Vikings

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.
Respon
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Vikings



Imatge

Any: 2013
Gènere: acció, aventura, drama, històric
Canal: History
Productora: Eliza Mellor, Steve Wakefield
Número de capítols: 39 capítols (en 4 temporades)
Duració: 45 minuts per capítol
Repart: Travis Fimmel (Ragnar Lothbrok), Gabriel Byrne (Earl Haraldson),
Gustaf Skarsgard (Floki), Jessalyn Gilsig (Siggy), Clive Standen (Rollo),
Katheryn Winnick (Lagertha), George Blagden (Athelstan), Alexander Ludwig (Bjorn Lothbrok),
Linus Roache, Thorbjørn Harr, Alyssa Sutherland, Donal Logue, Jefferson Hall,
Gaia Weiss, Jennie Jacques, Morgane Polanski, Amy Bailey.


Sinopsis

Text amagat.
Vikings està basada en les llegendes del viking Ragnar Lothbrok, un dels herois més famosos de la cultura nòrdica que va saquejar Northumbria, França i Bretanya. La sèrie retrata a Lothbrok com un guerrer curiós i navegant tecnològicament innovador, ambiciós i rebel, que fa construir un vaixell al seu amic Floki, per llançar-se a explorar els territoris al oest d'Escandinavia desobeint al cap de la tribu, el compte Haraldson, que ordena viatjar cap a l'est (orientació cardinal en la que s'especulava que hi havia una gran riquesa en aquella època), com feien tots els anys.

Opinió personal
M'encanta el "mon" Viking, la mitologia vikinga i tot això. Desgraciadament mai n'he aconseguit saber massa, amb aquesta sèrie part de la meva curiositat està coberta. Hi han a saco de personatges molons, no només en Ragnar (que ja només ell té tela) si no tot els personatges que l'envolten. Al principi sembla que acabarà sent repetitiu, però no. L'història evoluciona i amb ella tots els personatges (o no tots) i MOLA MOLT. És cert que hi han alguns capítols fluixets però en general manté el nivell. M'agradaria comentar més però aleshores us faria spoilers i no pot ser. Hi ha batalles, sang, política, amor, traicions, però tot lo suficientment equilibrat per no avorrir a ningú.
I finalment, no ens oblidem que és una sèrie plena de vikings i vikingues buenorros/as, i això sempre motiva.

Trailer

Text amagat.

Tema principal

Text amagat.


Nota: 8/10

I per si hi ha algú que com jo la porti al dia us deixo el trailer de la nova temporada que s'estrena a finals d'aquests mes. Temporada 5 is coming!

Text amagat.


Imatge

POR ODIN!

Imatge
Avatar de l’usuari
Bank
Calcifer
Calcifer
Banana :3
Entrades: 573
Membre des de: 15 ago. 2015, 22:18
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 131 cops
Gràcies rebudes: 101 cops

VIKINGS!!!

Anava a posar un gif xul·lo però no em vull autoespoilejar, ja que només he vist les dues primeres temporades.

Sens dubte, Víkings és una sèrie que m'encanta i si no la he acabat és perquè em vaig cansar d'esperar episodi a episodi i després me'n vaig oblidar xD Després de veure el post de la Nafi, si tingués temps, me la veuria sencera altre cop.

A mi també m'encanta la cultura Vikinga!
Text amagat.
Avís pels participants del rol del bàndol de Drakkar: Drakkar és el nom del vaixell que utilitzaven els víkings, culturilla!
Imatge

De petit llegia llibres, feia treballs sobre els Víkings i tenia un munt de Playmobils Víkings (que eren adorables, els hi faria una foto però a saber on són). Més gran ja vaig jugar a alguns jocs que em van ensenyar més de mitologia o història, com Age of Empires II o Age of Mithology.

Al veure aquesta sèrie, que és d'algú a qui no coneixia però està basada en fets reals, em va encantar. L'ambientació, la religió, la cultura guerrera, els personatges (menys el noi que feia de fill de Ragnar, recordo que era com insufrible)... tot

A veure si m'animo a veure les altres temporades, merci Nafi! :banana:

Text amagat.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
lostbrain
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 165
Membre des de: 26 nov. 2017, 16:04
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 18 cops
Gràcies rebudes: 53 cops

Demà és el dia. Comença la cinquena temporada. Moltes ganes de saber per on aniran les noves trames. La que més m'interessa, sens dubte, es la d'en Floki. Espero que no decepcioni la temporada.
Quants de valtres heu fet una cambuleta?!
A qui no li agraden els potxons, la llum de bocafoscant, i els moixons cantant a primera hora del maití...?
Algú no s'haví taleat que als Pallars parlem un català diferent?!!

parlapallares.cat
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Jo també tinc moltes ganes de veure la nova temporada, tot i que hi ha mil trames per desarrollar espero que siguin capaços de no perdre's massa per les rames. Pensava que en Floki desapareixeria com a personatge després del que passa al final de la quarta temporada. Tinc ganes de veure el Bjorn i fins a on és capaç d'arribar i espero poder tornar a veure el Rollo.
Imatge
Avatar de l’usuari
lostbrain
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 165
Membre des de: 26 nov. 2017, 16:04
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 18 cops
Gràcies rebudes: 53 cops

Ja he vist els dos primers capítols. Es possiblement, de les millors season premiere de Vikings. M'han agradat força. Deixen més o menys clar les trames que tindrem aquesta temporada. De les quals, les que més m'interessen són la d'en Floki a Islàndia i la d'en Bjorn i companyia a la Mediterrània. La guerra civil entre germans no m'atreu gaire de moment (el personatge nou, ni fu ni fa). I a Kattegat amb Lagertha tampoc hi veig massa interès per ara.
De totes maneres els pròxims capítols seran intensos en molts sentits. Ganes de seguir.
Quants de valtres heu fet una cambuleta?!
A qui no li agraden els potxons, la llum de bocafoscant, i els moixons cantant a primera hora del maití...?
Algú no s'haví taleat que als Pallars parlem un català diferent?!!

parlapallares.cat
Avatar de l’usuari
Ifrit
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Rise and Shine!
Entrades: 32
Membre des de: 27 ago. 2015, 22:49
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 3 cops
Gràcies rebudes: 2 cops

N'Andrea n'està viciadíssima a aquesta sèrie, viu enamorada d'en Floki (bé, de tots els germans skasgaard) i me n'ha parlat molt. No obstant sempre m'ha fet perea vore-la.

