¿Quina serie de TV estas veient?

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

HILDA!


Imatge
La història segueix a la Hilda, una nena que viu a la natura des de que va néixer juntament amb la seva mare i alguns éssers del bosc. Per una sèrie de conseqüències i problemes, ella i se mare es queden sense la casa del bosc i han de traslladar-se a la ciutat, un fet que a la Hilda no li fa gens de gràcia. Tot i això, aconseguirà fer amics i descobrirà que la ciutat no és tan avorrida com semblava...
Imatge
Imatge

M'esta agradant MOTISISIM! La animació es fluidissima i bonica, la historia te tot el que m'encanta (Nens, misteri, criatures estranyes de llegenda i bona MUSICA!) A vegades sembla que estiguis veient un videoclip. ELS PERSONATJES SON CARISMATICS I ENCANTADORS!!! Molt recomanadissima tant per nens com per tothom! Els episodis es fan curts.
Imatge


L'OPENING;



Imatge
ÉS EL CATAN A MI NO M'ENGANYEN!!! :pervertmoon:
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Hakan the Protector



Imatge

Any: 2018 - ??
Genere: Accio, Drama, Arts marcials, Ciencia ficcio, Fantastic
Numero de capitols:1ra temp: 10 cap


Argument:
Text amagat.
Hakan és un jove comerciant turc a qui de sobte món es posa de cap per avall quan s'assabenta que està connectat a una ordre antiga i secreta encarregada de protegir Istanbul. Hakan està molt lluny de ser un heroi, només és un noi comú en una ciutat on Orient es troba amb Occident i el passat es troba amb el present. Però Hakan aviat aprendrà que la seva ciutat natal està sota l'amenaça dels misteriosos i místics Immortals, i que el seu treball és detenir-los. Una tasca per a la qual potser no està preparat ¿complirà el seu destí com l'últim protector? (FILMAFFINITY)

Valoracio personal:Em molen molt les series de Netflix, aixi que he probat amb aquesta.

He de dir que no es pas dolenta pero es fa molt dificil de seguir, la versio original es en turc i l'audio en angles no esta ben sincronitzat i ja ni dir dels subtitols en castella (que al final vaig treure perque entenia mes sense xDD). Esta tambe doblada en castella pero meh...

Deixant aixo de banda, l'historia/guio estan ben pensats i hi ha accio a tot els capitols. Millorable en la part de l'actuacio dels actors pero be es comprensible.

No espereu una gran serie pero per pasar una bona estona compleix.

Nota: 6/10, entretinguda.

Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Una serie de catastrofiques desgracies


Imatge

Any: 2017 - 2019
Genere: Fantasia, Drama(moolt drama), Aventures, Misteri
Numero de capitols: T1x8 cap, T2x10 cap i T3x7 cap


Argument(Sinopsis)
Text amagat.
Basada en els bestsellers mundials de l'escriptor Lemony Snicket (pseudònim de Daniel Handler) i protagonitzada per Neil Patrick Harris, guanyador dels premis Emmy i Tony, una sèrie de catastròfiques dissorts relata la tràgica història dels orfes Baudelaire -Violet, Klaus i Sunny- , el malvat tutor, el comte Olaf, no s'aturarà davant de res per apoderar-se de la seva herència. Els germans han d'avançar-se sempre a Olaf, desbaratant tots els seus plans i argúcies, per descobrir pistes sobre la misteriosa mort dels seus pares. (FILMAFFINITY)

Valoracio personal/Opinio:
Pensaba que habia parlat de les 2 temporades previes pero no he trobat res pel forum aixi que en parlo ara que ja esta totalment acabada. Es molt fidel als llibres i els an adaptat tots.

Es absudament divertida, la recomano moltisim per un canvi d'aires. Prova d'aixo es que la 3ra temp va sortir el dia 1 i ja l'he acabat xDDDD

Nota: 8/10

Mes val una imatge que mil paraules, mireu el trailer:


L'opening m'encanta com juga amb la psicologia inversa i la rima que te (Netflix et permet omitir introduccio pero no ho feu!, cada introduccio es diferent i inclou coses que pasaran durant el capitol.)


PD: Neil Patrick Harris :lloa: :lloa: :lloa:
Shancks l’ha editat per darrera vegada el dia: 13 gen. 2019, 16:04, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

Shancks ha escrit: 16 juny 2018, 16:00

Lost in Space


Imatge

Any: 2018
Genere: Drama, Ciencia Ficcio, Fantasia
Numero de capitols: 10


Argument:
Text amagat.
L'any 2046 s'enlaira la nau espacial Resolute amb la família Robinson a bord en una missió de colonització en altres planetes. La Resolute es topa amb un esquinç en l'espai-temps que fa que la tripulació acabi estavellant-se en un planeta desconegut. A anys llum del seu destí previst, els Robinson i altres colons abandonats amb ells lluiten contra un estrany nou ambient alienígena mentre intenten abandonar el planeta.

