Astral Chain

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.
Respon
Avatar de l’usuari
drew-kun
Porco Rosso
Porco Rosso
Entrades: 254
Membre des de: 15 oct. 2015, 23:42
0
1
Gràcies donades: 1 cop
Gràcies rebudes: 98 cops

Vaig presentar-lo a l'insert song i ara em toca presentar-lo en un post.

Astral Chain, exclusiu de Nintendo Switch, es el joc mes recent de Platinum Games, responsables de grans titols com Bayonetta i Nier:Automata. Si l'hagues de definir en una frase, es un joc que m'ha recordat que tinc sang a les venes i que encara soc capaç d'emocionar-me. Nomes de veure aquest trailer en un nintendo direct em vaig enamorar a l'instant del que se'm presentava en pantalla:




Argument:

En un futur no molt llunyà la humanitat ha estat gairebé extingida. Els pocs habitants que queden en el mon han estat recloits en una illa artificial anomenada l'Arca. Tot i així l'Arca rep constantment atacs de les quimeres, aberracions que provenen del pla astral. L'unica manera de combatre-les es amb legions, armes biologiques creades per eliminar-les. La historia comença quna el/la protagonista es reclutat/da per Neuron, una unitat de la policia especialitzada en l'us de legions.


Jugabilitat:

El joc no consisteix nomes a cagar-se a pinyes amb el personal. Seras agent especial, pero no deixes de ser policia i aixo implica comportar-se com a tal. La feina de policia no es limita nomes a carregar amb la porra, per tant cada fase te parts d'investigacio, en les que hauras d'explorar la zona i interrogar o escoltar d'amagat al personal, per despres treure conclusions amb la informacio que tens.

Un policia sempre ha de donar exemple de civisme excepte si es mosso o guardia civil, en aquest cas s'ha de posar xulillo sempre i comportar-te com un ciutada de be recollint deixalles del terra, ajudant a nens perduts o donar un cop de ma a civils que ho necessitin et puja la reputacio, i de rebot la vida, per altra banda tots els danys que provoquis com destrossar el mobiliari urba o fer servir la legio contra un civil innocent te'ls descomptaran del sou. Que collons esperen per implementar aquesta mesura en aquest pais?


Combat i exploracio:

Aquest joc basa el seu combat en tres elements: el jugador, la legio i el que dona nom al joc, la cadena astral.

El jugador te com a arma el basto X, un basto que te 3 formes: Porra, mandoble i pistola, i no es tracta de saber fer servir el que et sembli mes comode, sino que depenent de l'enemic n'hauras de fer servir un o altre: Porra pels agils, mandoble pels acoraçats i pistola pels voladors.

La legio es un element clau. Aquesta es pot controlar amb ZL+ Joystick R i ataca automaticament. Al principi pots fer-la servir com a escut i poc mes, pero a mesura que avança el joc obtens mes tecniques i mes legions que no nomes milloren el combat sino tambe l'exploracio. Les legions no nomes serveixen per repartir estopa, tambe poden seguir el rastre a les quimeres, poden purificar humans infectats pel seu virus, poden arribar a llocs inaccessibles.... Aixo si, l'us de la legio no es il·limitat, aixi que de tant en tant l'has de deixar descansar.

I per ultim la cadena astral, que es la cadena que uneix el jugador amb la legio. Aquesta es.... literalment aixo, una cadena i com a tal, si et combines amb la teva legio pots fer diferents trucs, per exemple, donant una volta pots encadenar un enemic al terra, pots posar-la al mig d'una embestida per fer-li la traveta, pots saltar automaticament al lloc on esta la legio, pots llençar la legio contra l'enemic i acte seguit recollir-la, etc.


Crec que no em queda res mes per dir d'aquest joc. Es un joc que no nomes em va sorprendre la primera vegada que el vaig veure sino que a mes despres de jugar-lo m'ha agradat fins i tot mes del que em pensava. Grafics i banda sonora excel·lents i recomanadissim.



PD: Buenu m'haura agradat pero hi ha un detall sobre el que m'he de desfogar: ELS PUTOS PAPERS DE VATER!!! No tenien un col·leccionable millor que papers de diferent tipus que has de donar a algo que suposadament es un fantasma perque s'hi fregui el cul? I en serio un d'aquests papers ha de ser paper de vidre? (No m'ho estic inventant).

En fi, menys mal que estic curat d'espants.
Respon