Videojocs gratuïts

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.
Avatar de l’usuari
Morte-Diem
Porco Rosso
Porco Rosso
♫ Tu Tu Ru ♪
Entrades: 407
Membre des de: 15 oct. 2016, 12:07
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 167 cops
Gràcies rebudes: 246 cops

Grimmy ha escrit: 09 nov. 2019, 14:16 En quan a jocs gratuïts temporalment ara mateix a Steam, de la ma del món del famós Skyrim:


The Elder Scrolls Online


Imatge


No l'havia provat mai però molts deien que era un dels millors MMORPG, i ara està disponible durant 5 dies més a part de poder comprar-lo a meitat de preu per 9,99€.

Voldria jugar-hi una mica més per veure més a fons si val la pena o no, però per aquest preu suposo que sí, tot i que no puc comentar massa, a part del que destaca com els bons gràfics. Sempre m'ha costat molt trobar un joc del gènere que enganxés tant com el WoW i no fes pal, (i sense subscripció) però també ha de ser el més perfecte possible ja que són jocs que no tenen final i per tant li pots dedicar massa hores.

Imatge
M'agrada que t'interessi aquest Joc, i gràcies per l'aportació. Hi inclouré una mica més d'informació, ja que jo hi he jugat bastant i tinc molt a dir (en algun moment faré el seu post en la secció de videojocs).

El TESO (The Elder Scrolls Online) com molt bé ha dit en grimmy és un mmorpg molt semblant al wow, amb 2 clares millores que crec que abans de seguir amb aquesta mini-ressenya són necessaries destacar: 1ª- Millors gràfics, en tots els sentits; personatges, món, llum, textures, etc. I 2ª- Molt més bona jugabilitat i mecàniques. Jo penso que la jugabilitat del wow ha quedat completament obsoleta, que fa 10 anys estava molt bé tenir 3 barres d'encanteris, però que després de la popularització dels MOBAS i jocs d'aquests tipus, en aquest tema hi han hagut molts canvis i en els mmorpgs NOUS es nota, és a dir, que tot i que tenim 3 branques diferents per classe per triar, només en podrem triar una de principal, i podrem tenir un màxim de 4+4 encanteris disponibles per jugar. El tema del món, és immens i el van ampliar dia a dia, és a dir que pot ser que el wow tingui un món més gran, però qualitativament el TESO li passa la mà per la cara. I ja per últim, afegir que té molts detalls afegits: robar és possible, unir-se a la hermandad oscura, a diferents gremis, minijocs, oficis i missions secundàries que el fan un joc complet.
*Ohhh, que bonic, que lovely, que perfecte, i quan costa la broma?*

Doncs bé, aquí és on les coses es posen una mica més complicades, el joc és gratuït!! pels que no saben llegir la lletra petita, ara mateix el joc gratuït és una petitissima de la totalitat del joc, llavors us intentaré explicar com funciona de manera resumida: El joc treu DLCs desde el primer dia que va sortir, fa uns 8 mesos que no hi jugu, però l'últim cop que hi jugava hi havia uns 6 o 8 DLCs, cada un d'aquests DLCs costava entre 20 i 30€ i el compraves per sempre més, és a dir, que és un contingut "extra" del joc que només hi pots accedir comprant aquest DLC, PERÒ existeix una altre cosa que s'han inventat que és el ESO plus, que és una subscripció que costa uns 13€ que quan la tens activa, s'inclouen tots els DLCs que té el joc. Llavors en aquest sentit està "bé" perquè es pot jugar gratis o sense necesitat de comprar subscripció, sempre i quan tinguis com a minim 2 o 3 DLCs comprats.

La meva reflexió és que és un joc que val la pena provar-lo, és un mmorpg molt nou i segurament creï tendència en aquest gènere. Però penseu-vos-ho dues vegades abans de comprar-vos DLCs o una subscripció, feu-ho només si el joc us agrada molt. I si us agrada molt m'ho podeu comentar i potser hi torno a jugar :p
Avatar de l’usuari
Loraninja
Porco Rosso
Porco Rosso
Lluna Plena
Entrades: 268
Membre des de: 09 feb. 2019, 00:54
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 217 cops
Gràcies rebudes: 217 cops

Rabbids Coding



Imatge


Imatge


Nom: Rabbids Coding
Any d'estrena: 2019
Plataforma: Ubisoft
Promoció: Permanent (joc gratuït de llançament)
https://register.ubisoft.com/rabbids-coding/es-ES




Imatge
Loraninja l’ha editat per darrera vegada el dia: 15 maig 2020, 18:21, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
Loraninja
Porco Rosso
Porco Rosso
Lluna Plena
Entrades: 268
Membre des de: 09 feb. 2019, 00:54
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 217 cops
Gràcies rebudes: 217 cops

Jotun Valhalla Edition



Imatge


Imatge


Nom: Jotun Valhalla Edition
Any d'estrena: 29 de setembre de 2015
Distribuïdor: Epic Games Store
Promoció: Fins el 12 de desembre
https://www.epicgames.com/store/en-US/p ... jotun/home




Imatge
Loraninja l’ha editat per darrera vegada el dia: 19 juny 2020, 14:44, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

QubicGames regala 10 jocs durant 10 dies a la eShop de la Switch i us porto com aconseguir-los.

