: 844
Membre des de: 06 juny 2016, 21:59
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 638 cops
Gràcies rebudes: 543 cops

Avui l'han anunciat per a Nintendo Switch, potser serà el moment de provar-lo :p

Imatge
«Si hi ha maldat en aquest món, és sens dubte al cor de la humanitat.»
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

Ereza ha escrit: 15 des. 2021, 20:46Avui l'han anunciat per a Nintendo Switch, potser serà el moment de provar-lo :p

QUIN TRAILER MES PUTO PERFECTE, SOBRETOT SI LHAS JUGAT ;_; OOOHHHHHHHH!!!! HORRIBLE.

SIUSPLAU JUGUEULO, NO VAL LA PENA PIRATEJARLO, NO HO FEU SIUSPLAU, VAL CADA SENTIM Q COSTA, ES BONISSIM, ES EL JOC PERFECTE EN TOTS ELS SENTITS!!!
EL MODE DE LLUITA ES SUPER DIVERTIT ALUCINANT I ET REPTA PENSAR COM UTILITZAR BE LES EMOCIONS PER DETERMINATS ENEMICS I BOSSES.

ACLARACIO: JO EM PULIA ELS BOSSES A LA PRIMERA, TARDAVA HORES PERO MELS PULIA, pero un cop em van matar perque vaig ferme la falsa idea de que la vida del omori era infinita i com vaig veure q estant al 1 per cent i rebre un atac de 300 no em matava, em vaig confiar i vaig seguir atacant sense pensar en pujarli la vida al omori, pero NOMES THO DEIXA FER UN COP!!!! AL SEGON COP JA CAPUT XD AVISO!!!! (A MES ERA CONTRA EL PUTO PLUTO Q FOT UNES HOSTIES FLIPANTS)

I BUENO, es un joc fabulos on han sapigut expressar la depresio la ansietat i mil problemes mes de manera fantastica. Tant fantastica q quan lacabes o tha deprimit mes o tha donat ganes de seguir endevant. Depen del final que aconsegueixis :depre:

Podeu jugar dos modes, el mode sunny, que es quan surts de casa i tambe jugues en el mon “Real“ o mai sortir i tancarte a casa en el mode “hikikomori“. Es veu que si sempre et quedes a casa i mai surts, al altre mon es desbloquejen milers de coses mes!! Jo recomano jugar als dos, mho passava genial al mon real.

SI US VA AGRADAR IB, O ELS EARTHBOUND, AQUEST ES EL VOSTRE JOC
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

BRUTAL.BRUTAL.BRUTAL.BRUTAL.BRUTAL.BRUTAL. (Spoilers)

OMORI || RPG meme


OMORI - ROLLING GIRL

Text amagat.
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Respon