Pokemon Espada i Pokemon Escudo

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.
Avatar de l’usuari
Taiga
Porco Rosso
Porco Rosso
Crazy rainbow star
Entrades: 123
Membre des de: 31 oct. 2016, 10:58
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 52 cops
Gràcies rebudes: 41 cops

Doncs després de veure l'últim directe he de dir que estic bastant contenta. Han ensenyat els llegendaris, i són ambdos preciosos. Em recorda una mica al zelda, molta part d'exploració i món obert (almenys dona aquesta sensació). També molt top la partida cooperativa de fins a 4 jugadors, crec que és el primer cop que donen aquesta possibilat. Els pokemons que han ensenyat nous són bastant dins la línia, res fora de lloc o molt impressionant. Lo de fer els pokèmons gegant ho trobo una mica de flipat, però potser al final m'acabarà agradant. El llançament serà el 15 de novembre, i mentrestant jo seguiré esperant que anunciin eeveelutions.
Imatge
Avatar de l’usuari
drew-kun
Porco Rosso
Porco Rosso
Entrades: 254
Membre des de: 15 oct. 2015, 23:42
0
1
Gràcies donades: 1 cop
Gràcies rebudes: 98 cops

Simplement brutal, tant el trailer com el directe en general.

Els llegendaris tots dos preciosos, no se per quin decidir-me. La resta, a part del corb..... no se que dir-hi.

Respecte l'area central no nomes es impressionant esteticament pots moure la camera lliurement i pots veure els pokemon en plena naturalesa com al let's go (Un moment... et mous amb una bici que va sobre l'aigua? (min. 1:09) OK, I Belive you) sino que lo que et trobes varia segons el dia i el clima, simplement brillant.

Pel que fa a les raids, nomes dire una cosa: AIXI HAVIEN DE SER ELS POKEMON DOMINANTES A SOL Y LUNA, un animal totxo que hagis de pelar amb 4 pokemons alhora, siguis tu sol o amb els teus amics.

Lo dels pokemons gegants.... Necessito provar-ho per formar-me'n una opinio, pero per lo poc que sabem no es nomes una megaevolucio pero amb un altre nom i el mateix disseny. Ah i me n'alegro que no l'hagin cagat com a X i Y centrant la historia en la megaevolucio pero fent que nomes la tinguin 2 o 3 entrenadors en tot el joc perque els liders de gimnas de Galar si tenen Dinamax.

I... Poc mes a dir, ganes que surti ja.

(Espera.... El rival ha triat l'inicial debil contra el teu? No si us plau, un altre rival condescendent no...)
Avatar de l’usuari
Grimmy
Calcifer
Calcifer
Judo ❀ Master
Entrades: 608
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
0
1
Gràcies donades: 184 cops
Gràcies rebudes: 251 cops

En general ha estat molt bé, sinó fos pel Dynamax.

L'apartat gràfic visual compleix perfectament, és el que s'espera de l'any en que estem. Món obert i la resta de mecàniques em semblen bé per anar innovant i els pokes nous que han sortit també, sobretot el Corb, tenint en compte la meva estreta relació amb els corbs, en capturo un segur. xD

La pua i que fa que tota la resta se'm caigui són els pokes gegants. Per culpa d'això me'n vaig amb mal gust.

Perquè, en serio no critico la nova mecànica Dynamax, sinó el fet que hi ha 0 originalitat en l'apartat estètic. Les Megas i els Atacs Z tenien una certa dedicació de disseny que s'agraeix, però això? No li veig la gracia, i qualsevol cosa hagués estat millor, rotllo el que deien alguns rumors amb armadures o objectes que canviarien la forma dels pokes...

En fi decepció en aquest sentit, ja que el joc vendrà igual tant si s'ho curren com si només afegeixen resolució als pokes per fer una novetat.
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Jo fixe que el compro però encara no se quin triar. Molt possiblement l'Escut perquè el llegendari Espasa no m'agrada.

Però és que encara no han dit si apart dels llegendaris si hi ha alguna diferència mes...

Dynamax és similar a la Megaevolucio pero mes visual, ni fu ni fa, si hi és no em molesta realment.

De moment el que més m'agrada de Pokemon és el corb, la resta molt similars a Pokemons de ediciones anteriors.
Imatge
Avatar de l’usuari
drew-kun
Porco Rosso
Porco Rosso
Entrades: 254
Membre des de: 15 oct. 2015, 23:42
0
1
Gràcies donades: 1 cop
Gràcies rebudes: 98 cops

A veure, ultimament hi ha hagut molta polemica amb aquest joc, entre els grafics i el fet que no es puguin aconseguir tots els pokemons. Com molts sabreu la comunitat ha reaccionat negativament exigint a la companyia que despatxi als productors del joc de manera poc assertiva. M'agradaria saber que en penseu de tot plegat (no dels insults, sino de les decisions preses respecte el joc). La meva opinio es la seguent:

Respecte la pokedex, que voleu que us hi digui? Ja son quasi mil bitxos. Entenc que cada un que programis implica unes hores de treball i un espai de memoria molt valuosos pels desenvolupadors, per no parlar de l'equilibri en el competitiu: imagineu-vos haver de gestionar mil animals i fer que tots tinguin mes o menys la mateixa força. No ens enganyem, en un moment o altre havien de prendre aquesta decisio, si no era en aquesta generacio seria en la seguent.

