Pokemon Espada i Pokemon Escudo

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.
Avatar de l’usuari
drew-kun
Porco Rosso
Porco Rosso
Entrades: 254
Membre des de: 15 oct. 2015, 23:42
0
1
Gràcies donades: 1 cop
Gràcies rebudes: 98 cops

Ara que m'he passat la historia puc parlar-ne amb propietat.

Per als que pregunteu amb quin inicial he triat el d'aigua, pero he trobat una cria del de foc per intercambio magico. Algu que tingui el de planta? Puc donar-vos alguna cria decent. @Shancks no miro a ningu.

Que m'ha semblat l'aventura principal? Doncs una putissima merda. No nomes es mantenen detalls de let's go com el poder canviar d'equip cada vegada que vulguis o que no pots desactivar el repartir exp, sino que TOTS els pokemons que et trobes o que tens permis per atrapar a l'area salvatge estan PER SOBRE del nivell del proper lider de gimnas, la qual cosa vol dir que no has ni d'entrenar-los, i per cert, ni tan sols atrapar-los es tan dificil. Per colmo cada Max Raid (accesibles amb una hora i algo de joc) et regala MTs d'un sol us d'un atac del calibre de lanzallamas, rayo hielo o terremoto, un pokemon que normalment atrapes si o si i que esta molt per sobre del teu nivell i caramels d'experiencia per si no entens que les teves besties ja son prou fortes. Si, ho heu entes be, el joc es trenca ABANS QUE PUGUIS ENTRAR AL PRIMER GIMNAS. No es conya, m'he passat el joc saltant-me tots els entrenadors que podia per no bufar encara mes al meu equip perque m'estava avorrint i aixo es algo que no feia des de que tenia 8 anys i jugava nomes amb el meu inicial traient 15 nivells als altres entrenadors.

Que tal la historia? Que voleu que us hi digui? tenia elements interessants pero el joc s'esforça en cagar-los tots: (aviso, rebento tot el joc)
Text amagat.

Te un rival similar al de la 4a que te un bon desenvolupament de personatge (o el tindria si exceptuant el llegendari i l'inicial el seu equip no fes fastic).

Tens un altre rival que es un capullo com els dels jocs vells, nomes que aquest cop en lloc de rebentar-lo a la final, el joc prefereix obligar-lo a entrenar-se amb una vella fetitxista del color rosa i que al final aparegui com a lider de gimnas de fades i vestit de color rosa, perque te'n riguis a la seva cara perque fijo que es gai (estas segur que es un bon missatge per a un joc per nens Game Freak?)

Tenim un equip dolent que es un grup de hooligans dedicat a una waifu i a un gimnas de segona (pretenen fer una referencia al St Pauli pero es comporten mes com uns hooligans d'un equip de primera), pero a penes tenen importancia en la trama.

Tenim un dolent que es un empresari corrupte amb seguretat privada pagada en B i al que no li importa ordenar missions criminals als seus subordinats per, quan els pillin, rentar-se'n les mans. I dels altres no en parlare perque sincerament me la pelen.

i el gir argumental del final passa per raons estupides: Perque que la copia del Messi que tenim per campio se li allargui una reunio amb el seu jefe es un motiu suficient per tenir sospites, perque si aquesta excusa de merda no et convenç la secretaria et ve i et diu "Doncs si, el teu amic el paranoic te rao, que som tots mes corruptes que el PP", perque el presi preten despertar un llegendari perillosisim perque veu que en 1000 anys s'acaba l'energia i entra en bancarrota, perque no pot esperar un dia a que acabi una lliga que li donara milions a la seva empresa i perque el Messi s'oposa al pla no perque sigui perillos, sino perque li arruinara el combat que te l'endema.

Ah i aquest postgame tan llarg que tothom diu consisteix en que dos imbecils que diuen ser princeps han llegit el llibre de la professora, on s'explica la veritat sobre els mites de Galar, i com que veuen que si es publica se'ls hi acaba el xollo nomes se'ls hi acudeix dinamaxar la tira de pokemons i provocar els llegendaris de la portada per demostrar que no son herois.


