Quin pokemon inicial triaries?

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.
Respon
Avatar de l’usuari
drew-kun
Porco Rosso
Porco Rosso
Entrades: 254
Membre des de: 15 oct. 2015, 23:42
0
1
Gràcies donades: 1 cop
Gràcies rebudes: 98 cops

Imatge

Va, una mica de debat. Tots hem jugat a un joc o altre de pokemon i la primera decisio que ens fa prendre el joc es sempre la mateixa: Tria un inicial, un pokemon que pot ser de planta, foc o aigua i que a partir del nivell 36 sera una bestia que si o si voldras conservar al teu equip (amb alguna excepcio ejemejemchikoritaejemejem). En cada generacio quina es la vostra eleccio? (Nota: podeu respondre nomes en les generacions que vulgueu/hagueu jugat)

1a gen: Bulbasaur, Charmander o Squirtle

A veure els 3 son grandissims pokemons, aixi que la meva resposta depen del joc al que estigui jugant. Si parlem del Rojo/Azul originals n'hi ha un dels tres que supera als altres per una enorme diferencia:
Text amagat.
Imatge
Mal us pesi, en bulbasaur a la primera gen era el millor dels tres per diferencia abismal. Amb hoja afilada (que gracies al funcionament dels criticos en aquest joc sera critico SEMPRE), drenadoras, somnifero i toxico es tot el que un entrenador pot desitjar. No vull dir que l'Squirtle sigui dolent ni molt menys pero relativament al principi pots aconseguir un Gyarados, que a la 1a gen era dels millors d'aigua i en Charmander..... Tios l'unic atac de foc que apren abans del nv 46 es ascuas, i en aquest joc no hi ha res que un volador no faci millor que un de foc.
Com? que en Charizard es volador? Jajajajajaj aqui no. Jo tampoc entenc perque en veure'l no se'ls hi va acudir que aquesta cosa no volava pero en Dodrio si.

Pero si parlem del remake:
Text amagat.
Doncs els 3 estan molt ben equilibrats. Aqui es mes dificil triar-ne un. L'hoja afilada d'en Venusaur no es tan convenient com en els originals, pero conserva drenadoras i somnifero, en Blastoise segueix tenint competidors pero tardes lo seu en trobar-ne un, i en Charizard per fi vola i a mes te garra metal perque no les passis putes al primer gimnas i apren lanzallamas al 30. Pero suposo que n'he de triar un, aixi que per posar-lo a algun lloc: Imatge

I si parlem de X/Y:
Text amagat.
Imatge
Cal que digui res mes?


2a gen: Chikorita, Cyndaquil o Totodile:
Text amagat.
Imatge
Tant per estetica com per stats i atacs que pot aprendre es el millor dels 3. No em desagrada en Cyndaquil, pero el seu gran atractiu per mi es que en el seu joc no hi ha gaires opcions de foc viables, i en Chikorita..... Simplement fare veure que no existeix. No intenteu convencer-me del contrari


3a gen: Treecko, Torchic o Mudkip:
Text amagat.
Imatge
Millor combinacio de tipo de la historia. Suficient per guanyar contra les dues besties que son els seus oponents, i recordem que un d'ells esta banejat del competitiu. M'encanta en Mudkip pero el segueix per no gaire en Torchic i per una mica mes en Treeko. Aqui si que es dificil triar inicial.


4a gen: Turtwig, Chimchar o Piplup:
Esteticament els tres son genials pero les seves combinacions de tipo no m'acaben de fer en general aixi que:
Text amagat.
Imatge
Entre altres coses perque no hi ha mes pokemons de foc durant l'aventura principal. Es aixo o un ponyta.


