Penny Dreadful

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

Més comentaris...

Text amagat.
L'escena del trio va ser pertorbadora... Per favor, era la sang d'aquell home fastigós d'abans, quin mal rotllo XD No sé, suposo que era una espècie de ritual, però... WTF gent?? El problema que tinc amb aquesta part és que les noies estan un poc massa revolucionades. Ja sé que en Dorian és un home, però no sé si tenen en compte que són a casa seva i que les generalitzacions no són bones, a més, estic segura que no el volen tenir com a enemic. La Justine em fa molta ràbia, que mati a tots els que vulgui, però que vigili amb aquesta idolatria cap a la Lily perquè a banda que ha perdut el cap, tot això li pot sortir molt car.

Pel que fa el tema Malcolm - Ethan jo crec que volia matar el seu pare però no va poder, per tant, suposo que en Malcolm li ha fet un favor, no veig perquè s'hi hauria d'encarar... suposo que podria passar, però en el seu moment no ho vaig pensar. I no sé si vull que tornin a Londres, m'agrada massa en Dracula XDD Llàstima que ja veig com acabarà....
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

Del capítol destacaria bàsicament dues coses que m'han agradat bastant.

CAPÍTOL 3X07
Text amagat.
En primer lloc diré que en un sol instant la cara d'en Dorian ho ha dit tot: AVORRIMENT!! L'escena del discurs ha estat molt bé, però la Lily hauria d'haver prestat més atenció al seu voltant. Quan un vol començar una revolució ha de saber a què s'enfronta i tenir present que hi poden haver "complicacions"; en aquest sentit en Dorian és un personatge senzill, si s'avorreix farà alguna cosa per arreglar-ho, ja esperava tornar-li a veure la cara de cabronàs :ilu: Estava esperant que per fi fes la seva jugada perquè feia molt que es veia que s'aguantava i que no li agradava un pèl el camí per on anaven les coses. Segurament el segrest l'haurà planejat en Dorian, perquè dubto que en Victor ho hagués fet de manera tan eficient XDDD Tot i això diré que tampoc vull que li facin això a la Lily, simplement el que vol en Victor és molt egoista i no té el dret de prendre-li la seva identitat i fer-la "decent". Què entenem per decent? Més submissió?? Sé que l'estima i, per ser sincera, no anava tan malament amb el que deia fins que amb la seva última frase i aquell "decent" ha lapidat tots els seus esforços per veure's com el bo en tota la història. El que no m'agradava de la situació és que les putes s'havien descontrolat bastant i a una en concret li havien pujat massa els fums, sort que en Dorian hi ha posat remei.

I en segon lloc el que també m'ha agradat molt ha estat el final... és estrany que vulgui que aquest cop guanyin els dolents?? La introducció d'en Dracula ha estat tot un encert, m'encanta el seu personatge. En un moment donat he patit que el pogués matar de debò, però sinó voldria dir que s'acabaria en aquest capítol i no podia ser XD Per altra banda en Renfield em fa una mica de fàstic, però en totes les versions el representen més o menys igual, o sigui que ja m'ho suposava i no esperava una altra cosa.


Ja s'acaba la temporada T.T
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Nooooooooooo, no hi haura 4rta temporadaaa.............
http://www.sensacine.com/noticias/serie ... -18543196/

Han sortit els capitols 8 i 9 seguits i ja son el final FINAL, ara que fare jo sense Penny Dreadful i sense l'actuacio de Eva Green....

Acabo de començar el capitol 8 i nomes de pensar que el seguent es l'ultim no vull acabar-lo....
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Ahir nit vaig veure el 8 i fa 5 min he acabat el 9 i la meva impresio del final a sigut aquesta:
GENIAL, BRUTAL, SORPRENENT, APOTEOSIC i tots els adjectius similars que podeu pensar.

Episodis 3x08-09


Text amagat.
Quan vaig saber que acababa la serie en aquest dos ultims capitols, vaig suposar que Ives moriria i aixi a sigut. El que no esperaba es que fos a mans del Ethan i de quina manera.... He tingut la bcoa oberta despres de l'escena com 4 o 5 mins sense exagerar.

Si be, no m'acaba de convencer com ha quedat el triangle Victor-Lily-Dorian, l'han sapigut donar una conclusio digne.
I quina escena final amb el funeral i tots marxant per separat.