Buenu despres de tot aixo pensareu que per mi es el pitjor pokemon que hem tingut no? Doncs no.

No us enganayare l'area salvatge m'encanta, m'he polit tardes senceres alla i aquest es el primer pas al tan somiat MMO de pokemon, les incrusions son exactament el que havien d'haver set els pokemons dominants a sol i luna, a part que son divertides de jugar tant si jugues sol com amb amics, agraeixo que els pokemons es vegin fora del combat pero que tambe en mantinguin alguns d'aleatoris com en els vells, i potser el dinamax esta bufadissim, pero encaixa amb la historia, nomes el pots utilitzar en determinats llocs i nomes durant 3 torns.

A veure, aquest joc ha fet moltes coses malament, pero tambe en te de bones. Jo animo als de Game Freak a seguir avançant en aquesta direccio, pero tambe els recomano tornar a jugar els seus jocs vells perque recordin una mica que els feia tan grans.
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

A mi m'esta molat el joc, deixant l'historia de banda, els gimnasos son molt dinamics de fer i les incursions,etc molen. A mes les misions secundaries donen molt de si.

Encara no m'el he pasat del tot (perque no he volguit perque realment ja podria haver-ho fet) i em queda la copa final.

@drew-kun , Ja l'he fet criar i tinc un Grookey llest. Avisam quan estiguis online i aixi conicidim.

EDITO: Ja he acabat l'historia :lol: :lol:
Imatge
Avatar de l’usuari
BlackStar
Porco Rosso
Porco Rosso
Noctu Orfei Aude Fra
Entrades: 299
Membre des de: 04 nov. 2017, 01:04
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 112 cops
Gràcies rebudes: 73 cops

Ja m'he passat el joc i tinc la Pokedex gairebé completa i ara estic intentant acabar-la i fent incursions i de tant en tant em passo per la torre batalla.

Ho escric tot en un spoiler per si algú no s'ho ha passat i deixo anar algún spoilor gros
Text amagat.

El joc considero que és fàcilment dels 3 millors, la historia esta bastant bé, la forma en la que vas descobrint les coses poc a poc mentre avances juntament amb la Sonia i el Paul m'agrada molt, te bons rivals i contrincants, especialment el Paul que rep molt de hate i no entenc el motiu, pot ser una mica pesadet però és el rival amb més profunditat (juntament amb el gran N) de tot Pokémon, és un rival que a part de ser el teu amic de tota la vida et tracta com a un enemic al que derrotar no com als últims jocs on els rivals eren patètics, pots veure també com es deprimeix, com no troba el seu camí i arriba a frustrar-se pensant que és escòria i que mai estara a l'altura ni teva ni del seu germà, finalment acaba trobant un camí i s'esforça al màxim per poder complir amb aquest somni que te.
Els gimnasos són els millors de tota la saga potser els únics que hi poden competir són els de Black/White.
El format de la nova lliga m'encanta és com sempre havia volgut que fos, m'agradaria que ho fessin una mica més gran amb un parell o tres de combats més però em mola molt igualment i el "Líder Imbatible" fa honor al títol estant bastant per sobre de nivell que la resta de enemics de la competició.
Els líders de gimnàs són tots guais i diferents (Drac, lluita i aigua els meus preferits, encara que el puzzle del gimnàs de tipo roca és el millor).

Ara una mica de hate que no es digui que sóc massa bona gent.

Moltes de les animacions dels Pokémon que hi ha salvatges pel camí deixen bastant que desitjar, la zona silvestre, encara que esta guai com funciona la varietat de Pokémon que apareixen a cada part d'aquesta varia molt poc especialment els Pokémon grans que hi ha que la majoria no canvien mai faci el temps que faci.
Quan tens l'internet activat moltes vegades si no estas fent un intercanvi màgic o de targeta de lliga no s'actualitzen els posts de raids lo qual es bastant dolent per a mi.

El tema del repartir experiència que hi ha de base no m'agrada gens ha fet que vagi extralevelejat pràcticament durant tot el joc exceptuant el final, a més per fer un locke va bastant malament.

