20 aniversari de PlayStation a Espanya

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.
Respon
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

El 29 de setembre de 1995 la PlayStation aterrava a Espanya de la mà de Sony, quasi un any després de la seva sortida al Japó.

Quins són els millors moments que recordeu amb aquestes consoles? Quins jocs us han agradat més?
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Doncs jo vaig heretar la Play 1 del meu cosí! La veritat és que vaig passar moltes bones estones amb aquell trasto (que quan la vaig heretar ja estava un poc passada de moda). Em va passar l'Street Figther, el Pacman, jocs de futbol que no vaig ni tocar i algun altre de carreres de cotxes que no estaven malament del tot.


I de la Play 2, no la vaig tenir, però el Minatoni sí i vam passar un estiu de molt de vici al FFX! De fet, encara tenim jocs pendents com el FFXII o acabar-nos de passar La Tercera Edad. A veure si algun dia ens posem!
Avatar de l’usuari
Gooraa
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Entrades: 18
Membre des de: 01 jul. 2015, 00:01
0
1
Pronom: Femení
Gràcies rebudes: 1 cop

Recordo que vaig tenir la PSOne, quins records, recordo hores i hores jugant a l'Spyro i al Crash Bandicoot, a un joc de cotxes estil Driver (que no recordo si era un dels primers o era un altre diferent)... Massa bizarro tot xD
Després amb la PS2 va ser més Spyro, però deixant de banda aquests, he de comentar les true viciades al GTA San Andreas i al Driver 3... Viciades importants. Si us dic que em sabia de memòria el mapa SENCER de Driver 3... Fins i tot on estaven els pavos aquells vestits de vermel... Omg.
I amb la PS3 ja m'ha pillat bastant gran, però he de destacar els 21 dies que tinc jugats al multiplayer de Black Ops I, el millor CoD de tots abans de que es tornesin merda :3
Respon