Pokémon Masters

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.
Respon
Avatar de l’usuari
Lluis_Cat
Porco Rosso
Porco Rosso
YELLOW TEAM!
Entrades: 308
Membre des de: 07 set. 2019, 15:19
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 238 cops
Gràcies rebudes: 209 cops

Ja fa força dies que ha sortit el joc Pokémon Masters i estic sol com un mussol així que busco gent per afegir.
A veure si n'hi ha aquí, haha!

El joc es desenvolupa a l'illa de Pasio on els millors entrenadors hi van perquè s'hi esdevé el torneig mundial de combats. Aquí els combats són de 3 en 3. Cada entrenador només disposa d'un Pokémon i la parella entre tots dos es coneix com a company ("compi" en la versió espanyola)
Per tot això, hi trobareu tot d'entrenadors de jocs antics i nous com en Roig, la Cíntia, en Brock, la Misty etc.
(tu ets un personatge personalitzable)

Imatge


Aquest joc es divideix en capítols on hi haurà combats i per arribar al torneig has d'aconseguir 5 medalles.
L'Equip enemic és el Team Break que vol robar tots els Pokémon. Ara mateix arran de la sortida del joc hi ha l'esdeveniment d'en Blau on el tens disponible per aconseguir en un "gacha" amb un percentatge més elevat del normal i podràs fer diverses missions amb ell i multijugadors per obtenir diverses recompenses (missions no disponibles fins que no has arribat al capítol 5 del joc)

El joc es troba disponible en 8 llengües (malauradament, no inclou el català) i pots triar entre les veus en anglès i japonès.

Captures del joc:
Text amagat.
Imatge

Imatge


Enllaç de la play store: https://play.google.com/store/apps/deta ... 6418&hl=ca
Enllaç de l'app store: https://apps.apple.com/es/app/pok%C3%A9 ... 1442061397

Us hi animo a tots a jugar-hi!
El meu codi d'amic és: 6615-3192-1826-7014

Molt més enllà del temps, a la ciutat dels vents suaus vull que m'hi portis.

Avatar de l’usuari
Grimmy
Calcifer
Calcifer
Judo ❀ Master
Entrades: 608
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
0
1
Gràcies donades: 184 cops
Gràcies rebudes: 251 cops

Jo me'l vaig descarregar però no hi he jugat quasi gens, només era per veure com era.
No dubto que sigui un bon joc, però és que amb els jocs de mòbil no puc, siguin quins siguin em fan mooolt de pal i tinc altres prioritats sempre.

Potser hi jugo esporàdicament però difícil igualment.
Avatar de l’usuari
Lluis_Cat
Porco Rosso
Porco Rosso
YELLOW TEAM!
Entrades: 308
Membre des de: 07 set. 2019, 15:19
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 238 cops
Gràcies rebudes: 209 cops

Grimmy ha escrit: 13 set. 2019, 21:47 Jo me'l vaig descarregar però no hi he jugat quasi gens, només era per veure com era.
No dubto que sigui un bon joc, però és que amb els jocs de mòbil no puc, siguin quins siguin em fan mooolt de pal i tinc altres prioritats sempre.

Potser hi jugo esporàdicament però difícil igualment.
A mi tampoc m'agraden normalment perquè la majoria comencen que t'has d'esperar 5 minuts i després per un edifici 3 dies i coses així o se t'acaba l'energia i t'has d'esperar i te'n canses. En canvi, en aquest joc l'única limitació que tens és aconseguir algun personatge especial o alguns objectes per fer més forts als teus Pokémon. Tu pots estar tota l'estona que vulguis jugant que cap energia ni res t'impedirà continuar. Jo hi acostumo a entrar almenys per aconseguir la recompensa diària (Ahir van regalar 6000 gemmes per un error :ilu: ) i m'obligo a completar un capítol per dia o si no puc, almenys les missions diàries.
És cert que no és l'experiència completa Pokémon però em sembla un joc molt bo per ser de mòbil. Ara que tinc tantes dades al mòbil i que dilluns començo la uni, em sembla que m'entretindrà força amb el viatge d'1h 30m que tinc :/

Molt més enllà del temps, a la ciutat dels vents suaus vull que m'hi portis.

Avatar de l’usuari
drew-kun
Porco Rosso
Porco Rosso
Entrades: 254
Membre des de: 15 oct. 2015, 23:42
0
1
Gràcies donades: 1 cop
Gràcies rebudes: 98 cops

Jo tambe li he donat a aquest joc i per fi he acabat tots els capitols del modo historia.

De moment el joc m'esta molant. Si, sera pur fanservice, pero es fanservice ben fet, agraeixo tenir els entrenadors de la saga amb el seu pokemon insignia. De fet el tema d'un pokemon que representi a cada entrenador es un tema que sempre m'ha interessat.

Tot i aixi estic esperant la seguent remesa de personatges, aviam quan apareixen els campions, els liders d'equips dolents i el gran Red.

Btw per si a algu li interessa el meu codi es: 4839-6771-2108-2540
Avatar de l’usuari
BlackStar
Porco Rosso
Porco Rosso
Noctu Orfei Aude Fra
Entrades: 299
Membre des de: 04 nov. 2017, 01:04
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 112 cops
Gràcies rebudes: 73 cops

Porto jugant bastant fort des del dia de sortida i la veritat es que m'agrada força.

Lo que li veig de dolent es que la majoria de personatges no poden evolucionar els seus pokémon cosa que em sembla molest sobretot en casos com en Bruno i el seu Treecko, que el tinc a nivell 100 però no se'l pot evolucionar.

