Genshin Impact

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Imatge

Fitxa tècnica

Any: 2020
Gènere: Aventura, Accio, Fantasia, RPG
Desenvolupador: miHoyo
Plataforma: PC, PlayStation 4 i smartphones iOS i Android (i Nintendo Switch proximament)

Sinopsi


Text amagat.
El joc inclou un mapa del món obert, que el jugador explora caminant, escalant, nedant i planejant segons sigui necessari. Molts objectes i llocs significatius estan repartits pel mapa. Els jugadors poden controlar fins a quatre dels seus personatges alhora. En completar missions per avançar en la història, el jugador pot desbloquejar un total de 24 personatges jugables. A més, Genshin Impact és un videojoc multijugador. Genshin Impact inclou jocs creuats i opció de guarda creuada.

Cada personatge té dues habilitats de combat úniques: una normal i una especial. L'habilitat normal es pot utilitzar en qualsevol moment, excepte el període de refredament immediatament després de l'ús, mentre que l'habilitat especial té un cost energètic, cosa que requereix que l'usuari acumuli suficient energia elemental.

Els personatges tenen control sobre un dels set elements naturals: Cryo, Dendro, Pyro, Hydro, Anemo, Electro i Geo.

La cuina és un altre aspecte significatiu del joc de Genshin Impact. Els jugadors recullen molts recursos en el transcurs de la seva aventura, alguns dels quals es poden convertir en plats mitjançant la cuina. Alguns plats regeneren la salut dels personatges, mentre que d’altres augmenten les habilitats d’atac o defensives.


Imatge


Opinió:

Resum del que escriure a sota, si et va agradar Zelda, Breath of the Wild, aquest t'agradara d'igual forma.

Genshin Impact es un RPG de mon obert molt complet, jo personalment el jugo al movil pero alguns amic l'estan jugant al pc o play i diuen que els grafics son una barbaritat.

Te Mode Multijugador pero no es un MMORPG, tu vas sol voltant lliurement pel mon sense trobarte altres jugadors.
Com es un mon obert pots o be seguir la cadena de misions per completar l'historia o fer un munt de misions secundaries o simplement pasejar, derrotar monstres, trobar cofres, cuinar i un llarg etc.

No vull fer cap mencio a l'historia en si per no fer spoiler pero de moment el que porto jugat desde que va sortir dilluns, força currada.

@Minatoni @Ereza @Loraninja @Morte-Diem @UkiHana @Lluis_Cat @drew-kun doneu-li una oportunitat, es força bo.

Tràiler

Imatge
Avatar de l’usuari
Lluis_Cat
Porco Rosso
Porco Rosso
YELLOW TEAM!
Entrades: 308
Membre des de: 07 set. 2019, 15:19
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 238 cops
Gràcies rebudes: 209 cops

Jo molts cops al BOTW m'he vist corrent pel mapa només buscant koroks perquè no hi havia gaires més missions a fer mentre anava a la pròxima destinació. Aquest joc comet el mateix error? Té més ciutats o pobles que omplin el mapa? En resum: hi ha més coses a fer?

Molt més enllà del temps, a la ciutat dels vents suaus vull que m'hi portis.

Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Lluis_Cat ha escrit: 30 set. 2020, 18:01 Jo molts cops al BOTW m'he vist corrent pel mapa només buscant koroks perquè no hi havia gaires més missions a fer mentre anava a la pròxima destinació. Aquest joc comet el mateix error? Té més ciutats o pobles que omplin el mapa? En resum: hi ha més coses a fer?
Hi ha ciutats bastant mes grans amb catedrals, herrers, Ordre de caballers, un gremi d'aventurers que asigna misions i demes, no son ciutats tant petites/primitives com al Zelda que tot giraba al voltant de les "Caravanes" on pillabes el caball. El BOTW es un mon quasibe post-apocaliptic es podria dir xD

