FROM

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.
Respon
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

Me mare va estar-me dues setmanes dient DIOS ESTIC VEIENT UNA SERIE QUE T'ENCANTARA, MIRALA MIRALA!!! I jo modo: si si algun dia.
Doncs fa dos dies com no li feia cas EM VA ARRINCONAR I VA OBLIGAR-ME A VEURE COM A MINIM 10 MINUTS DEL PRIMER EPISODI i... Diguem que me la vaig acabar el mateix dia DEl QUE EM VA SUPERENGANXAR XDDDD (haure de ferli sempre cas a me mare pq tot el que em recomana, m'encanta)

FROM


Imatge
eM FA MANDRA POSAR TOT AIXO DE SOTA JA HO POSARE UN ALTRE DIA, PERO SON 10 EPISODIS DE 40 MINUTS CADASCUN!!! :3
Tigger warning: ESCENES GORE, MONSTRES(?), MOLTA TENSIÓ

SINOPSI ( PREFERIBLEMENT NO LA LLEGIU PERQUE SENTO QUE US ARRIBARA MÉS SI LA MIREU SENSE SABER QUE PASSARA, AL MENYS EL PRIMER EPISODI!!!!!!)

Text amagat.
Text amagat.
Text amagat.
Text amagat.
Text amagat.
Un pueblo en algún lugar de Estados Unidos sufre un peculiar y aterrador fenómeno que atrapa en su territorio a todos los que entran, mientras que los residentes involuntarios luchan por mantener una sensación de normalidad buscan desesperadamente una salida mientras intentan sobrevivir a una desconocida amenaza y a sus aterradoras criaturas que están en constante acecho cuando llega la noche.

Opinió personal


Vinc a simplement recomanar-la a veure si algú s'anima a veure-la o ja l'ha vist i vol teoritzar.(??)
Enganxa molt. He buscat per twitter que opina la gent i molts diuen que fa por, PERO GENS! El que si es que hi ha episodis on estas amb l'ai al cor de la tensio, pero por por.. gens.
Els personatjes son cucosos i aquesta serie, igual que LOST, esta feta per crear teories XDDD Tot i que mes que desvelar coses es generen mes dubtes!!
M'encanta el Victor. No se comentar coi, que faig fent un post? Ale a veure si algu la comenta

Imatge
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Respon