Em quedo content amb el doble capitol final i que no hagin allargat mes del necesari la serie.
Trobare molt a faltar Eva Green interpretant a Vanessa Ives, estare pendent el seu seguent treball pero no sera el mateix :/ :/

Ara que esta acabada la serie recomano molt mirar-la, son 27 capitols de 60 min cadascun (aprox.) i quan el comenceu no podreu parar :3 :3
Imatge
Avatar de l’usuari
Patx
Porco Rosso
Porco Rosso
Entrades: 143
Membre des de: 19 ago. 2015, 14:23
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 15 cops
Gràcies rebudes: 50 cops

Acabo d'acabar la primera temporada, volia comentar abans però els que l'heu vista m'entendreu quan dic que no he pogut.
Simplement Uau quina sèrie més increible, fantàstica i mil adjectius més, la feina del actors (més aviat de les actrius) és impressionant. Com poden arribar a trasmetre tan i ccontinuar com si res. He llegit els vostres comentaris de la primera temporada (els altres no per no fer-me spoilers) i si que va una mica lenta però trobo que és necessari per anar coneixent als personatges.
Text amagat.
IMPRESIONANT ACTUACIÓ DE L'EVA GREEN des del primer episodi, quan la vaig començar pensava ''No és per tant conec a actrius que ho fan millor'' però Déu meu lo bé que actua és d'un altre plantea, m'uneixo al seu club de fans amb el Shancks, increible. De les primeres escenes entre l'Ethan i la Van ja veus que ella amaga moltíssimes coses, és massa suspicàs per ser una senyoreta (tal i com ella es presenta) a mesura que ddescobreixes més coses seves, simplement t'augmenta l'admiració cap a ella. Que en un mateix episodi sigui capaç de passar d'escenes com la de la festa amb el que tradueix els jeroglífics a ser posseida/perdre el control INCREIBLE. Uau i al descobrir el seu passat em vaig quedar estupefacta no me l'hagués imaginat així de cap manera. I fins aquí el meu fangirl sobre ella XD.

A la primera conversa entre l'Ethan i la Van ella li diu ''Creus que hi ha un món entre el que coneixem i el que tenim por? Un lloc a les sombres, que vagament es veu però es sent intensament, Ho creus?'' poc et pots imaginar que el mr Chandler n'és més concsient del que mostra, acabem temporada veient dos coses molt impactants sobre ell (al menys a mi m'ho han semblat) que sap fer exorcismes i que és un home-llop. Espero i desitjo que en les següents temporades es mostri més. Ara ell s'ha quedat impactat amb la mor de la Brona, que ja són dolents suns pares per posar-li ''Tristesa'' a la seva filla, són coses que marquen. El Frankensatin per mi que no tenia pensat maatar-la ni utilitzar el seu cos per fer la parella al seu primer monstre (no en recordo el nom) però la veu allí mig moribunda i veu que la ''pot salvar'' i ale una no-morta més. No se que passarà amb ella si (si la reviu) li passarà com amb el Prometeu que de mica en mica recobrava els records o com el primer monstre que ja portava més temps mort i pel que he entès no recordava res ja que ho va haver d'aprendre tot de nou. La parella Ethan-Brona m'agradava molt, entre tanta misèrie havien trobat l'amor, em va fer molta pena el seu final, com l'Ethan decideix entrar a treballar pel Malcom per pagar els medicaments i l'hostal.

El primer cop que ens presenten el Dr. Frankenstain poc t'esperes que ja hagi resuciat a un i que el Proteus és el segon, em queia bé el pobre. Per mi que per ell tot això li serveix per més del que ens mostra, encara queda molt per saber. Quan el Van Helsing li explica que la sseva dona havia sigut l'aiment d'un vampir el quedes ''hmmmmm en vull saber més i me'l mateu? és en serio?'' I si no n'han tornat a fer menció del tema. El primer monstre no se perquè però no li puc tenir simpatia (no ajuda que a la seva primera aparició mati a l'altre partint-lo pel mig) per molt que hagi patit i es senti rebutjat, no me'l trago.

La Mina aqueta és ruc o ho fa veure? Li ha pillat el gust al poder del Mestre. Val, t'accepto que estiguessis dolguda perequè el teu promès alt i amb bigoti es lies amb la Van i haguessis hagut d'anul·lar el compromís, sí però la Van ho passa pitjor, que perd el control ddurant no se quan de temps i les conseqüències per ella són pitjors. En certa mesura es comporta com una nena malcriada que no vol créixer, més igual que tun pare estigués sempre fora, t'havies tornat a casar i tens una aventura amb el Mestre?
No m'ha quedat clar el Mestre era l'Amon-Ra?
Del Peter millor no en parlo perquè era molt previsible i no es porta bé amb la Vanessa.