Pero no t'ho puc asegurar-t'ho 100%, no he descobert ni el 15% del mapa encara, se que hi han 7 nacions i soc a la 2na ara mateix xDD
Imatge
Avatar de l’usuari
Lluis_Cat
Porco Rosso
Porco Rosso
YELLOW TEAM!
Entrades: 308
Membre des de: 07 set. 2019, 15:19
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 238 cops
Gràcies rebudes: 209 cops

Shancks ha escrit: 30 set. 2020, 18:20
Lluis_Cat ha escrit: 30 set. 2020, 18:01 Jo molts cops al BOTW m'he vist corrent pel mapa només buscant koroks perquè no hi havia gaires més missions a fer mentre anava a la pròxima destinació. Aquest joc comet el mateix error? Té més ciutats o pobles que omplin el mapa? En resum: hi ha més coses a fer?
Hi ha ciutats bastant mes grans amb catedrals, herrers, Ordre de caballers, un gremi d'aventurers que asigna misions i demes, no son ciutats tant petites/primitives com al Zelda que tot giraba al voltant de les "Caravanes" on pillabes el caball. El BOTW es un mon quasibe post-apocaliptic es podria dir xD

Pero no t'ho puc asegurar-t'ho 100%, no he descobert ni el 15% del mapa encara, se que hi han 7 nacions i soc a la 2na ara mateix xDD
M'agrada que les ciutats prenguin una importància més gran. Gràcies, el provaré. :D

Molt més enllà del temps, a la ciutat dels vents suaus vull que m'hi portis.

Avatar de l’usuari
cosarara
Moderador
Moderador
...
Entrades: 485
Membre des de: 02 gen. 2018, 00:40
0
1
Gràcies donades: 194 cops
Gràcies rebudes: 235 cops

Codi d'amic: 700820461

Mira que anava a fer jo el tema eh! Merci per fer-lo. És un joc AAA en tota regla, i gratis, i molt bèstia. Text doblat en veu que no te l'acabes. BOTW amb waifus. Què més vull a la vida?

Sí, té gacha, però és un joc bàsicament single player, per tant estar OP o no, no importa gaire. Si segueixes la història, no has de tenir problemes de dificultat. O sigui, que si vols fer veure que el gacha no existeix, no és problema. Mentre vas jugant, per cada cosa que fas et donen monedes de les premium, poquetes, però bé, que tan li fot. El joc en sí és el que mola.

Per fer COOP s'ha de ser nivell 16 de jugador (els nivells dels personatges van a part), si no recordo malament. Són unes quantes hores de joc abans d'arribar-hi.
Lluis_Cat ha escrit: 30 set. 2020, 18:01 Jo molts cops al BOTW m'he vist corrent pel mapa només buscant koroks perquè no hi havia gaires més missions a fer mentre anava a la pròxima destinació. Aquest joc comet el mateix error? Té més ciutats o pobles que omplin el mapa? En resum: hi ha més coses a fer?
No acabo de entendre la queixa, però bé: Així pel mapa en plan random trobes enemics, boles blaves a llocs difícils d'accedir, cofres amb puzzle, uns esperits blaus que has de seguir, les torres de teleport i les torres de desbloquejar mapa.
Jo generalment vaig de missió en missió i abuso força dels teleports. No he arribat a la 2a ciutat, encara, que el mapa és gran i queda lluny (i he estat entretingut amb les missions).
cosarara l’ha editat per darrera vegada el dia: 01 oct. 2020, 18:18, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
hellra8
Esperits del bosc
Esperits del bosc
Live your life
Entrades: 71
Membre des de: 08 juny 2016, 15:32
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 6 cops

UID: 700812444

Deixo el meu UID de viciat al joc.
M'ENCANTA XD
Em sembla que aquest joc no necessita de gent que el parli, sino gent que el jugui i el gaudeixi
Avatar de l’usuari
drew-kun
Porco Rosso
Porco Rosso
Entrades: 254
Membre des de: 15 oct. 2015, 23:42
0
1
Gràcies donades: 1 cop
Gràcies rebudes: 98 cops

