Insert Song Contest vol.3

Regles del fòrum
Aquí parlem dels esdeveniments que ens interessen, a més d'organitzar-ne nosaltres a Tadaima.cat.

Esdeveniments recurrents:
Esdeveniments de Tadaima.cat:
Cerca per song:
Respon
Avatar de l’usuari
Arnau11
Porco Rosso
Porco Rosso
Croqueta croquette
Entrades: 184
Membre des de: 31 oct. 2015, 21:53
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 59 cops
Gràcies rebudes: 60 cops

Imatge


Per fi ha arribat el moment que tant desitjaveu... (En realitat no però és per crear hype)

L'insert Song Contest volum 3!
Bé, per qui no sàpiga com funciona el concurs, es basa en enviar una cançó del videojoc que vulguis a l'organitzador mitjançant un missatge directe, en aquest cas a mi. La cançó pot ser tant BSO com OST. Pasats uns dies, acabat el termini d'entrega, faré públiques les cançons (de manera totalment anònima) i deixarem uns dies per que pugueu escoltar-les totes bé. Finalment votareu per les que més us agradin i es celebrarà una gala per saber els guanyadors (tant per amunt com per aball :pervertmoon: )

  • Cançó: La cançó la enviareu per misatge privat (indiqueu-lo al títol siusplau) a l'Organitzador en format "link de YouTube" dins de les dates habilitades (veieu Dates per a més informació).
    No es podrà repetir Videojoc, per tant, el primer en demanar s'el queda i al següent l'organitzador li demanarà buscar una altra. En cas de ser una saga contarà com a participar amb tots els Videojocs d'aquesta i no es podrà repetir.

    Nota: La cançó ha de ser feta exclusiva pel Videojoc, no contaran cançons no composades per la BSO (a excepció de cançons modificades/adaptades per la ocasió), per saber si es vàlida o no, recomano mirar viquipèdia > BSO del Videojoc.

    ---

    Idioma/Durada/Qualitat: La cançó pot ser en qualsevol idioma o només instrumental i la durada màxima és de 10 minuts.
    Es demana un mínim de qualitat, no s'aceptaran versions Remix, Covers, Nightcore o mal gravades.
    ---

    Tret de Sortida: L'organitzador posarà un missatge al tema indicant quan es pot começar a reservar Videojoc i enviar la cançó (a la vegada o per separat com el concursant vulgui).
    ---

    Votació: La votació serà per misatge privat (indiqueu-lo al títol si us plau), amb el següent format, al haver-hi 15 cançons i valorar-ne 14, la cosa serà votar de l'1 al 14 (la propia rep un 0) entenent que 1 és la que menys us ha agradat i 14 més. Aquest punt pot variar segons quants participants hi hagi.

    ---

    Gala: El dia de la gala, es donaran els resultats i quina es la cançó que més ha agradat. El guanyador de l'edició serà l'organitzador de la seguent edició.
    ---

    Resultats: En cas d'empat, guanya la cançó amb més 12's, en cas de tenir els mateixos, la que més 10's tingui i així succesivament, per garantir una classificació i un guanyador.
Dates:
  • Tret de Sortida: Dijous 30 de gener a les 20:00h
  • Reserva i enviament de la cançó: 20:00h del 30 fins les 20h del Diumenge 2 de Febrer
  • Publicació de cançons: Diumenge 2 de febrer a les 22:30h
  • Votació: Del Dilluns 3 fins el Divendres 7 de Febrer a les 23:59h
  • Gala: Dissabte 8 de febrer a les 19h
Jocs presentats a les edicions anteriors

Saga Mario Kart
Saga Bomberman
Phoenix Wright: Ace Attorney − Trials and Tribulations
Saga Animal Crossing
Saga Warcraft
Saga God of War
Saga Pokémon
League of Legends
Saga Kingdom Hearts
Touken Ranbu Online
Saga Golden Sun
Saga Fire Emblem
Saga Dark Souls (Bloodborne i Sekiro no inclosos)
Hollow Knight
The Sexy Brutale
Ori and the blind forest
Saga Final Fantasy
Duck Tales
Saga The Legend of Zelda
Saga Mario Bros
Bravely Default
Saga The Elder Scrolls
Saga Portal
Saga Monster Hunter
Hotline Miami
Terranigma
Mystic Messenger
Okami
Cytus
Saga Assassin's Creed
Saga Sonic The Hedgehog
Love Live
Saga Mega Man
Saga The Witcher
Saga Tales of
Arnau11 l’ha editat per darrera vegada el dia: 03 feb. 2020, 00:32, en total s’ha editat 5 vegades.
Imatge
Com que els humans no tenen ales, han de buscar la manera de volar
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Evidentement, jo m'apunto i tinc ja la candidata 😁😁
Imatge
Avatar de l’usuari
Loraninja
Porco Rosso
Porco Rosso
Lluna Plena
Entrades: 268
Membre des de: 09 feb. 2019, 00:54
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 217 cops
Gràcies rebudes: 217 cops

