Love Live! SIF ALL STARS

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.
Respon
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Imatge

Love Live! School Idol Festival ALL STARS



El passat 26 de setembre va sortir la versió japonesa del nou joc de la franquícia Love Live, titulat Love Live! School Idol Festival ALL STARS que incorpora un nou grup d'idols, juntament amb les antigues Muse i Aqours. En total tenim 27 idols. El nou grup estudien a l'institut Nijigasaki i aquí les teniu:

Imatge

Quin argument segueix aquest nou joc? Aquí el teniu:
You as the main character are enrolled in the private academy of Nijigasaki in Odaiba, Tokyo, which is a popular high school due to its free school style and diverse majors. One day you were struck with surprise when seeing the live performance co-starring μ's and Aqours .

“I want to most closely support these dazzling school idols!” Aim to join everyone’s school idol cultural event, School Idol Festival. The story begins now with you and these idols in "a story that makes our dreams come true!"
El joc disposarà d'una versió global per a la qual encara no hi ha data confirmada, però que Klab ja ha anunciat que hi estan fent feina. Què hi incorpora? Crec que la principal diferència és que les idols surten ballant en 3D a la part del darrere mentre tu jugues (cosa que consumirà a lot of bateria, segurament).

A més, es podrà recuperar la partida antiga (segons he llegit a la wikipèdia): New features include: tree-based growth system, new Live system, and "SIF ID" (スクフェスID Sukufesu ID) system. Using the SIF ID, players will be able to play both games under the same account. Syncing their SIF ID created on Love Live! School Idol Festival with LLAS, players will be able to port their Rank and their progress made in the game to the new title. However, the benefits of the new ID offer extend far beyond just the saving of one's progress.


Hi jugareu?

Per ser protagonista en aquest joc necessites els cabells de color taronja:
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

JA ENS PODEM PREREGISTRAR!!!

El compte enrere perquè surti l'aplicació en anglès ha començat!! Ahir faltaven 6 dies (no sé exactament quan sortirà, per això que no sé si sortirà a hora japonesa o tal) perquè hi puguem jugar!!

Si cerqueu l'app a l'app Store la trobareu però que encara no es pot descarregar... per desgràcia, però us podeu preinscriure i, quan l'app estigui disponible, en teoria et diuen coses. Jo m'hi he apuntat, a veure què tal.

I les seiyuu de les noves noies han fet vídeos per promocionar la versió global, us deixo alguns vídeos (n'hi ha més al canal)

Aquest ha sortit avui:


I aquest va sortir ahir!


I aquí teniu totes les noies juntes!
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Us heu descarregat ja el joc o què aseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee? Aprofiteu que hi ha scouts gratis!

Doncs jo sí l’he descarregat i, com a primera impressió, dir que sembla que has de menester un puto màster per jugar a aquesta cosa. Que si skills, que si voltage, que si les cartes tenen diferents skills (fins a 6 atributs, estem bojos??) i si poses dues cartes de damage juntes et baixa l’estamina, però si poses estamina amb sa mare et puja la barra de voltage… mira, jo no m’empano, només vull entretenir-me una estona xDDD

Primerament, no sé si això us passa a vosaltres, però jo no trobo res: com es fa per pujar les cartes de nivell?? Comences el joc amb totes les cartes, entenc, perquè tinc totes les noies. Aleshores, entenc que el que vas guanyant són trajes per canviar-les, no? Però si vols pujar les cartes de nivell, com ho fas? No trobo com pujar-les, de veritat, no trobo on putes puc agafar una carta a nivell 1 i pujar-la al màxim!!. Tampoc entenc com s’idiolitzen les cartes ni entenc què és això del training ni com serveix perquè no veig que li faci res a les cartes xDDD Puto caoooooooooos, jo només vull jugar i passar-ho bé, em sembla tot molt difícil.

Dir que el sistema de joc de les cançons no m’entusiasma gaire, massa coses a tenir en compte. No sé si heu vist els tutorials aquells que t’envien a vídeos de youtube, però durant el live has d’estar pendent de la barra de stamina perquè cada nota que pitges et fa perdre estamina (hola? em sembla molt rastrero xD) i després has d’estar pendent de la barra de voltage (que ni de conya la pujo perquè tinc SR però totes a nivell 1 perquè sóc imbècil i no sé pujar-les de nivell) i després, a més, al mig del live et donen missions que comencen quan les notes et posen START i si no les completes (impossible perquè sóc imbècil i tinc cartes bones però a nivell baix) et fan perdre més stamina encara. Holaaaaaaaa????

Suposo que serà acostumar-se, tot i que vaig activar el 3D i mola que te cagues, que van ballant mentre tu jugues, és molt xulo!! De moment vaig desbloquejant la història (a la primera part la vaig anar llegint per conèixer les noies noves, ara ja sudo, de veritat, acabo de desbloquejar la tercera i me la pela molt hard, de fet, només faig desbloquejar històries i me la comença a torrar molt) i intento situar-me… em sembla molt difícil ara, però crec que ho sabré resoldre en algun moment… crec.
Avatar de l’usuari
BlackStar
Porco Rosso
Porco Rosso
Noctu Orfei Aude Fra
Entrades: 299
Membre des de: 04 nov. 2017, 01:04
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 112 cops
Gràcies rebudes: 73 cops

Siiii també l'he començat a jugar i tampoc entenc res del puto joc jajajajaja m'he posat a fer una partida normal i estaba fallant 0 i de cop em moro i jo com WTFFFFF no entenc puto res em vull morir XDDDDD

Pero joder veure a les noies en 3D ballant mentre jugues és magnífic i m'encanta encara que no entengui res de res
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Doncs us seré sincera, no m'està agradant. M'avorreix, només puc desbloquejar història, és tot el que puc fer perquè les cartes que tinc tenen molt poc nivell (tot i que al final vaig aconseguir pujar-les a nivell màxim, però estava molt amagat i em va costar la vida) però tot i tenir-les a nivell 60, encara continuo perdent als lives si surto del tutorial. Sincerament, em rebenta. No veig la manera d'avançar que no sigui anar fent i fent història que, com ja us he dit, m'avorreix moltíssim.

No sé, potser li donaré una oportunitat un dia que no sàpiga que fer, però de moment ho veig massa complicat per ser un joc que m'agrada passar una estona despreocupada i jugar per passar-ho bé...
Respon