Respecte els grafics, tothom parla sobre els arbres d'ocarina of time, pero ningu diu que els protas per fi baixen unes putes escales be. Tambe diuen de les animacions que son reciclades, i potser soc jo que soc miop pero les veig mes nitides. Jo penso que els grafics en general compleixen i tampoc hi ha necessitat de fer-los mes potents, basicament perque estem parlant d'una switch i no d'una PS4 pro, o preferiu un temps de carrega lamentable o un baixon d'fps com el de S/L?

Si hagues de criticar alguna cosa d'aquests jocs es que els disenys d'alguns personatges i dels nous pokes no m'acaba de convencer en general exceptuant els llegendaris i els inicials (que m'agradara veure en que es transformen), i tampoc es pot considerar ben be una critica perque a fi de comptes es tracta dels meus gustos i es una cosa subjectiva. Per la resta, m'agrada molt la direccio que esta agafant aquest joc.
Avatar de l’usuari
Grimmy
Calcifer
Calcifer
Judo ❀ Master
Entrades: 608
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
0
1
Gràcies donades: 184 cops
Gràcies rebudes: 251 cops

Demanar la dimissió d'en Masuda em sembla exagerat sincerament. Que sí, que és una pua que en un joc principal no hi hagi la Dex completa, però també ens han donat altres coses positives.

Potser canta molt perquè en una entrevista de no fa gaire anys deia que no retallarien mai la PokeDex i ara ho han fet, a més a més deixaran fora Pokes importants i d'altres que són més merda els posaran, però en fi el joc es vendrà igual. Tampoc em crec que un joc com Pokémon venint d'una companyia important, no tingui recursos per a fer tota la Dex, molts altres jocs consumeixen molts més recursos que aquest, més sent per la Switch no per una consola portàtil que sempre queda limitada.

Si haig de fer una crítica, la faria en una altra direcció. I és la direcció de les històries i la trama, que fa molt que no acabo de trobar atractives. Moltes HackRoms fanmade han superat amb escreix els jocs originals i això si que em faria vergonya, si fos el productor de la saga original. En fi, menys efectes superespecials i colorins i més donar-li al coco i pensar arguments guais.
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Estems a 3 setmanes i poc de l'estrena (15 de Novembre) i la veritat es que segueixo amb els mateixo dubtes de quin comprar. Tinc els dos reservats pero nomes en comprare un evidentment, de moment guanya l'Escut.

Les uniques diferencies que es coneixen son els 2 o 3 pj presentats exclusius per l'Espasa o Escut i els Llegendaris de cada edicio i ja esta. Ni les evolucions dels inicials es sap...



Mes info: https://www.levelup.com/noticias/548531 ... ord-Shield

Vosaltres que fareu?
Imatge
Avatar de l’usuari
drew-kun
Porco Rosso
Porco Rosso
Entrades: 254
Membre des de: 15 oct. 2015, 23:42
0
1
Gràcies donades: 1 cop
Gràcies rebudes: 98 cops

Com sol passar en aquests casos, s'han filtrat els disenys de varis pokemons i formes gigamax. Les filtracions provenen d'algú que ja te la guia oficial del joc i mostren entre d'altres les evolucions finals dels starters. Un video que les mostra totes (Si l'heu de veure feu-ho abans que youtube el tombi):

Text amagat.


Per cert una cosa que no diu el video, el tipo dels inicials son planta, foc i aigua purs


La meva opinio al respecte:

Text amagat.
Inicials: Els 3 m'encanten en disseny (buenu el de foc es veu una mica borros pero me'n faig la idea), i tal com van dir els creadors del joc estan perfectament relacionats amb la seva regio (un bateria de rock (referencia a totes les bandes que han sortit de Regne unit), un esportista (ja que molts esports com el futbol, el rugby i el cricket han nascut alla) i un espia (en referencia al James Bond)). Total que segueixo sense saber quin triar (si, fins i tot el d'aigua que te el hate de la comunitat m'agrada).

Respecte els pokemons nous que han mostrat, simplement brutals (menys la serp amb cara de bulldog, aquest fa plorar al nen jesus) el dinosaure lila estara quasi segur al meu equip i en Rolycoly em desperta mes interes despres de veure en la bestia que es transforma. Ja podien haver presentat aquests en els trailers.


I es provable que els leaks continuin durant els propers dies.

Per cert si a en @Shancks o a algu altre li serveix d'orientació jo tinc demanat l'espada.
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Jo vaig probar-lo ahir un moment al Salo del Manga, m'agradan els grafics, no en tinc cap queixa de moment.

Al final he escollit el Pokemon Escut, Ponyta m'ha acabat de convencer(i perque no dir-ho, tinc curiositat de tenir a Rapidash unicorn) i el llegendari escut m'agrada mes.


Dels filtrats m'ha molat el Centpeus i em va de luxe. Perque tenia intencio d'agafar l'inicial Planta, aixi que Centpeus foc per l'equip.
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Ja tinc el joc! Doncs m'esta agradant molt la veritat. He agafat a Grookey con a inicial.

@drew-kun quan vulguis fem una incursió O combats/intercanvi i el mateix dic a la resta, aviseu-me per Telegram i m'apunto.
Imatge
Respon