Però el vertader rei de la cultura vikinga és el meu amic "Ricardo", que de fet forma part d'un grup de recreació asatru on fan els rituals d'aquella època. Ademés porta tot el pit i el braç tatuat amb el fenrir, el walknut i semblants.

Va m'haveu convençut, la voré XD
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Si, els Vikings buenorros són una molt bona motivació per començar a veure Vikings, i per seguir també, no n'hi ha cap que decepcioni i n'hi ha per tots els gustos. Però amb la tonteria t'acabes enganxant i a casa estem molt viciadíssims amb Vikings.

Unpopular opinion: ara mateix prefereixo Vikings a Game of Thrones. Especialment després de la última temporada de GoT.

I ara parlem de lo important...

Imatge

ups, se m'ha escapat

Aquesta temporada està sent orgàsmica, l'últim capítol va ser de transició però es prepara una bona i no en tinc ni idea de com acabarà de malament. Molt, segur. M'ha sapigut molt de greu que tot el viatge d'en Bjorn acabés tan precipitadament i pimpam teletransportación 'hola mama que tal', crec que s'han passat una mica. Quan per fi em comença a interessar les conquestes a Anglaterra tornen tots a casa, em cago en tot.

Imatge


Tinc por de com acabarà la guerra que se avecina i tinc el cor dividit entre en Bjorn i l'Ivar, no vull que a cap els hi passi res tot i que en el fons ja sé qui acabarà malament. Aquí la Nafi va perdre les calces:

Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Elia Periwinkle
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
ADALTDELAMUNTANYA
Entrades: 32
Membre des de: 11 maig 2017, 15:12
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 18 cops
Gràcies rebudes: 17 cops

Aiaiaiaiaiaiiiiii Vikings! M'he de posar al dia amb l'última temporada que només n'he vist 3 o 4. MOLT FAN de la sèrie, de tots aquests BONS HOMES amb millors COSSOS i Lagertha Queen of the Seven Kingdoms!!!

Dit això:
Text amagat.
Tot i que en Ragnar ens ha deixat una bona descendència per seguir tenint un gran ventall de husbandos,
no se si arribaré a superar la seva mort. A part de la seva espectacular bellesa, el seu personatge m'encantava.
Trobaré a faltar la seva mirada de boig i els seus gestos peculiars al expressar-se.


QUEIXA IMPORTANT:

PER QUÈ NASSOS HAN DEIXAT DE FER FUNKOS DE VIKINGS?!?!?
Avatar de l’usuari
Grimmy
Calcifer
Calcifer
Judo ❀ Master
Entrades: 608
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
0
1
Gràcies donades: 184 cops
Gràcies rebudes: 251 cops

Vaig acabar aquesta sèrie fa uns dies. Algú més l'ha vista?

Les primeres 4 temporades em van agradar molt. Em molta l'aire medieval, de guerra, místic, i tota la pesca però a més la trama és bona. Des de Joc de Trons que no veia res així.

Després de la 4 per motius evidents, per mi va decaure una mica. Tot i que tenia coses bones i intrigants crec que va acabar d'una manera bastant random. No malament però si random i sembla que se'n podria continuar fent temporades.

No sé.
Fent mitja li haig de posar una nota final de: 7 / 10
Avatar de l’usuari
Ai_Serenity
Porco Rosso
Porco Rosso
Hola ♥︎
Entrades: 253
Membre des de: 08 juny 2021, 11:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 174 cops
Gràcies rebudes: 216 cops

Fa una setmana que per fi vaig acabar l'últim capítol. Vikings em va agradar molt tot i que ha tingut alts i baixos. Això no obstant, crec que és una molt bona sèrie i que val la pena veure-la.

Tal com diu @Grimmy
Després de la 4 per motius evidents, per mi va decaure una mica. Tot i que tenia coses bones i intrigants crec que va acabar d'una manera bastant random. No malament, però si random i sembla que se'n podria continuar fent temporades.
Text amagat.
No li perdonaré mai a Ragnar el mal que li va fer a Lagertha, ni tampoc el que va fer Bjorn amb les altres dues noies. No em malinterpreteu, si hagués sigut al revés tampoc m'hauria agradat.
La part dels Rus ni em va ni em ve, però Ivar és un personatge espectacular, molt ben interpretat.
Que tornés a aparèixer en Floki ha sigut el millor. Ah! I el senyor bistec (Hvitserk) no sap què fer amb la seva vida, hauria de tornar a veure la sèrie per entendre tot el cacau mental que porta...
El final no m'ha decebut. És planer i senzill. No hi ha més :crispetes:
Em trobareu a...
Aida x Música d'Anime en Català
https://www.youtube.com/channel/UC6qGEn ... QeJjchd14g
I aquí:
https://www.youtube.com/c/SoyAidaDeturck

Ara mateix veient:
➛Anime: Shadows House, Fumetsu, SpyxFamily, Boku No Hero
Respon