5a gen: Snivy, Tepig o Oshawott:
Desenganyem-nos, per molt que sigui la millor generacio de pokemon els seus inicials fan molt fastic. Pero n'he de triar un, aixi que...
Text amagat.
Imatge
Va, perque m'agraden els samurais i perque tots sabem que els d'aigua son objectivament superiors


6a gen: Chespin, Fennekin o Froakie:
Trio l'unic que no evoluciona en un abort:
Text amagat.
Imatge
I em sap greu en especial perque de veritat tenien bones idees per als inicials d'aquesta gen. Els 3 estan inspirats en personatges d'RPG i no nomes han fet un segon triangle amb els tipos secundaris, els quals encaixen a la perfeccio sino que a mes respecten el triangle d'efectivitats entre les classes (el cavaller guanya al ninja perque li aguanta el cop i despres el rebenta, el mag guanya al cavaller perque aquest te una merda de defensa magica i el ninja guanya al mag perque es molt mes rapid). I podent fer dissenys absolutament brillants per els altres dos fas que al mag li surtin grenyes de les orelles i que el cavaller sigui un (una amiga que no hi enten de pokemon va dir que era un armadillo, aixi que direm armadillo per dir-li algo)


7a gen: Rowlet, Litten o Popplio:
A veure, els 3 son brillants en la seva fase final tant en disseny, com en stats com en tipus. Ha estat dificil triar-ne un pero:
Text amagat.
Imatge
Es de foc i es siniestro, i no treu el foc de la boca com la resta, sino que l'ejacula. Que mes puc demanar?


8a gen: Grookey, Scorbunny o Sobble:
Text amagat.
Imatge
EL MONO MAMADISSIMO!!!! Estava empatat amb el camaleo espia pero ja n'havia posat varis d'aigua aixi que.. per variar una mica. En qualsevol cas pel de foc no se en que estaven pensant en fer un pokemon amb poses de Cristiano Ronaldo, per favor.


Buenu aquesta es la meva llista, ara us toca a vosaltres posar la vostra.
Avatar de l’usuari
Lluis_Cat
Porco Rosso
Porco Rosso
YELLOW TEAM!
Entrades: 308
Membre des de: 07 set. 2019, 15:19
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 238 cops
Gràcies rebudes: 209 cops

Aquí teniu els meus :3
1a generació: BULBASAUR (best boy, primer pokémon que vaig tenir de tots però a un spin-off, a pokémon mundo misterioso equipo azul)
2a generació: TOTODILE
3a generació: TREECKO
4a generació: TURTWIG (primer inicial d'un joc principal)
5a generació: OSHAWOTT
6a generació: CHESPIN
7a generació: LITTEN
8a generació: no hi he jugat però triaria SCORBUNNY (tot i que la 3a evolució és horrenda)

Com podeu veure 4/8 són planta, la meitat. Normalment m'agraden més.

Molt més enllà del temps, a la ciutat dels vents suaus vull que m'hi portis.

Avatar de l’usuari
Ereza
Calcifer
Calcifer
この世に悪があるとすれば、それは人の心だ
Entrades: 844
Membre des de: 06 juny 2016, 21:59
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 638 cops
Gràcies rebudes: 543 cops

Doncs jo només puc parlar de la primera generació (l'original, res de remakes), i evidentment el millor Pokémon és en...

Text amagat.
Bulbasaur!

Imatge

Bàsicament perquè és una planta, i les plantes molen!

I perquè si pujaves prou de nivell per aprendre "Látigo cepa", apallissaves el primer gimnàs en un tres i no res.

I anys després, "látigo cepa" va ser l'origen d'això (quins temps, ADV...)

No sé, realment no tinc grans arguments al seu favor, però era el que sempre triava. Suposo que perquè sempre m'ha agradat el color verd. També vaig fer altres partides amb l'Squirtle i en Charmander, i tampoc no estaven malament. No he entès mai per què hi ha tanta rivalitat amb els Pokémons inicials, que cadascú triï el que més li agradi.
Imatge
«Si hi ha maldat en aquest món, és sens dubte al cor de la humanitat.»
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Jo només he jugat al groc, blau i or, així que només us puc dir les dues primeres generacions...

Primera generació:
Text amagat.

FUEGO, FUEGO A TODOOOOO!! Imatge



De la segona generació, doncs :
Text amagat.

Imatge



I vosaltres direu, Hana-chan, quin criteri segueixes per triar aquests dos pokemoneses? És molt fàcil i molt jo: sóc cute. I ja, són cute as fuck i amb això en tinc prou.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Jo que vos volia mostrar una foto dels meus pokémons i s'han acabat les piles tant del blau com del plata... i mira que la del plata la vaig canviar no fa gaire!


