RiME

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.
Respon
Avatar de l’usuari
Ereza
Calcifer
Calcifer
この世に悪があるとすれば、それは人の心だ
Entrades: 844
Membre des de: 06 juny 2016, 21:59
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 638 cops
Gràcies rebudes: 543 cops

RiME


Imatge

Fitxa tècnica


Any: 2017
Gènere: Aventura, puzle
Desenvolupador: Tequila Works
Plataforma: PC (Windows), PlayStation 4, Xbox One, Nintendo Switch

Sinopsi


A RiME, jugues en el paper d'un nen que es desperta a la platja d'una illa misteriosa després d'una gran tempesta. T'hi esperen animals salvatges, ruïnes oblidades i una torre enorme que et convida a acostar-t'hi. La teva única ajuda per explorar l'enigmàtica illa serà el teu enginy, la teva voluntat de superació i una amistosa guineu que t'hi guiarà. Intenta arribar al cim de la torre i esbrinar quins són els secrets que s'hi amaguen. Per quin motiu has aparegut en aquesta illa? Què t'hi ha dut, i per què? Ho aniràs descobrint a poc a poc...

Imatge

Opinió personal


Es tracta d'un joc una mica especial, potser no per a tots els públics. La principal tècnica del joc consisteix a descobrir els paisatges i resoldre els puzles que presenten per poder continuar avançant pel terreny. Destaca especialment que no hi hagi cap diàleg en cap moment, amb el que passa i el que veus n'hi ha prou per entendre la història.

A nivell tècnic potser no és un gran joc, però l'estil visual tirant a "cartoon" és prou atractiu com perquè alguns paisatges siguin dignes de fer-los una foto. Pel que fa a música i ambientació, crec que tot està prou aconseguit. Però el que més sobta és la història i la manera d'explicar-la. Caldrà que arribeu al final per entendre-ho.

Personalment, quan vaig començar a jugar-hi no sabia què esperar-ne, ja que ni tan sols n'havia llegit res. Però m'ha sorprès molt gratament. El joc té alguns petits bugs o cosetes que caldria acabar de polir (alguna coseta amb la càmera en alguns casos puntuals, alguna caiguda de frames, i en una escena se'm va quedar penjat una vegada), però pel que fa a narrativa i estil visual, m'ha enamorat. El recomano de totes, totes.

I sobretot, si hi jugueu, pareu atenció a tots els detalls! Més endavant ho entendreu!

I aquí tiraré de spoilers per acabar de relatar el que n'opino, no ho llegiu si no us l'heu passat:
Text amagat.
El que més m'ha sobtat és, evidentment, el final. Al llarg de la història et vas ensumant que hi hagut un naufragi i que potser el nen ha perdut el seu pare... però que fos el pare qui havia perdut el nen, no m'ho esperava pas! I l'escena final amb el pare mirant les joguines del nen, i l'abraçada, i que els nivells representin les fases del dol... :plorar:


Tràiler




En fi, hi heu jugat? Us hi animeu, si no? Què us sembla?


Imatge
Ereza l’ha editat per darrera vegada el dia: 23 des. 2022, 20:19, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
«Si hi ha maldat en aquest món, és sens dubte al cor de la humanitat.»
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Ei!

Doncs jo ja l'he pillat i l'he provat uns minuts. La veritat és que mola bastant!

Trobes que podríem fer-ne un juguem-hi? Em sona que vas comentar pel xat que era bastant lineal. Podria anar molt bé!
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Ereza
Calcifer
Calcifer
この世に悪があるとすれば、それは人の心だ
Entrades: 844
Membre des de: 06 juny 2016, 21:59
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 638 cops
Gràcies rebudes: 543 cops

Minatoni ha escrit: 25 març 2018, 23:26Trobes que podríem fer-ne un juguem-hi? Em sona que vas comentar pel xat que era bastant lineal. Podria anar molt bé!
Sí, i tant, es podria fer! És lineal i té una durada d'unes... 8 hores potser? Parlem-ne :p
Imatge
«Si hi ha maldat en aquest món, és sens dubte al cor de la humanitat.»
Avatar de l’usuari
Taiga
Porco Rosso
Porco Rosso
Crazy rainbow star
Entrades: 123
Membre des de: 31 oct. 2016, 10:58
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 52 cops
Gràcies rebudes: 41 cops