Me n'han parlat li tinc ganes la veritat, pero tinc un mobil amb la pantalla petada i un pc que no pot amb la seva vida, aixi que em toca esperar-me a la versio de switch. Algu sap quan surt?
Avatar de l’usuari
Morte-Diem
Porco Rosso
Porco Rosso
♫ Tu Tu Ru ♪
Entrades: 407
Membre des de: 15 oct. 2016, 12:07
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 167 cops
Gràcies rebudes: 246 cops

No fa pas mala pinta, però definitivament no és el meu tipus de joc, assumeixo que és gratuït ja que no n'has mencionat el preu. Llavors aquí jo tinc un dilema a l'hora de jugar-lo (hipotèticament) si és gratuït el més segur és que sigui un "pay to win" i si no és gratuït com que ja no em crida l'atenció no crec que el jugui. Què hi dius tu @Shancks sobre aquest tema?
Avatar de l’usuari
cosarara
Moderador
Moderador
...
Entrades: 485
Membre des de: 02 gen. 2018, 00:40
0
1
Gràcies donades: 194 cops
Gràcies rebudes: 235 cops

Morte-Diem ha escrit: 01 oct. 2020, 14:41 No fa pas mala pinta, però definitivament no és el meu tipus de joc, assumeixo que és gratuït ja que no n'has mencionat el preu. Llavors aquí jo tinc un dilema a l'hora de jugar-lo (hipotèticament) si és gratuït el més segur és que sigui un "pay to win" i si no és gratuït com que ja no em crida l'atenció no crec que el jugui. Què hi dius tu @Shancks sobre aquest tema?
Sí, és gratuit. I no és pay to win, és pay to get your favourite OP waifu. És un joc pràcticament single player, de manera que el fet que et falti X cosa OP no fa que el joc deixi de ser divertit. Pots imaginar-te que és un joc gratis amb DLCs de pagament d'armes i personatges... però amb el detall que en comptes de ser DLCs de pagament, és un sistema de gacha que pots fer servir esporàdicament amb monedes que aconsegueixes jugant.
Si t'agraden per poc que sigui els RPGs de mon obert o els combats tipus Nier/Automata, fot-li.
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Morte-Diem ha escrit: 01 oct. 2020, 14:41 No fa pas mala pinta, però definitivament no és el meu tipus de joc, assumeixo que és gratuït ja que no n'has mencionat el preu. Llavors aquí jo tinc un dilema a l'hora de jugar-lo (hipotèticament) si és gratuït el més segur és que sigui un "pay to win" i si no és gratuït com que ja no em crida l'atenció no crec que el jugui. Què hi dius tu @Shancks sobre aquest tema?
No es un MMORPG competitu, es un RPG en que vas tu sol pel mon. Aqui pagas si ets un vago i no vols farmejar objectes o t'agrada molt un personatge i no et toca al Gatcha (que molts t'els donen si vas fent missions d'historia o secundaries sense necesitat de fer gatcha).

No es un pay to win, es simplement un joc d'anar fent al teu ritme i punt com diu en Cosa. Com ja he dit diverses vegades es un Zelda: BOTW (evidenment sense l'historia enorme que te Zelda darrere) gratuit i multiplataforma.

Afegit en 6 minuts 25 segons:
drew-kun ha escrit: 01 oct. 2020, 12:25 Me n'han parlat li tinc ganes la veritat, pero tinc un mobil amb la pantalla petada i un pc que no pot amb la seva vida, aixi que em toca esperar-me a la versio de switch. Algu sap quan surt?
No hi ha data, encara esta en desenvolupament i no ha sortit ni la Beta. Surt aquest any segur per Switch pero no hi ha data fixada.

https://www.hobbyconsolas.com/noticias/ ... llo-726531
Imatge
Respon