Final Fantasy

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.
Respon
Avatar de l’usuari
drew-kun
Porco Rosso
Porco Rosso
Entrades: 254
Membre des de: 15 oct. 2015, 23:42
0
1
Gràcies donades: 1 cop
Gràcies rebudes: 98 cops

Aquests dies he estat jugant les reedicions dels diferents Final Fantasy per a switch aixi que es bona ocasio per parlar d'aquesta saga. Aquest post serveix per posar tant els nostres preferits com aquells que ens han amargat l'existencia.

Per qui no sapiga de que va aquesta saga, no puc ser gaire concis ja que cada entrega canvia completament el mon, els personatges, l'ambientacio i fins i tot les mecaniques, aixi que quedeu-vos amb dues coses: Va d'espases bruixeria i molts molts cristalls i els podeu jugar en l'ordre que vulgueu.

No explicare de que va cada un per no acaparar tot el post aixi que parlare dels meus preferits.

El meu preferit es sens dubte el 6 i no nomes es el meu preferit de la saga sino que esta dins el meu top 5 de jocs preferits. De veritat, si aquest joc no ha guanyat un GOTY no se que mes ha de fer. Te una magnifica historia que parla sobre una rebel·lio contra un imperi corrupte que exprimeix uns essers per extreure'ls la magia, et dona una primera meitat més lineal i una segona meitat d'exploració amb llibertat ABSOLUTA, no te un protagonista clar com els altres sino que te 13 personatges cada un amb els seus conflictes que es resolen al llarg del joc, ah, i un dels millors dolents de la ficcio i fora d'ella: el deu (mai mes ben dit) Kefka Palazzo.

El 10 tambe em va encantar. Vale si, te un combat de merda que vindria a ser pokemon per negats i per tant el joc ha de compensarho inflant els stats dels seus jefes (nomes els del bestiari, la resta els fas amb els ulls tancats), les invocacions del Bahamut i el Yojimbo trenquen el joc, i et talla el pas a tot arreu on vas fins al final del joc. Tot i aixi el taulell d'esferes com a manera de millorar els personatges m'encanta, i la magnifica historia amb uns personatges carismatics com pocs crec que ho compensa bastant. Ah i te el millor personatge de tota la saga: el gran Auron.

I a vosaltres quins us han marcat?

PD: L'11 i el 14 que son MMO i els spin offs com crystal chronicles o tactics tambe compten
Respon