Tampoc m'agrada massa que, a la zona silvestre una vegada t'has passat la historia tots els Pokémon estiguin entre lvl 55 i 65, perquè et trobes alguns Pokémon que són de lo més bàsic que hi ha que evolucionen abans del nivell 30 i que pel fet de estar al nivell 60 ja costen més de guanyar a més al principi et diuen que com més entres a la zona silvestre més poderosos són els Pokémon però d'aquesta manera perd tot el sentit ja que tots tenen el mateix nivell.

El model del personatge "masculí" no em mola gens em sembla basura pura però li queden be les ulleres tot el contrari que el model "femení" que és brutal en tot però les ulleres li queden com el cul.

En general al meu gust és el meu 4rt joc preferit però crec que pot estar fàcil al top 3 jocs de Pokémon de la saga principal com a mínim, seguiré esperant un joc millor que Black/White encara que dubto que passi.

Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

EDITO: Pokedex completa.

-----------

L'historia es fluixeta potser pero es un joc entretingut, no en tinc grans queixes la veritat.
Imatge
Avatar de l’usuari
drew-kun
Porco Rosso
Porco Rosso
Entrades: 254
Membre des de: 15 oct. 2015, 23:42
0
1
Gràcies donades: 1 cop
Gràcies rebudes: 98 cops

Game Freak ha anunciat dos DLC per Sw/Sh: The Isle of Armor i The Crown Tundra. Tots dos ens situaran en noves zones que funcionara com l'Area Silvestre, una area enorme de mon obert amb moviments de camera lliures, zones d'incursions, nous pokemons, gigamaxes i formes Galar per atrapar, pokemons vells que tornen (abans que algu salti, GF ja ha confirmat que els pokemons nous i els que tornen es podran rebre per intercambi o pel Pokemon Home sense pagar) i nous personatges que contribuiran en engrandir el lore d'aquesta regio.

Que en penseu vosaltres? En teniu ganes? Creieu que es molt rastrero per part de Game Freak anunciar un DLC per un joc que funciona molt entre cometes dos mesos despres de sortir?

Jo encara m'estic pensant si agafar-lo o no. El joc m'ha decepcionat una mica, pero si el que m'ofereix el DLC es mes de la part que m'ha agradat n'estic segur que hi jugaria molt a gust.

A mes, m'estimo mes aixo que un UltraEspada i un UltraEscudo.
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Dona un regust de que en realitat Game Freak ha tret el joc per fascicles ja que no els hi han donat temps per acabarlo i ara fan un afegit i de pas uns calerons extres.

Pero de igual manera, crec que esta força currat, per les imatges es veu que no sera una cosa mal feta per guanyar diners i punt, pagues pero amb molt de contingut no nomes ropeta i cuatre misions extres i prou.

Jo ja he comprat el DLC, es l'impuls que necesitaba per jugar al joc de nou realment, perque ja l'habia donat per acabat i poques o cap intencio de jugar-hi almenys de moment. Aixi que al juny quan surti el DLC ja tindre motivacio per fer-ho.
Imatge
Avatar de l’usuari
drew-kun
Porco Rosso
Porco Rosso
Entrades: 254
Membre des de: 15 oct. 2015, 23:42
0
1
Gràcies donades: 1 cop
Gràcies rebudes: 98 cops

Al final m'he comprat els dos DLC i despres de passar-me'ls el meu veredicte es el següent:

Valen els 30 pavos que costen? Aixo ja dependra de cadascu. Pel meu gust, amb els seus mes i menys i amb les viciades que m'hi he arribat a fer doncs si, els valen, pero entenc que algu pensi que es molt rastrero treure DLCs d'un joc que ja es justet en tots els apartats o que et facin pagar pel postgame (perque recordem que la historia dels dos pelopollas no existeix) pero pel meu gust aquests continguts sumen al joc base.

