Wesnoth

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.
Respon
Avatar de l’usuari
Atir dels Senders
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 335
Membre des de: 12 set. 2018, 16:02
0
1
Gràcies donades: 299 cops
Gràcies rebudes: 303 cops

Imatge

Títol: La batalla per Wesnoth (The battle for Wesnoth)
Gènere: Estratègia per torns
Desenvolupadors: Comunitat The Battle for Wesnoth
Idiomes: Una trentena, entre els quals català
Plataforma: PC
Llançament: 2005


Us porto una recomanació. La batalla per Wesnoth és un joc de codi obert, d'estratègia per torns. Està ambientat en un univers fantàstic on diferents criatures de mitologia similar a les obres de Tolkien (humans, elfs, nans, dracs, no morts, ...) es disputen el territori en base als seus interessos i objectius. La comunitat que manté el joc s'ha encarregat fins i tot de compondre una banda sonora original de música per ambientar el joc.

Imatge

Wesnoth presenta tant la opció per jugar en la modalitat individual com en un servidor multijugador. En el primer cas s'ofereixen diferents campanyes: cada una narra una història d'un grup de personatges i en els diferents escenaris s'hauran d'assolir els objectius que se'ns demanen, normalment vèncer el líder o líders enemics o desplaçar-nos fins algun lloc concret del mapa. Al llarg dels anys s'han anat afegint campanyes a les versions actualitzades.

El mode multijugador ens permet jugar amb altres usuaris en un mateix mapa, de manera que cada un controla un equip i esdevé guanyador el que venç als liders enemics.

Us deixo el tràiler que mostra més visualment el que he explicat.
Text amagat.

Imatge
No hi ha cap miracle ni cavaller amb una armadura brillant que vingui a rescatar tothom dels seus problemes.
La vida pot ser cruel, però no sense esperança.
Cal fer-hi front i seguir endevant.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Ostres!

Em recorda molt a l'Age of Empires (II).

Podríem jugar-hi multijugador els de per aquí? Com hauràs vist, hem jugat a alguns jocs junts (vam provar-ho a l'Age of Empires II però va ser un rollo, el Catan i Carcassonne, Cards Against the Humanity, Exploding Kittens però és de pagament...).

I... les partides... són "d'inici a fi"? (Com a l'AoEII, comences de zero i acaben quan un aconsegueix un objectiu i el dia següent, comences de zero una altra vegada?).

Mola! No n'havia sentit parlar!
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Atir dels Senders
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 335
Membre des de: 12 set. 2018, 16:02
0
1
Gràcies donades: 299 cops
Gràcies rebudes: 303 cops

@Minatoni Sí que podríem jugar-hi, precisament penso que estaria bé.

La llargada de la partida varia en cada cas: es desenvolupen en un únic mapa i acaben quan un jugador assoleix l'objectiu –generalment derrotar els altres jugadors però també pot ser guanyar una cursa, o altres–. Com més jugadors més s'allarga la partida, ja que cadascú disposa del seu torn per moure les unitats. Em penso que hi ha un màxim no sé si de 9 usuaris en un mateix mapa. Les partides més llargues que he jugat aproximo que han durat de 1h 30' a 2h 30'.

Si no m'equivoco és possible guardar la partida multijugador per seguir-la un altre moment.
Imatge
No hi ha cap miracle ni cavaller amb una armadura brillant que vingui a rescatar tothom dels seus problemes.
La vida pot ser cruel, però no sense esperança.
Cal fer-hi front i seguir endevant.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Imatge

He acabat el tutorial i la meitat de la primera campanya!

He de dir que és molt curiós. Diria que és com una mescla d'Age of Empires i joc de rol de taula. M'agrada!

Ara bé, s'ha de dir que és un poc complicat i, com en vam xerrar pel rol, l'aleatori dóna un poc pel sac.

He estat investigant i sí, es pot jugar amb altra gent online. Fins i tot hi ha partides cooperatives.

No sé, provau-ho i si vos hi animau, podríem fer alguna cosa :)
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Grimmy
Calcifer
Calcifer
Judo ❀ Master
Entrades: 608
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
0
1
Gràcies donades: 184 cops
Gràcies rebudes: 251 cops

Ja me l'he baixat per Steam. Tot i que no estic acostumat a aquesta mena de jocs, mai tanco la porta sense saber si es bo o no, així que aviam si tinc algun moment per veure què tal. ^^
Respon