Star Wars Battlefront

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.
Respon
Avatar de l’usuari
Bank
Calcifer
Calcifer
Banana :3
Entrades: 573
Membre des de: 15 ago. 2015, 22:18
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 131 cops
Gràcies rebudes: 101 cops

Ahir dia 13 es va acabar la Beta del nou Star Wars Battlefront. La vau probar? Si és que si, què us va semblar?

Pels que no coneixeu el joc de Star Wars Battlefront, és un joc de batalles basat en l'univers de les películes de Star Wars.

El primer joc, del mateix nom, el va desenvolupar l'empresa Pandemic Studios al 2004. El joc tracta de dos excèrcits (imperi vs. rebels o república vs. separatistes), on tu encarnes un soldat d'un dels exèrcits i has de conquerir punts estratègics i derrotar a l'excèrcit rival. Quan mories et reencarnaves en un altre soldat en un dels punts que ja havies conquerit i continuaves la batalla fins que cada exèrcit es quedava sense soldats.
Text amagat.
Imatge

Amb diferents modes per jugar, va ser un joc que va agradar molt al públic en general...

...i un any després va arribar el Battlefront II, de mans de la mateixa empresa, amb el joc i les modalitats millorades, més mapes i un mode història on encarnaves un esquadró de soldats clons des de la república fins als dies de l'imperi.
Una de les novetats era que, si eres dels millors jugadors de la partida, podies portar un heroi durant un temps limitat i clar, al poder partir droides amb l'Obi-Wan o estrangular rebels amb el Darth Vader ho petava molt
Text amagat.
Imatge


I, tot i que van treure un parell de jocs més només per PSP, de la mà de la companyia DICE arriba el 17 de Novembre Star Wars Battlefront (que molta gent anomena Battlefront 3 per no liar-se). Amb uns gràfics que són una passada, molt més enfocat al joc online i amb futures expansions de les properes pelis de Star Wars. Aquí teniu el tràiler i si voleu mireu algun gameplay, el joc ho peta (i la reacció dels que hi han jugat també xD)
Text amagat.

Si no n'esteu convençuts, DICE és la companyia del també mític joc de Battlefield, així que tenen experiència en aquests tipus de jocs.
El joc sortirà per PC per 60 euros tot i que si compres l'edició unlimited, que porta el joc deluxe i totes les futures expansions (quan surtin), et costarà 120 euros.

Un joc on pots prendre part en les batalles de les properes pelis de Star Wars, amb uns gràfics impressionants, què us sembla? Us agradaria viciar-hi? Jo personalment estic considerant comprar-me una gràfica nova per poder jugar-hi :scared:
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

A veure, que m'enteri jo bé... El que has passat és el trailer del joc? Aquestes imatges tan jodidament nítides són del joc? De veritat? Primerament ho he vist a la finestra petita i em pensava que era el tros de la darrera pel·lícula, que l'havien agafat talment per fer una introducció del joc a través d'El retorn del Jedi, però després l'he posat en gran i he vist... que era bestial xDDD

Em mola molt la idea que puguis sucumbir "a lado oscuro de la fuerza" Doncs eh, l'ordinador del Minatoni està darrerament un poc tonto, a veure si l'arregla ja i podem intentar provar-lo!!

Què merdes dic! No s'ha d'intentar... S'HA DE PROVAR!! Because el mestre Yoda ens va ensenyar que...

Imatge
Avatar de l’usuari
Bank
Calcifer
Calcifer
Banana :3
Entrades: 573
Membre des de: 15 ago. 2015, 22:18
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 131 cops
Gràcies rebudes: 101 cops

Si si, són imatges fetes amb el motor del joc, els gràfics són una passada!!! Res comparat amb cap altre joc de Star Wars anterior :scared:
Imatge
Avatar de l’usuari
Bank
Calcifer
Calcifer
Banana :3
Entrades: 573
Membre des de: 15 ago. 2015, 22:18
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 131 cops
Gràcies rebudes: 101 cops

He trobat aquest post, que no recordava que havia fet, i el reobro per dir-vos que fa poc em vaig comprar el joc i hi he jugat unes horetes, així que us puc donar la meva opinió personal hahaha

Imatge

En quant a gràfics, el joc és excel·lent. Són uns gràfics que mai he vist en un videojoc i molt menys en un de star wars, en aquesta part un 10.
En quant a jugabilitat, tenint en compte que he jugat a pocs shooters, és prou bona, tot i que tot el sistema de tenir dues "cartes" i ja està alhora és com un poc limitat. No em diguis que és el mateix portar un fusell de franctirador i un llançamíssils que només dues granades.
A més també dir que hi han partides moolt desbalancejades. O els imperials guanyen de pallisa o els rebels apallissen l'imperi... no he fet masses partides en que estigués igualat.
També dir que es troba a faltar un mode història, tot i que hi ha alguna missio per un jugador, no són tant immersives ni divertides com en el battlefront original. Tot i que això de que es troben a faltar batalles espacials, no és del tot cert, doncs algun mode hi ha, però no com al battlefront II
I per acabar el preu... ara (suposo que encara) està rebaixat per 30€ amb tots els dlc, però originalment costava una pasta per poc contingut base i massa contingut addicional.

Doncs després d'això... la meva nota és... un 6'5! Va bé per desestressar-se (a no ser que tinguis mala sort i et toqui l'equip de xetats rango 90 que et disparen al cap amb una pistola des del lavabo de l'altre planeta) i hi han molts col·leccionables que et motiven a seguir jugant.

Així que... si algú el té, parlem i fem alguna partida!! :banana:
Imatge
Respon