Ohhhh, jo ja la tinc pensada! :huhuhu:
Avatar de l’usuari
Morte-Diem
Porco Rosso
Porco Rosso
♫ Tu Tu Ru ♪
Entrades: 407
Membre des de: 15 oct. 2016, 12:07
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 167 cops
Gràcies rebudes: 246 cops

No la tinc pensada, però per descomptat que m'hi apunto.

-Ens podries fer un aclariment?

Has posat una llista de tots les videojocs que van sortir a la segona edició de l'insert song, però a les normes especifica que es poden repetir videojocs entre edicions.
- Podem o no podem repetir?
- En cas contrari... Els de la primera edició si que els podem repetir?
Avatar de l’usuari
BlackStar
Porco Rosso
Porco Rosso
Noctu Orfei Aude Fra
Entrades: 299
Membre des de: 04 nov. 2017, 01:04
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 112 cops
Gràcies rebudes: 73 cops

no podré estar a la gala perque treballo tot el cap de setmana però participo 100% a veure quines maravellas descobrim aquesta edició
Imatge
Avatar de l’usuari
Arnau11
Porco Rosso
Porco Rosso
Croqueta croquette
Entrades: 184
Membre des de: 31 oct. 2015, 21:53
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 59 cops
Gràcies rebudes: 60 cops

Morte-Diem ha escrit: 28 gen. 2020, 20:04
-Ens podries fer un aclariment?

Has posat una llista de tots les videojocs que van sortir a la segona edició de l'insert song, però a les normes especifica que es poden repetir videojocs entre edicions.
- Podem o no podem repetir?
- En cas contrari... Els de la primera edició si que els podem repetir?
Responent la primera pregunta... si, us puc fer un aclariment :pervertmoon:
Respecte la segona i la tercera, no, no es pot repetir, va ser error meu no posar les cançons de la 1a, ara modifico la llista, merci per avisar :D
Imatge
Com que els humans no tenen ales, han de buscar la manera de volar
Avatar de l’usuari
Grimmy
Calcifer
Calcifer
Judo ❀ Master
Entrades: 608
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
0
1
Gràcies donades: 184 cops
Gràcies rebudes: 251 cops

Jo m'apuntaré només per veure com se'm despotrica la cançó, com sempre. xD

Sempre dic que enviaré una que no m'agradi perquè no em feu mal, però crec que ja m'he acostumat i ara me la suda. Tinc varies opcions així que a veure, tinc curiositat per veure qui tindrà el mal gust aquest cop. :P
Avatar de l’usuari
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

Amb el meu mini repertori de videojocs jo també participaré!!
Imatge
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

De debo no es pot repetir joc tenint en compte que cada banda sonora te unes 30 cançons de mitja? De debo deixar de banda tantissimes cançons bones?
Repetir de joc en la mateixa gala si que ho veig malament, pero ja que les gales es fan cada any i molt, no ficaria aquesta norma, es molt tonta.
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Arnau11 ha escrit: 27 gen. 2020, 20:18 Nota: La canço te que ser feta exclusiva pel Videojoc, no contaran cançons que no composades per la BSO (a exepció de cançons modificades/adaptades per l'ocasió), per saber si es valida o no, recomano mirar wikipedia>BSO del Videojoc.
Nota 2:Malgrat que si que es poden repetir Videojocs entre edicions, NO es pot enviar la mateixa BSO/OST que ja hagi aparegut en edicions anteriors.
@Arnau11 Aqui hi ha una confusio, la llista que has fet de l'ediccio 1 i 2 tindria que incloure el nom de la canço en concret no nomes el nom del videojoc.

Aclareixo, com es veu a les normes es pot repetir VIDEOJOC/SAGA pero no es pot repetir la mateixa BSO en referencia a una Canço en concret, no tota la BSO del joc al complet. Sino, repetir joc no tindria sentit xDD

Exemple, Legend of Zelda - Song of Storms del Ocarina of Time nomes pot participar un cop. Pero el videojoc Ocarina of Time pot participar en altres edicions amb altres cançons.

--------------------

S'hauria de cambiar a la norma per que quedi mes clar: NO es pot enviar la mateixa canço d'una BSO/OST en concret que ja hagi aparegut en edicions anteriors.
Imatge
Respon