Harry Potter: Wizards Unite

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.
Respon
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Imatge

Ahir va sortir per fi el joc de Realitat Aumentada de Harry Potter (al pur estil Pokemon Go) al Regne Unit, Estats Units, Australia i Nova Zelanda i els gameplays que ja es poden veure per YB son bastant prometedors.

Luzu
Text amagat.


Acaba de sortir a la web oficial que ja esta disponible a Espanya, jo penso nomes probarlo ja que tinc curiositat de com sera la dinamica de joc pero no tinc clar que jugui molt ni continuat.

El tinc descarregant-lo, quan l'hagi jugat una mica comentare que em sembla :p

Web: https://harrypotterwizardsunite.com/es/
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Jo ja hi estic jugaaaaaaant! Hem sortit a fer una passejada i dir que sense wifi no m'anava gaire fi el joc, però imagino que ho arreglaran...

Jugar és força senzill (tot i que al principi no he pillat com es lluita) però després ja que ho he entès he trobat que era guai. Els encanteris molen moltíssim, només que he anat a una de les torres i el joc se m'ha tornat tonto i no he pogut lluitar, però bé, això ho aniran arreglant així que no problem.

Estic a nivell 5, amb ganes d'arribar a nivell 6 i pillar la professió (indignadíssima que no pots triar ser mortífago). Ah, i si vols vestir l'uniforme de Hogwarts són 10€...
Respon