1. Descarregar el joc Coloring Book (joc per nens que posteriorment podeu borrar)
2. Un cop instalat, ja podeu baixar gratis el primer joc: Robonauts
3. Seguidament avui han posat Geki Yaba Runner
4. Cada dia fins el 24 de desembre posaran un.

Personalment m'interesen Koloro i Wreckin' Ball Adventure.

https://www.vidaextra.com/nintendo-swit ... tch-gratis
Imatge
Avatar de l’usuari
cosarara
Moderador
Moderador
...
Entrades: 485
Membre des de: 02 gen. 2018, 00:40
0
1
Gràcies donades: 194 cops
Gràcies rebudes: 235 cops

Avui a l'Epic store diu que regalen el FTL: Faster than light. És un joc amb permadeath (si et mors, tornes a començar amb un món diferent) amb una atmòsfera increible, al que he dedicat moltíssimes hores al llarg dels anys. Us recomano que li doneu un cop d'ull.
Avatar de l’usuari
Loraninja
Porco Rosso
Porco Rosso
Lluna Plena
Entrades: 268
Membre des de: 09 feb. 2019, 00:54
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 217 cops
Gràcies rebudes: 217 cops

Kingdom Come: Deliverance



Imatge


Imatge


Nom: Kingdom Come: Deliverance
Any d'estrena: 13 de febrer de 2018
Distribuïdor: Epic Games Store
Promoció: Del 13 de febrer de 2020 fins el 20 de febrer
https://www.epicgames.com/store/en-US/p ... rance/home


A partir de demà estàra el Kingdom Come: Deliverance gratuït a la Epic Games Store! No l'he jugat pas, però el meu germà sí, i m'ha advertit: és molt realista, tant, que es fa absurdament difícil. Realment tens la sensació de ser el personatge i que les teves accions tenen conseqüències, o que si no tens certes habilitats és impossible que facis certes coses (per exemple, si et vols fer passar per un ferrer, si no tens habilitat o coneixements no colarà. Comences el joc sense saber llegir, i clar, si no aprens a llegir, realment no entens res. Fins i tot t'has de dutxar i dur roba neta, si no la gent et tractarà malament). Tot i així, en tinc moltes ganes de provar-lo, pot ser un molt bon moment!
No sé quina durada té l'oferta, quan ho sàpiga actualitzaré aquest post.

Imatge
Loraninja l’ha editat per darrera vegada el dia: 19 juny 2020, 14:44, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

M'acaben de dir que han posat el Monument Valley 2 gratis ara.

Imatge

https://play.google.com/store/apps/deta ... entvalley2

Vaig jugar el primer i és molt xulo. Vos el recoman!
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Merci per l'avis, quan vas avisar del 1 gratis tambe el vaig jugar i em va molar. Baixant el 2!
Imatge
Avatar de l’usuari
Loraninja
Porco Rosso
Porco Rosso
Lluna Plena
Entrades: 268
Membre des de: 09 feb. 2019, 00:54
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 217 cops
Gràcies rebudes: 217 cops

Ubisoft regala un parell de jocs per la plataforma Uplay.
https://free.ubisoft.com/?fbclid=IwAR2b ... wscA17dB20

Assassin's Creed II



Imatge

Imatge

Nom: Assassin's Creed II
Any d'estrena: 17 de novembre de 2009
Plataforma: Uplay
Promoció: Fins el 5 de maig del 2020 a les 20:00h
https://register.ubisoft.com/assassins-creed-2/en-GB




Imatge




---------------------------------------------------------------------------------------



Rayman Legends



Imatge

Imatge

Nom: Rayman Legends
Any d'estrena: 29 d'agost de 2013
Plataforma: Uplay
Promoció: Fins el 5 de maig del 2020 a les 20:00h
https://register.ubisoft.com/rayman-legends/en-GB




Imatge




---------------------------------------------------------------------------------------



Child of Light



Imatge

Imatge

Nom: Child of Light
Any d'estrena: 29 d'agost de 2013
Plataforma: Uplay
Promoció: Fins el 5 de maig del 2020 a les 20:00h
https://register.ubisoft.com/child-of-light/en-GB




Imatge
Loraninja l’ha editat per darrera vegada el dia: 15 maig 2020, 18:22, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
Morte-Diem
Porco Rosso
Porco Rosso
♫ Tu Tu Ru ♪
Entrades: 407
Membre des de: 15 oct. 2016, 12:07
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 167 cops
Gràcies rebudes: 246 cops

Hola a tots, encara no està confirmat però hi ha veus que apunten que en poc més d'una hora tindrem el GTA V gratuït a la store de la Epic Games, tornaré d'aquí a una hora a confirmar-ho o desmentir-ho.
Pels que us interessi ja podeu començar a estar atents. Fins aviat!

Edito: Efectivament era el GTA V, així que a gaudir-lo, és un bon videojoc que tot i que ja és una mica antic el pas dels anys li han sigut favorables.

Imatge
Respon