Andor - Star Wars Serie

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Episodi 9

Puff, que dur l'interrogatori/tortura, m'ha donat pena la pobre Bix, no en sap massa realment, nomes feia d'intermediari i contraband. El que pot dir no perjudicaria en res a n'Andor, nomes que te diners "d'un cop de sort" (que ells ja l'han lligat amb Aldhani) pero tal i com esta a la presó, poc li serveixen.

El boss de planta ja ha vist que per molt que es comporti, d'aquí no surt tot i complir condemna. Per fi s'esta animant i toca pla de fugida.

Rip Ulaf, pobre home.
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Episodi 10

M'ha agradat molt aquest capitol, perfi es un capitol purament "Rebel", el pla per escapar de la prisio a molat molt.

Pobret el jefe, al no saber nadar s'ha quedat tirat allà, però el discurs 10/10, molt inspirador.

Dema el penultim i nomes en quedara un per la propera setmana :nooo: :nooo:
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Episodi 10

Un pel fluixet per ser el penúltim però revelador, aixo si. Llastima per la mare, era tota una rebel, nomes espero que Cassian ara que es lliure no vagi al funeral i l'enxampin.

Seria massa random tot plegat, surto de la presso per entrar a un altre :nooo:
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Episodi 11

La veritat és que fins al capítol 9 o cosa així no em va dir res aquesta sèrie. Es pren el seu temps perquè tot connecti, per fer la màgia que és despertar el meu interès.

De moment, i a falta d'un capítol, puc dir que la part de la presó em va agradar bastant (encara no sé què construïen, jo em vull creure que són peces per a l'Estrella de la Muerte, però potser ho han dit i jo no m'he coscat) i molt poètic que al final en Gòl·lum no es pogués salvar perquè no sabia nedar. És com xaval, de vegades no n'hi ha prou amb ser un revolucionari.

I bé, ja comentaré quan l'hagi acabat del tot. De moment només dir això, que ha estat una mica fluixeta per al meu gust però que a poc a poc va despertant l'interès.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Episodi 11

Jo un poc igual, però he de dir que tampoc m'ha desagradat en cap moment. Crec que sí, que és una sèrie que es pren el seu temps per anar movent les peces i tal, i l'atenció no està per res en l'acció sinó en la intriga.

Crec que he de tornar a veure Rogue One, perquè crec que és exactament el mateix cas. Record que en sortir del cine hi havia gent que deia que no li havia agradat gens i hi havia gent que trobava que havien reinventat Star Wars.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Valoracio final

Regular es la paraula, comença lent i acaba lent però te molta teca pel mig, dades que a les pelis es pasen per alt.
Si busques acció en estat pur i sables laser, no ho trobaras pas, si busques una Space Opera entretinguda, continua mirant perquè t'agradara.

Te qualitat per avançar i fer-ne mes temporades, tot dependrà del que tardin entre una i l'altre.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Doncs jo la veritat és que coincideixo amb vosaltres. Lenta, de vegades m'ha costat seguir-la (a dies no em venia de gust veure els capítols perquè se'm feien massa llargs) i amb massa coses que al final no tenen rellevància (em pensava per exemple que el tema del robatori a Aldhani portaria més cua però només serveix perquè la inspectora estirada passi a tenir més poder). Però sí que és veritat que té moltes possibilitats.

És a dir, com a introducció a una sèrie de personatges que ja veus cap on ha d'anar (Rogue One) doncs crec que pot arribar a ser un producte bastant digne. I encara queden personatges per evolucionar, com el cap de seguretat que té aires de grandesa, que aquesta temporada no ha fet res (la mare completament insuportable, per cert).

I res, doncs ja veurem la segona temporada a veure si el ritme és una mica millor i què ens expliquen.


PD: Tenia raó amb l'Estrella de la Muerte i això em fa feliç però no gaire perquè es veia venir...
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Episodi 12 - final T1

A veure, m'ha agradat, però hi ha TANTS de personatges amb TANTS de fronts oberts a la vegada que és impossible seguir-ho sense prendre notes o sense ser-ne un friqui.

He tengut un poc la sensació que vaig tenir a GoT, i que es va arreglar tornant-la a veure. La veritat, no em fa ganes tornar a veure Andor (encara), però sí que tornaré a veure Rogue One.

En definitiva, com deis, lenta, sense pixumpixum làser (excepte el moment de fanservice de la nau de n'Axis que va sobrar un poc) però amb un argument ben dens. Crec que les bones històries d'star wars són aquelles que combinen les dues coses bé, però.

A veure, Aldhani ha servit perquè l'Imperi oprimís més la penya, així que jo no trob que "sobri". Un poc sí que he tengut aquesta sensació amb la presó. També, sobretot, amb el tema del seu planeta natal o de la història de sa mare. Ara bé, tot serveix per pulir un poc el personatge de n'Andor, que acaba amb l'escena final de la temporada 1 dient "o em mates o em reclutes" (o una cosa així).

I sí, queda molt per contar, sobretot de na Bix, en Syril i na Mon. Aquí em trobareu quan això continuï.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Respon