Nosequi dels dos ha dit que el Gray millora a la segona temporada, a mi m'entre em diguin com és que quan posa la música desinnhibeix a la gent i fa amb ells el que vol, i que hi ha al mirall soc feliç. Sort que la Van li dóna el que es mereixia i després de fer-li perdre el control li diu si doncs ara el rebutjo.

El Victor parlant amb el Malcom li psicoanalitza a la Van dient és tot degut a un trauma psicosexual i van faltar els lloas en aquella escena :lloa: :lloa:

Crec que m'he emocionat massa XD, ara començaré la segona i ja us diré.
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Uooo m'alegro de que hi hagin mes fans d'aquesta gran serie!!!, jo la trobare molt a faltar.

Primera temp:
Text amagat.
La manera en com la Criatura parteix al Proteus o els asessinats estil Jack de Ripper al principi son un alicient de la primera temporada.
Pero com sempre dic, Eva Green es qui dona lum i foscor a la serie, amb una actuacio sublim.

No has comentat res de Dorian ni Sambene, que t'han semblat, a mi a la primera temp em sobraben una mica.
Imatge
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

EPISODIS 3 x 08-09
Text amagat.
Entenc perfectament que s'acabi la sèrie amb ella tenint en compte que n'era el centre, però tot i així crec que podrien haver tret molt més partit a la resta de personatges, sobretot els que encara donaven molt de joc com en Dorian o en Victor, i potser fins i tot hi afegiria la Catriona. En fi, no negaré que estic força decebuda que no facin una altra temporada perquè m'agradava un munt la sèrie i crec que material no en faltava... però almenys el final que li han donat ha estat satisfactori i han sabut tancar-ho tot força bé.

M'ha agradat molt el començament amb la cançó i el final amb la poesia de l'últim capítol, ha sigut més immersiu que si ho haguessin deixat com sempre. I l'escena del funeral ha estat magistral pel que comentes, però a mi sobretot m'ha agradat al final quan ha aparegut en Clare, ha sigut tot molt emotiu. M'ha agradat moltíssim i trobo que era una escena espectacular pel tancament.

El que també em va trencar el cor (a banda del que ja sabem de la Vanessa) va ser la història de la Lily. La Billy Piper amb aquella escena es va lluir un munt i em sembla molt bona actriu, el seu discurs i aquell crit em van arribar, els pèls de punta!! Estic contenta que al final en Victor no ho pogués fer ^^ El que no m'agrada tant és com han resolt el tema d'en Dorian... no és que hagi estat malament, però suposo que esperava alguna cosa més perquè realment era una dels meus personatges preferits XD. I per altra banda tampoc tinc massa clar el paper de Lord Hyde, ja que si fos per mi se'l podrien haver estalviat, no m'agradava l'actor i acabant la sèrie d'aquesta manera queda una mica fora de lloc i com molt penjat. Però en general molt fan de la sèrie <3


Molt bona sèrie i bon final, és una llàstima que s'hagi acabat. :( Un dels aspectes positius de la sèrie sembla ser que li ha aconseguit nous fans a l'Eva Green :urahara: No la coneixia i era un desperdici, aquesta dona és una actriu fantàstica!! :lloa: :lloa:
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Patx
Porco Rosso
Porco Rosso
Entrades: 143
Membre des de: 19 ago. 2015, 14:23
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 15 cops
Gràcies rebudes: 50 cops

Shancks ha escrit: Primera temp:
Text amagat.
La manera en com la Criatura parteix al Proteus o els asessinats estil Jack de Ripper al principi son un alicient de la primera temporada.
Pero com sempre dic, Eva Green es qui dona lum i foscor a la serie, amb una actuacio sublim.

No has comentat res de Dorian ni Sambene, que t'han semblat, a mi a la primera temp em sobraben una mica.
Text amagat.
El Sambene a la primera temporada l'introdueixen, t'has d'anar fixant en ell, com espera i vigila sentat a les portes, sempre servicial, sense desaprofitar una paraula o expressió. Li deu deure la vida al Malcom perquè sinó no estaria aquí, es deu molt a a seva cultura i creences com indiquen les marques a la cara que o són per devoció a la tribu o per raons místiques nose ha sorrtit poc.
Està amb ells en aqueta aventura així que suposo que sap més de les criatures del que reconeix, alguna història o trauma hi deu haver.
Del Dorian m'espero a saber més d'ell per comentar
Imatge
Respon