OSU!

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.
Respon
Avatar de l’usuari
Anfru
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Entrades: 13
Membre des de: 01 nov. 2015, 14:37
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies rebudes: 1 cop

Welcome to osu! (frase del joc quant entres)
Imatge

Avui vull parlar d'un joc per ordinador que per mi és un dels jocs que e jugat més i que més m'agradan i voldria que sapiguessiu quin és.
Per fer una idea us diré que el joc en general tracta de seguir el ritme de la música ja pot ser de openings de animes com endings o com música de tot tipus, però el joc es basa amb el genere anime. Punts a favor d'aquet joc que es perquè el recomano és perquè té una comunitat molt activa osigui cada dia afegeicxen cançons noves i practicament infinites serà impossible descarregarte i jugar totes les cançons ja que es una comunitat molt activa.
També es GRATIS APROFITEU JAJAJ. Però també pots fer com una 'donació' cada mes que l'únic que et donara privilegui serà a descargar les cançons de manera directa al joc sense passar per la pàgina web. (deixo un video de first reaction que hem va fer molta gracia del joc en si, no enteru gaire però una idea us fareu).
Text amagat.


El joc en si té moltes variants i diferents tipus de joc tal com (crec que és més fàcil adjuntar videos que explicant-ho)
Osu! estandard : (modo en el que jugu jo i bastant jaja ) posu cançons 'pro'
Text amagat.

Taiko : posu gent que juga molt bé e.e al principi us costara bastant jaja
Text amagat.

Catch the beat :
Text amagat.

Piano :
Text amagat.


bueno crec que més o menys us feu una idea és el meu primer post 'serio' perquè crec que el joc val la pena de veritat i si algú d'aqui ja juga i sabia aquet joc li deixo el meu perfil de osu!: https://osu.ppy.sh/u/Anfru

si teniu algun dubte o alguna cosa pregunteu que jo respondre encantat ^^ :blush:
I esper-ho que li dongueu una oportunitat :ok: GRACIES !! :3
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Ok, m'has convençut, Anfru! El teu post currat m'ha fet adonar-me'n d'una necessitat que desconeixia: Necessito jugar, ho necessitoooooooooooo LLYA!!


Bé, ja el tinc descarregat i ja he fet el tutorial... es pot jugar amb cançons que t'agradin, oi?? Vull dir, que pots jugar amb openings i... com els trobes?? xD Dir que he jugat la primera partida i ho he trobat xungo de collons xDDDDD O potser sóc manca i ja...
Avatar de l’usuari
Anfru
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Entrades: 13
Membre des de: 01 nov. 2015, 14:37
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies rebudes: 1 cop

Mira primer de tot eel nivell comença amb una estrella i a mesura que vaguis pujant la teva habilitat ves pujant d'estrelles trobaras a dins del joc una opcio que diu a dalt a la dretanordenar por dificultad

Despres tema busvqr cançons pots fer-ho per tres maneres:
1- pots escoltar cançons aqui https://osu.ppy.sh/p/beatmaplist i descargar les que tagradin
2- pots buscar si ti fixes on diu beatmap que es un buscador i per exemple posses bleach i et sortira tot de bleach
3-pots descargar packs de cançons https://osu.ppy.sh/p/packlist
Imatge
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

He de confessar que em vaig arribar a viciar molt a l'OSU en el seu momento però fa massa que no hi jugo i cada vegada que ho provo em sento molt manca XD a més em vaig comprar un portátil nou i vaig perdre totes les cançons... (que no eren poques) i clar fa pal torna a descarregar. Rollos a part molt recomenable com a joc sobretot perque hi ha moltes cançons frikis i d'animes!

Al modo al que jo jugava també era l'standard, els demés em costen bastant i em fa pal currar-m'ho, això si el modo Taiko no l'havia vist mai...
I QUE MACA LA VERSIÓ D'AISHITERU BANZAI! :kawaii: :kawaii: :kawaii:
Imatge
Avatar de l’usuari
Bank
Calcifer
Calcifer
Banana :3
Entrades: 573
Membre des de: 15 ago. 2015, 22:18
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 131 cops
Gràcies rebudes: 101 cops

Uoooh! quan tingui un temps m'hi enganxaré una mica, tot i que sembla d'aquells jocs que has de tenir al màxim la sensibilitat del ratolí (?)
Quan ho provi dic a veure què tal :D

:banana:
Imatge
Avatar de l’usuari
Ichi4
Porco Rosso
Porco Rosso
Estava de parranda
Entrades: 135
Membre des de: 02 nov. 2015, 22:33
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 46 cops
Gràcies rebudes: 22 cops

Jo el vaig provar un cop, pero no vaig tenir gaire temps per provar-lo tot el que hauria volgut..... Aixi que el provo ara, a veure si trenco el joc que dolent que soc o em sorprenc a mi mateix XD
Imatge
Respon