Quan el vaig comprar no sabia què esperar-ne, de què anava o si m'agradaria, però he de dir que per ser el primer joc que jugo d'aquest estil m'ha agradat molt. Potser en algunes parts em quedava encallada i no sabia cap a on anar, per la qual cosa m'ha suposat un repte. El fet de que pots morir sense preocupar-te per les vides trobo que estar bastant bé. Pel que fa a la música, ambientació i animació trobo que és un 10, tot i que la història no sigui molt atraeint. Un dels errors que hi trobo és que no hi hagi post-game, però per lo general l'he disfrutat molt.
Imatge
Avatar de l’usuari
Ereza
Calcifer
Calcifer
この世に悪があるとすれば、それは人の心だ
Entrades: 844
Membre des de: 06 juny 2016, 21:59
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 638 cops
Gràcies rebudes: 543 cops

Taiga ha escrit: 19 set. 2018, 16:50
Un dels errors que hi trobo és que no hi hagi post-game, però per lo general l'he disfrutat molt.
Bé, segur que no has trobat totes les joguines, així que si el rejugues pots intentar trobar-les. De fet, això és el que intentaré fer si hi tornem a jugar (se n'ha de fer un Juguem-hi... :roll: )
Imatge
«Si hi ha maldat en aquest món, és sens dubte al cor de la humanitat.»
Avatar de l’usuari
BlackStar
Porco Rosso
Porco Rosso
Noctu Orfei Aude Fra
Entrades: 299
Membre des de: 04 nov. 2017, 01:04
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 112 cops
Gràcies rebudes: 73 cops

Ja que el van donar gratis a la botiga de EPIC GAMES vaig decidir donar-li una oportunitat i mare meva beneeida sigui la oportunitat, el joc és preciós tant la música com l'art 10/10, la historia encara que al principi confusa acaba sent també super maca.

Els puzzles en general no són massa complicats i algun es pot fer una mica pesat però estan tots molt ben pensats o això em sembla a mi :3 :3

SPOILERS
Text amagat.
M'ha encantat que al final tu fossis el pare! la major part del joc pensava o que la persona misteriosa era o bé el nen de gran o bé el seu pare, l'escena en la que entres com a pare a l'habitació és molt guapa i m'encanta que la guineu sigui la joguina preferida del nen, que per cert que ultra sad quan l'últim gegant mecànic es fusiona amb la porta i que ultrahipermega sad quan desapareix la guineu.
PD: m'encanta com mates a l'ocell de merda amb les tempestes


Si no l'heu jugat doneu-li una oportunitat un cap de setmana o algun dia que no tingueu res a fer sobretot ara que ve l'estiu aquest infernal!

Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taiga
Porco Rosso
Porco Rosso
Crazy rainbow star
Entrades: 123
Membre des de: 31 oct. 2016, 10:58
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 52 cops
Gràcies rebudes: 41 cops

BlackStar ha escrit: 11 juny 2019, 21:37 Si no l'heu jugat doneu-li una oportunitat un cap de setmana o algun dia que no tingueu res a fer sobretot ara que ve l'estiu aquest infernal!
La veritat es que és un joc curt, jo me'l vaig passar amb 5 hores, tot i que ho vaig dosificar molt :riu: i personalment també el vaig trobar preciós, i amb un final molt trist, però una cosa no treu l'altre <3
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Al final m'el vaig comprar per la Switch fa unes setmanes quan em va arribar per correu l'avis de que estava a 17€(-50%) i l'he anat jugant de tant en tant. El vaig acabar ahir i he de dir que esta molt ben pensat el joc, es entretingut i esteticament molt bonic.
Alguns puzles m'els vaig tinir que plantejar desde tots els angles per pasar-los, pero son asequibles tots.

Ara estic tornant a fer els capitols per aconseguir totes les joguines, etc.

Pel meu gust crec que no es un joc de 34€ per la curta durada que te (i avegades si et mous massa depresa despres d'una cinematica s'encalla una mica, i a un precipici sem va quedar clavat i vaig tenir que reiniciar desde l'ultim punt de control) pero si no teniu presa, recomano posar-lo a "Titols interesants" i Nintendo t'avisa quan estigui d'oferta.

Com tots els anteriors usuaris, jo tambe el recomano evidentment.
Imatge
Avatar de l’usuari
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

Fa uns dies tenia ganes de jugar a algo i entre els jocs que tenia hi havia aquest, així que em vaig animar a jugar-lo i just ara l'he acabat!

M'ha agradat molt, l'estètica i els escenaris m'encanten!

Text amagat.
El final et deixa el cor massa trencat, però el que m'ha destrossat, sobretot, ha estat la "mort" del robot i la de la guineu :plorar:

Ara miraré d'anar aconseguint tot el que em falta!
Imatge
Respon