Nexomon: Extinction

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.
Respon
Avatar de l’usuari
drew-kun
Porco Rosso
Porco Rosso
Entrades: 254
Membre des de: 15 oct. 2015, 23:42
0
1
Gràcies donades: 1 cop
Gràcies rebudes: 98 cops

Si els ultims jocs de pokemon us han decepcionat en varis aspectes, Nexomon: Extinction es una alternativa indie desenvolupada per VEWO interactive, que esta en totes les consoles pc i mobil i que per 20 pavos us ofereix quasi 400 besties per atrapar (les mateixes que us ofereix sw/sh per 60), uns grafics estil 16 bits que potser no son els mes impressionants pero que com a minim son mes coherents que els de sw/sh i llibertat gairebe absoluta per moure-us pel mon des del minut 0 (que ja em direu quin joc de pokemon et permet fer aixo).

L'argument d'aquest joc gira entorn una guerra en la que el rei Tyrant Omnicron va caure i durant els ultims 1000 anys els Tyrant no han parat de lluitar per aconseguir el tron dels Nexomon. En aquesta guerra s'hi han vist involucrats els humans i per aixo la humanitat està a punt d'extingir-se. La teva aventura comença en un orfanat i nomes de començar et deixen triar un nexomon entre 9 diferents per unir-te al gremi de domadors i ajudar a protegir la humanitat.

I si tot i aixi el seguiu veient com un pokemon de marca blanca us dire que aquests dos jocs en essència no son tan similars com sembla per varis motius:

1- No es hipocrita com pokemon, en el sentit que no intenta convencre't de que les teves besties son amigues teves encara que les enviis a jugar-se la vida en combats que nomes complauen als seus entrenadors. De fet hi ha molts dialegs que et deixen anar lo absurda que es aquesta idea. El joc et diu subtilment que la societat veu els nexomons com poc mes que armes de destruccio massiva, amb detalls com per exemple que l'objecte que serveixi per atrapar-los es digui Nexotrampa o que els entrenadors es diguin domadors.

2- Parlant de dialegs, son una puta delicia. Bona part de l'humor d'aquest joc consisteix en trencar la quarta paret o en bromes que son puies a pokemon o a situacions d'altres rpgs que son bastant incoherents, com el fet que el personatge sigui mut, que el mon esta arrasat perque els devs son uns vagos, preguntant-se perque es absoutament necessari que dos entrenadors lluitin quan creuen mirades o que un jefe et digui que es tan fort que el van haver de nerfejar a la prequela. Pero aquest joc no es limita nomes a la parodia, sino que tambe hi haura moments en que et puguis prendre en serio el que estas veient en pantalla.

3- El joc no va de ser "el mejor que habra jamas" tan bon punt reps la teva primera criatura, sino sobre que t'uneixes al gremi de domadors i a partir d'aqui vas complint missions.

4- Un puntas molt gran es que no nomes pots recorrer el mon lliurement, sino que a mes el nivell dels enemics s'ajusta segons el punt de la historia en el que estas. ES PUTO BRILLANT!!!!

No em queda gaire mes a afegir sobre aquest grandissim joc, aixi que de moment us deixo amb el trailer i els inicials

Trailer:



Inicials (N'hi ha un de cada tipo. No us preocupeu si en trieu un que no us agrada, la resta es poden trobar per l'herba):
Imatge
Avatar de l’usuari
hellra8
Esperits del bosc
Esperits del bosc
Live your life
Entrades: 71
Membre des de: 08 juny 2016, 15:32
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 6 cops

Aquest el tinc pendent d'agafar, el vaig veure per steam, i després un altre vegada al instagram de Instantgaming i veig, que hi ha bones crítiques.
Avatar de l’usuari
BlackStar
Porco Rosso
Porco Rosso
Noctu Orfei Aude Fra
Entrades: 299
Membre des de: 04 nov. 2017, 01:04
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 112 cops
Gràcies rebudes: 73 cops

El vaig comprar fa poc i no he avançat massa però pel moment te coses que m'agraden molt com que els nexomons i entrenadors enemics pugen de nivell per estar sempre a l'altura del teu equip lo qual permet tenir combats complicats durant tota l'aventura, els personatges molen bastant sobretot el gat humanoide que va amb tu deixant anar pullites sobre els rpg que fan tots, el meu personatge preferit sens dubte.
Com a cosa negativa, no entenc gens com funciona el que seria la taula de tipus, més de una vegada he fet servir roca contra aire i surt poc eficaç i coses per l'estil que no tenen massa sent o no m'ho sembla a mi no se jajajaja, també pel moment veig que hi ha poca varietat de atacs almenys els primers 20 nivells que es per on estic.
en general considero que es un bon joc i que la historia com a mínim de moment és força entretinguda, el recomano molt
Imatge
Respon