Imatge
Res. A la primera generació en Charmander és el que més mola, sí, però també és el més merdós. Com que tenia el blau, m'agafava en Blastoise sense dubtar-ho. Com que el rival s'agafa el de planta, automàticament entr en mode odi-planta. Sí, la punyetera Hoja Afilada fa molt de mal... Però res que no puguis arreglar amb un volador o un psíquic.

Imatge
A la segona, ara sí que el de foc no era merdós, i triava en Cyndaquil. El d'aigua no m'agradava tant. I en Chikorita és cute i poca cosa més.

No, no m'han agradat mai les plantes... xD

PS: ara que ho record, vaig jugar el safir en un emulador en japonès i crec recordar que vaig agafar el d'aigua. Però ni idea ja.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
BlackStar
Porco Rosso
Porco Rosso
Noctu Orfei Aude Fra
Entrades: 299
Membre des de: 04 nov. 2017, 01:04
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 112 cops
Gràcies rebudes: 73 cops

Quan has jugat 9999999 hores a Pokemon acabes agafant carinyo a tots els inicials ja que acabes triant-los a tots en alguna que altra ocasió, però clarament sempre hi ha un preferits, els meus són aquests:

1ra generació
Text amagat.
Imatge

2na generació
Text amagat.
Imatge

3ra generació
Text amagat.
Imatge

4ta generació
Text amagat.
Imatge

5na generació
Text amagat.
Imatge

6na generació
Text amagat.
Imatge

7na generació
Text amagat.
Imatge

8na generació
Text amagat.
Imatge


Si, m'encanten els inicials d'aigua XDDD encara que a 4rta gen el turtwig esta gairebé al mateix nivell que el Piplup, i a 2na gen el totodile també le tinc gairebé al nivell del Chikorita.

Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Grimmy
Calcifer
Calcifer
Judo ❀ Master
Entrades: 608
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
0
1
Gràcies donades: 184 cops
Gràcies rebudes: 251 cops

Això serà difícil de collons...

1a GEN: Els triaria a tots sincerament, son els meus preferits entre totes les generacions, segurament de petit vaig agafar al CHARMANDER perquè sí jo era el que li molava agafar el de foc. Ara potser diria que SQUIRTEL.

2a GEN: CINDAQUIL. Es un dels meus preferits sobretot l'ultima evo, a l'inrevés que TOTODILE que la última no m'acaba d'agradar tant.

3a GEN: Els 3 em tornen a agradar molt, però em quedaria amb TORCHIC perquè el BLAZIKEN és la hòstia.

4a GEN: De nou el de foc, CHIMCHAR, la seva última evolució va estar al meu equip competitiu durant aquells temps. PIPLUP però no em desagrada.

5a GEN: SNIVY, em va agradar força el disseny.

6a GEN: FROAKIE, perquè GRENINJA és top. CHESPIN no està gens malament.

7a GEN: LITTEN, tot i que va ser el que no vaig pillar.

8a GEN: Tampoc hi he jugat però no em convenç cap evolució. Potser SCORBUNNY, sinó GROOKEY.

La meva tria no es basa en res més que el seu aspecte visual, si m'agraden o no.
Enzo
Sense cara
Sense cara
Tadaima!
Entrades: 4
Membre des de: 05 jul. 2020, 15:10
0
1
Pronom: Masculí

1GEN: Bulbasaur es que estic de Charizard fins els nassos.

2GEN: Totodile i el deixarie fins Croconaw perque Feraligator perd molt en disseny, mola mes el estil cavernicoka de Croconaw.

3GEN: Torchic perque es mokt bufo y Blaziken no nomes mola molt si no que es OP

4GEN: Turtuig perque sera un Torterra, lo que significa, FRUITES GRATUITES ames que la seva linea evolutiva amb sembla que te massa bon gust

5GEN: Mara meva aquesta es dificil pero si he de seleccionar seria Tepig perque Emboar esta to xulo to flama

6GEN: Chespin es que mola a uns nivells il•legalisims

7GEN: Popplio el meme andant

8GEN: Grookey no se pero te una pinta d'animar ka festa d'una manera sobrehumana
La fúria es dolenta, mata i enverina l'anima
Respon