Ōkami

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.
Respon
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Imatge

Okami és, segons la meva opinió (i la de la crítica en general), una peça mestra dels videojocs. És un RPG d'acció (tipus Zelda perquè ens entenguem) on prens el paper d'Amaterasu, la deessa del Sol xintoista en forma de llop i domines les tècniques dels elements de la natura amb un pinzell màgic:

Imatge

D'acord, el sistema de joc i el personatge semblen interessants. Ara anem als gràfics:

Imatge

Si heu jugat al Zelda Wind Waker us sonarà: Cel Shading, però trob que té una bellesa molt interessant aquest joc!

Això sí, és un joc de la PS2, no espereu gràfics de la hòstia -- excepte en la versió de PS3, que l'han fet HD i sí, es veu de puta mare.

Crec que no fa falta que us doni més motius perquè vos el pilleu, no? :P
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Wiiiiiiiiiiiiii, és bastant divertit això de poder pintar amb el pinzell (tot i que a mi no em pareix massa fàcil...) i la música és una passada!

Us deixo el trailer perquè el cateu! Com podeu veure l'estètica és molt japonesa, segur que us agradarà!

Avatar de l’usuari
Kami
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Entrades: 17
Membre des de: 24 ago. 2015, 14:35
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies rebudes: 4 cops

Creia que era original de Wii aquest joc, amb la seva gràcia del pinzell utilitzant el mando. Doncs sempre li he tingut moltes ganes, per l'estil sobretot, però quan va sortir em va tirar enrere que fos en anglès (em va fer mal que no es traduís) i anys més tard casi el compro a la ps store de ps3 però no estava del tot convençut, suposo que perquè va ser quan vaig començar a deixar de comprar jocs de consola. Sempre m'ha quedat la espineta amb aquest joc i estic convençut que algún dia el jugaré d'una o altre manera que ara per ara sembla que aquesta serà emulant-lo al pc, que és com em quedo tranquil pensant que no es perdrà per obsolescència.. :x
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Ei!

Que han anunciat la versió HD (en realitat ja existia la "versió HD", per a la PS3) per a PlayStation 4, Windows PC i Xbox One, mostrant gràfics de fins a 4K (PS4 Pro, PC i Xbox One X).

Sortirà el desembre i ja no puc més del hype. La veritat és que encara record bastant de què anava de quan hi vaig jugar quan vaig fer el post (vaja, fa dos anys ja!), però podríem organitzar un juguem-hi. Val molt la pena.



I bé... finalment... val la pena una "versió HD amb 4K"? Doncs segurament no, si veieu el vídeo veureu que... l'estil de dibuix és el que és. Però... pareix que sortirà per 20€! Això és el que em va costar a mi de segona mà per a la PS2... Tenint en compte que és un joc de culte, jo no m'ho pensaria massa!
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Kami
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Entrades: 17
Membre des de: 24 ago. 2015, 14:35
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies rebudes: 4 cops

He acabat comprant aquesta versió HD per PC , l'únic que he comprat aquest Nadal a Steam, i no sé que més dir fora de que m'ha encantat. És increíble la veritat, ja creia que m'agradaria només per la estética, però li tenia algo de por perquè li tenia un poc de hype però ha complert sobradament. Em fa pal posar-m'he a valorar merdes ara però honestament he trobat fantàstic lo ben portat que està tot, que tot i ser món obert mai et deixen perdut allà i sempre hi ha fil argumental que et duu on toca. A més es graciós que la gent del món et vagi dient doggo o my furry friend.

L'Ammy és cute af inclús quan va d'incògnit.
Imatge

Bé vaig acabar la història principal ahir a la nit, però quan acabi exàmens li donare alguna passada més per algunes coses que he deixat a mitges (secundàries). Això sí, la puta merda dels peixos la farà sa puta mare, per què polles sempre hi ha minijocs de pesca a tots els jocs japos? Qué merdes els hi passa amb els putos peixos? No volem pescar joder.

Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Estic content de què t'hagi agradat!

La veritat és que és un molt bon joc. I sí, el minijoc de pesca és una pallissa... No sé si ho vaig acabar, però sí que hi vaig estar moltes hores.

Imatge

Està a 20 euros, no? Crec que val moltíssim la pena.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Kami
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Entrades: 17
Membre des de: 24 ago. 2015, 14:35
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies rebudes: 4 cops

Sí, ara mateix es troba a Steam per 20€ i això que l'acaben de treure. La veritat és que sí que val molt la pena, recomenadíssim pràcticament a tothom.

Pel que fa a la pesca vaig indagar una mica i es veu que ja s'ho prenen una mica al cachondeo.

Imatge

El Yoko Taro aquest és un director de videojocs que està piradíssim i dóna les entrevistes amb una màscara gran com un globus que, curiosament, ara treballa a Platinum Games amb el director d'Okami. Així que podem esperar més minijocs de pesca :scared:
Respon