Genshin Impact

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Ara que ha acabat Bantan Sango Case Files, ens han donat una nova missió per obtenir Omni-Obiquity Nets.

Imatge

En podem comprar cinc cada setmana per 10k i són una espècie de pokéball que serveixen per capturar animalons i tenir-los a la tetera.

Imatge

La pokédex és l'arxiu del joc.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Jo com sempre arribo tard i aquesta setmana he començat a jugar al Genshin, ja se que molta gent fa temps que no l'obra però com sempre hi ha viciats que no es rendeixen deixò els meus numerets per a que m'agregueu: 748649163

Encara m'estic ubicant en el joc i aprenent com funciona així que per ara vaig fent les missions de l'història, recollint floretes pel mapa i poc més. Espero més endevant poder jugar amb el multijugador i gorronejar-vos cosetes :uki:

Em fa una mica de pal llegirme tot el post així que ho pregunto directament, coneixeu alguna web amb bones guies sobre els personatges, armes, artilugios, etc?
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Paimon.moe va bastant bé!

Pensa a gastar l'Original Resin cada dia (la lluna que surt al mapa; la que tens dins la bossa és la Condensed Resin i t'interessa guardar-la).

Es pot gastar en el següent:
  1. Ley-Lines de Mora o de llibres d'EXP (20)
  2. Domains d'artefactes, de materials de talents o de materials d'armes (20)
  3. Bosses normals (40)
  4. Bosses setmanals (30 els tres primers, 60 després)
  5. Condensed Resin (gastes 40 de resina per fer servir un x2 a domains i ley-lines, però només en pots tenir 5 a la vegada).
  6. Mystic Enhancement Ore (40 de resina per pujar un poc una arma: NO val la pena).
Ara no record exactament a partir de quin AR convenia que comencessis a fer què...

Segons això, no convé que gastis la Condensed Resin, no facis artefactes fins que siguis AR 45, i fes els bosses setmanals com més tard possible (per si puges el WL).

Així que jo ara em centraria en fer les bosses setmanals i els bosses normals que et facin falta per ascendir personatges. Si et falta pasta o llibres d'EXP, fes Ley-lines, però passa un poc dels domains de moment.

Si necessites res, digue'm coses i et don una mà :)

Ah!

Pensa a fer el Battle Pass. Això dona recompenses guais.

Imatge
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Uep.

Avui acaba de sortir la versió 3.1, així que tendrem nous esdeveniments i històries per fer.

Per altra banda, l'aniversari serà d'aquí poc, així que començarem a rebre crec que fins a 10 Intertwined Fates i com a 10 més en Primogems. Així que... procurau pillar-ho tot.

Per altra banda, avui he acabat la World Quest "Aranyaka", de la 3.0. Abans ja havia fet l'Archon Quest (també de la 3.0).

Sense fer-vos spoiler, només puc dir-vos que m'han agradat MOLT. Tant la història de les missions com el disseny del món. Començant per aquest darrer, Sumeru pareix que està molt més ple, més viu que les altres zones. Hi ha coses a fer per tot i, a sobre, està ple de coves amb encara més coses per fer. Llavors, la història m'ha agradat molt. Potser és que feia temps que no feia cap Archon Quest, però uau.
Text amagat: Archon Quest.
Una passada. El disseny dels personatges, l'argument, la música, tot. M'ha encantat. El tros del bucle l'he trobat MOLT original i... preocupant, en el sentit que m'ha tengut preocupat per la història genuïnament. Genial.
Text amagat: Aranyaka.
Sincerament, se m'ha fet un poc llarga, i quan es bifurca en 700 quests... per una banda m'ha agradat i ho he trobat original, perquè que les quests siguin lineals és un poc avorrit, però haver de triar et fa perdre el fil.
Anyways, crec que la història que conten els Aranara és super interessant i crec que els fets que passen durant la missió, ja que no és una missió principal, no estan ni animats ni tenen veu i és un poc una llàstima. Especialment a les darreres escenes de la missió, que passa una cosa SUPER interessant i només ens la descriuen. Una llàstima. Però, tot i així, que passi aquesta cosa, m'ha ENCANTAT
En definitiva, :clap:
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Aquesta vegada m'he posat les piles un poc més ràpidament amb l'Archon Quest de la 3.1 i la veritat és que m'ha agradat. Bastanta acció, bastant intriga, no sé, ha estat bé.

Sí, se m'ha fet curta, la veritat, però bé, not bad.

La cosa és... a la darrera cutscene...
Text amagat: cutscene dins la piràmide.


Estan dient que...
Text amagat.
Imatge

El Dendro Archon es va marcar un Shinichi Kudo i s'ha encongit? Tot i que pareix que també ha perdut la saviesa que la definia.
OIOIOIOI
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
rem
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
おはよう!
Entrades: 13
Membre des de: 25 oct. 2022, 17:31
0
1
Gràcies donades: 1 cop
Gràcies rebudes: 5 cops

El meu UID és: 730368882 (servidor Europa). De moment vaig super endarrerit amb el tema de la història de Sumeru...
Respon