I bé després la meva ja típica mala sort de estalviar 12k de diamants per aconseguir a la Mayla amb el Lycanroc i que no em surti ni un sol personatge de 5 estrelles i ara ja no se de on treure els diamants XD

Deixo el meu codi per aquí: 9673-8779-9354-2388

Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
drew-kun
Porco Rosso
Porco Rosso
Entrades: 254
Membre des de: 15 oct. 2015, 23:42
0
1
Gràcies donades: 1 cop
Gràcies rebudes: 98 cops

Soc l'unic que segueix donant-li a aquest joc? Perque des de que va sortir han anat afegint millores i ara mateix si el compares amb la primera versio literalment sembla un altre joc.

El joc segueix anant de lo mateix: Hi ha varies parelles d'entrenador + animal anomenades Sync pairs (em nego a dir-los compis, resta (encara mes) seriositat al joc) has de formar un equip de 3 que tinguin bona quimica entre ells i participar en combats de 3 contra 3. Els combats son en temps actiu (algo similar als Final Fantasy classics on tens una barra que s'ha d'omplir perque puguis disparar els teus atacs). Cada parella pot tenir un dels seguents rols (almenys en teoria, a la practica es complica una mica mes):

Atacant: Que es dedica a..... ho heu endevinat, atacar.
Suport: Son els que es dediquen a pujar estadistiques i curar a l'equip i a mes solen tenir defenses mes altes, aixi que son bons per tanquejar.
Sabotatge: Es dediquen a putejar enemics, ja sigui baixant estadistiques o ficant un clima, però curiosament tambe poden funcionar com a atacants, ja que a vegades tenen alguna passiva del tipus "amb x clima o com més baixi x estadistica mes puja la potencia dels atacs" com es el cas del deu Swampert o l'IncineGOD.


Fins aqui tot igual que al principi pero en que ha millorat?

- El Gatcha: De que serveix tirar a un bitxo si ja m'ha sortit? Doncs per potenciar TOTS els seus atacs i desbloquejar parts del seu taulell d'habilitats. Que les joies son molt cares? En general el joc te'n dona prous per muntar-te un equip decent despres de fer reptes que son realment divertits i desafiants. Que volies treure un duplicat d'un animal d'evento pero s'ha acabat el banner? Doncs per aixo existeixen els caramels, que els pots convertir en un duplicat de la parella que vulguis sempre i quan l'hagis tret un cop (tardaras lo teu en aconseguir-les pero eh, podria ser pitjor).

- Els Sync moves EX: Cada parella pot ser millorada a base de potenciadors, i quan arribis al seu maxim tindras la possibilitat de treure el seu Sync move EX, es a dir, el Sync move es un atac final que es carrega a mesura que vas fent atacs i quan esta carregat pots deixar anar un atac puja la potencia dels atacs de l'equip, si el pokemon pot megaevoluciona i que normalment te una potencia devastadora. Amb l'EX obtindra un bonus depenent del seu rol: Si es atacant dispara a tots els enemics, si es sabotatge augmenta (encara mes) la potencia dels atacs i si es suport puja el bonus d'atac que reps despres del Sync move.

- Els bitllets de victoria: Cansat de fer sempre la mateixa baralla per farmejar? No passa res, pots utilitzar un bitllet de victoria per saltar-te-la i passar directament a la recompensa sempre i quan l'hagis superat una vegada sense que et matin a cap bestia. I no patiu perque s'acabin, el joc te'n dona MOLTS i es impossible no aconseguir-los.

- Les etiquetes: Cada parella te una serie d'etiquetes com "tipo aigua" o "lider de gimnas". Si treus dues parelles o mes que comparteixin una o mes etiquetes tindran pujades d'estadistiques, donant aixi oportunitats perque provis noves combinacions.

- Els taulells d'habilitats, per mi el millor que han afegit i el que mes joc dona: Cada parella tindra un taulell d'habilitats passives, que s'anira desbloquejant a mesura que li treguis duplicats. Pero te truc i es que no pots treure ni la meitat de les habilitats i per tant hauras de pensar be quin rol vols que tingui cada pokemon i triar habilitats en consequencia. Aixo es genial perque permet que cada parella tingui diferents maneres de ser jugada.

- No tens prous besties a l'hora de començar? Doncs hi ha els eventos legendarios, dels quals podras treure parelles bastant bones com en Mewtwo, en Xerneas, en Zamazenta o en Palkia, amb els 5 duplicats que se'n poden treure, els quals t'ajudaran moltissim amb aquests primers combats. No en feu prou? Doncs us ho poso millor encara: Si et passes un minitutorial et deixen triar entre Blue + Blastoise, Red + Charizard i Leaf + Venusaur, millor tanc-suport del joc, un dels millors atacants i un dels millors sabotatges del joc respectivament.

I poc mes a dir. Ara es un bon moment per entrar el joc o tornar-hi si l'havieu abandonat, doncs Hi ha banners de personatges top tier SS, com els pokefestival maestros de Gold + Lugia, Lyra + Celebi, Crystal + Suicune (jo tinc en Lugia i sense duplicats ja es una autentica bestia i estic intentant treure en Celebi) o el de Giovanni + Nidoking o Morty + Ho-oh shiny. I tots son pokefestivals, aixi que si no els aconseguiu, almenys teniu altes possibilitats de que us en surtin de 5 estrelles.

Btw si voleu saber quins son els millors per saber en quins invertir caramels o a quins banners tirar jo faig servir aquesta pagina:
https://gamepress.gg/pokemonmasters/gui ... -tier-list
Normalment coincideixo bastant amb aquesta tier list, pero tot i aixi us recomano que abans de tirar a un banner mireu be el pokemon, les seves habilitats i el seu taulell i decidiu si us renta tirar o no.
Respon