Fallout 4

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.
Respon
Avatar de l’usuari
Kharu
Esperits del bosc
Esperits del bosc
All will be well
Entrades: 77
Membre des de: 30 nov. 2016, 09:27
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 46 cops
Gràcies rebudes: 54 cops

Hola a tots fa com molt de temps que no em veieu per aqui així que us presento el culpable... LES PRACTIQUES!!! com? que aixó no és interessant ni te res a veure amb videojocs? dons en aquest cas us faig cinc centims del Fallout 4 que l'estic jugant ara i m'esta molant molt.

Segur que tots heu llegit el post den @Morte-Diem sobre l'Skyrim skyrim-t577.html#p5363 Dons heu de saber que es un joc practicament igual amb 4 diferencies importants.

1- En comptes d'estar en un mon medieval fantastic estem en un mon post apocaliptic futurista
2-Hi han pistoles i la majoria del combat es resol a distancia i no cos a cos
3-Hi han servoarmadures, armadures molt totxes i guais que funcionen amb energia (a no ser que pillis mods ;) )
4- Pots tenir aquesta monada com a company
Imatge

Realment no hi ha molt més a dir, si us agrada skyrim us agradarà aquest joc. i ara mateix està per un preu molt aceptable a instant gaming.
aixó si els dlc els heu de piratejar comprar ja que tenen un preu molt... interessant.

Més endavant allargaré aquesta publicació amb la llista de mods que fagi servir, a l'igual que la publicació den morte ja que veig que no hi ha enlloc del forum res relacionat amb els mods. i n'hi han que valen tant la pena com un dlc (PC només)

Nota den Kharu: 70/100


amb el titol de: Skyrim... però no.

Kharu, Kharu el maravellós.
Avatar de l’usuari
Ifrit
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Rise and Shine!
Entrades: 32
Membre des de: 27 ago. 2015, 22:49
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 3 cops
Gràcies rebudes: 2 cops

La cosa és... una persona que no hagi jugat a cap fallout, li recomanes començar amb aquest?
Avatar de l’usuari
Kharu
Esperits del bosc
Esperits del bosc
All will be well
Entrades: 77
Membre des de: 30 nov. 2016, 09:27
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 46 cops
Gràcies rebudes: 54 cops

Tenint en compte que aquest es el meu primer fallout no soc el millor per dir-ho. Però sens dubte es molt disfrutable.
Kharu, Kharu el maravellós.
Avatar de l’usuari
Loraninja
Porco Rosso
Porco Rosso
Lluna Plena
Entrades: 268
Membre des de: 09 feb. 2019, 00:54
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 217 cops
Gràcies rebudes: 217 cops

El Fallout 4 NO és un bon joc per iniciar-se als fallout. El FO4 és un bon joc, però no és necessàriament un bon fallout. En realitat considero que l'essència la té el Fallout New Vegas, però és per gent ronya i perjudicada del cervell. Per començar, el millor es el Fallout 3! (o això crec! És per on vaig començar i és bo, divertit, accessible, i té moltes característiques diferenciadores de la resta)

Oju, que el Fallout 4 m'agrada molt! Confesso que hi he jugat moltes hores, hehe. Soc una mica exhaustiva i completista, i m'agrada rolejar i perdre el temps (ara seré un habitant normal que va a comprar, avui seré un saqueador, avui seré un minutemen), i això de construir m'agrada molt, em flipo molt. Trobo a faltar les essències del fallout (bon argument, sensació de decisió, bon diàleg, karma...), però si no hi penses, és un bon joc. Sempre dic el mateix, el Fallout 4 és un bon joc, no un bon fallout, li pesa massa el nom. Si s'hagués dit, joquese, Wasteland 4, potser no li haurien caigut ni la meitat de crítiques. Però és que no m'extranya, amb aquest precedent, tingues tu collons de superar-lo...


(fin de la rant de fallout fan rancia i conservadora)


Text amagat.
D'acord, tinc un ou de captures de pantalla per posar-me-les de fons d'escriptori...
Imatge
Respon