Hi ha hagut certa millora grafica, es veritat. Els mons oberts que et porten aquestes noves zones estan mes ben connectats i em va agradar veure que els pokimons tenen la mida que toca quan estas caminant pel mon (encara que quan entres en combat tornin a medir igual que un/a entrenador/a normal), pero aixo tambe porta els seus problemes: Primer de tot aixo fa que el popping sigui molt mes bestia, es divertidissim veure un Copperajah, un elefant de 3 metres apareixer davant dels teus morros des d'unes herbes que no aixequen un pam de terra, i que per tant si vas amb la bici no ets a temps de frenar; i per altra banda el pokemon que et segueix, que ho fa malament, a pas de tortuga i depen de quin amb una animacio que recorda a altres animacions de merda del mateix joc.... Per fer aixo no cal que ho facis, home.



I les histories dels dos DLC poden ser curtetes pero no importa, ja que un cop les acabes encara queden coses per fer i hores per seguir jugant.

I ara spoiler is coming:

Isla de la armadura
Text amagat.

Aquesta part esta molt be, pero aixo no es el que em venieu. Em venieu un DLC en el que se'm prepararia pel competitiu i m'ensenyarieu builds tant de pokemons com d'equips i segueixo tan verd com sempre. Que us costava ensenyar al jugador estrategies concretes? El pokemon XD ho va fer fa 15 anys amb els discos de combat, si us donava la gana podieu reciclar-los.

Els combats per tipo encara no he tingut temps de provar-los pero sobre el paper em semblen una bona idea, ja que et posa a la pell d'un lider de gimnas i t'obliga a treure el millor d'un mateix tipo, clar que les recompenses podrien ser algo mes que simplement uns quants punts de batalla, podrieu animar mes a la gent a provar-lo.

Els nous atacs que t'ensenyen a canvi de pedres em semblen interessants, ja que treuen suc d'habilitats que passen desaparcebudes durant l'aventura com per exemple els camps.

I la historia d'en Kubfu..... em semblaria interessant i tot un repte si no fos perque es pot arreglar pujant de nivell una mica mes del compte al teu animal i t'obligues a preparar un sol pokemon una mica a consciencia..... pero en fi, suposo que aquest repte l'ha de saber superar un nen petit....

BTW, aquest DLC es pot jugar des del principi del joc pero aneu amb compte perque nomes de començar us donaran un amulet per multiplicar experiencia que, sorpresa, no es pot desactivar, i llavors esquivar els entrenadors per no tornar-te massa fort es tornara una necessitat.



Nieves de la corona
Text amagat.

Per fi han inclos un objecte que et doni l'habilitat oculta d'un pokimon!!!! Ja era hora collons!!!

La historia d'en Calyrex esta molt ben portada, les cinematiques estan molt be i realment l'he disfrutada, llastima que sigui l'unic llegendari amb historia i no aprofundeixin mes en la dels altres, perque m'he quedat amb molts interrogants:

Perque existeixen un Regi d'electricitat i un de drac? Quin sentit te? Quina es la seva posicio en la historia del mon pokemon? Els altres tres representen un tipus de terreny o de material, perque aquests dos no?

Perque existeixen els 3 ocells llegendaris versio Galar? Son els de sempre pero han patit alguna especie de deformitat? Quina situacio els ha portat a adquirir aquesta forma i aquest tipus? L'han tingut des de sempre? Hi ha mes d'un Articuno Zapdos i Moltres en aquest univers?

I sobre les aventures dinamax, a mi m'han agradat molt. L'unica queixa que en puc tenir es que sovint em toquin inutils que no saben jugar i que vulguin apropiar-se del dinamax quan hi ha un altre company que li podria donar millor utilitat. (Btw, com arriben els llegendaris d'altres regions fins aqui? Hi ha un ultraumbral que porta els llegendaris en aquest punt concret de la regio? Es un altre cop en Hoopa fent de les seves? Aquests llegendaris neixen de l'eter? On van quan s'acaba el combat i no els atrapes? Que implicaria tenir mes d'un cop el mateix llegendari al mateix lloc? Hostia podrien dir-nos alguna cosa no?)
Respon