Valoracio personal:
Molt bona feina per part de Netflix, tinc que reconeixe que m'han guanyat com adepte a la plataforma. Un altre serie de qualitat que a qualsevol amant de les space operas voldran veure :3 :3 :3 :3

Nota: 8/10, graficament de gran nivell i amb un cast molt ben escollit. La recomano 100%
Ja estic esperant la 2na temporada ja confirmada :uki: :uki:
10/10. Basicament li poso una nota tan alta perque no mha avorrit en CAp moment, molt ben dirigida, uns actors que ho fan molt be(PERSONATJES BIEN) i el toc perfecte de humor/drama/etc. No tinc res dolent a dir. La recomanaria sens dubte. VULL MES TEMPORADES FINS LINFINIT! DEBBIE 4 THE WIN XD
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Titans


Imatge

Any: 2018 - ??
Genere: Comic, Thriller, Superherois
Numero de capitols: T1 x 11 cap


Argument(Sinopsis)
Text amagat.
Sèrie de TV (2018). Quan Dick Grayson (Robin) i Rachel Roth (Raven) necessiten ajuda per acabar amb una força que amenaça amb acabar amb el planeta, formen els Titans al costat de Kori (Starfire) i Gar Logan (Beast Boy). (FILMAFFINITY)

Valoracio personal/Opinio:
Va sortir l'any pasat a EUA i el dia 11 a tot el mon a Netflix, la veritat es que dels capitols 1 al 9 m'ha agradat força pero el 10 i 11 crec que no els han portat com calia.

Si es cert que ho deixen perfecte per la 2na temporada (que ja esta confirmada) pero s'han enrotllat massa a fer flashbacks molt llargs als 2 ultims capitols en comptes de fer-ho a la meitat de temporada i tot i que, tenen explicacio, deixen un regust estrany.

Tambe es cert, en honor a la veritat, l'historia es molt mes dark del que solen ser les series de superherois i en aquest cas tot i tenir "poders" no els denominaria com a supers.

En general la serie es bona i ara que ja hem vist tot el passat dels protes, la 2na temporada es pot centrar mes en el nus de l'historia aixi que es positiu.

Nota: 7/10

Trailer:
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Future Man


Imatge

Any: 2017 - ??
Genere: Comedia, Ciencia Ficcio
Numero de capitols: 26 capitols (2 temp de 13)


Argument(Sinopsis)
Text amagat.
Josh Futterman (Josh Hutcherson) treballa com a porter en Devlin, un centre d'investigació de malalties sexuals. Encara viu a casa dels seus pares i és socialment molt maldestre ja que té problemes personals d'autoestima i no es pot acostar a una dona. En la seva vida, Josh destaca únicament en una cosa: Cybergeddon, un videojoc que avanca en un futur distòpic on el seu personatge, 'Future Man', té la millor puntuació del món. Quan acaba l'últim nivell, rep la visita de personatge del joc que apareixen per explicar-li que Cybergeddon era un entrenament i que ha estat escollit per viatjar en el temps i salvar el món ... (FILMAFFINITY)

Valoracio personal/Opinio:
Vaig veure la primera temporada al 2017 i pensaba que com no habia tingut massa exit no la continuarien, pero fa poc (el dia 11 de gener) va sortir la 2na temporada i l'he acabat aquest mati.

Sincerament va dirigida a un public molt reduit i es dificil de disfrutar si no pots soportar lo grollera/absurda que es l'actuacio del personatges, l'historia no es dolenta pero te alguns buits i "pifies" argumentals que et fan pensar si val la pena veure-la o no.

No la puc recomanar pero si vols riuret amb humor absurd i amb viatges en el temps pel mig, es la teva serie.

Nota: 5/10

Trailer:
Imatge
Avatar de l’usuari
Loraninja
Porco Rosso
Porco Rosso
Lluna Plena
Entrades: 268
Membre des de: 09 feb. 2019, 00:54
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 217 cops
Gràcies rebudes: 217 cops

Wilfred


Imatge

Any: 2011-2014
Gènere: Humor negre (?)
Número de capítols: 49, 4 temporades (3 temporades de 13 capítols, i l'última de 10)

Argument (Sinopsis):
Text amagat.
En Ryan, un ex-advocat, s'intenta suicidar mitjançant una sobredosi de medicaments. Després del seu intent fallit, la seva nova veïna el truca per demanar-li si pot cuidar el seu gos, Wilfred, que ell veu com un home disfressat.

Valoració personal/Opinió: Episodis de 20 minuts, al principi de cadascun es presenta una frase, que li dóna temàtica a l'episodi. Per exemple, "Let not a man guard his dignity but let his dignity guard him.", i es tracta la dignitat. Crec que és la sèrie menys atractiva de la història, no sé com coi hi vaig arribar si la premisa i el gènere de comèdia em semblen fatals, a sobre és com la típica sitcom estatunitenca, i gairebé no hi ha argument (almenys al principi, al final sí que sorgeixen més preguntes). Tot el valor de la sèrie prové de la potència dels seus guions, i la seva presentació de situacions i diàlegs aparentment absurds que et conviden a reflexionar sobre els dogmes de la teva vida. És una sèrie que es desenvolupa més fora de la pantalla que dins.

Nota: 10/10 De fet, és la meva sèrie preferida
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

The Umbrella Academy


Imatge

Any: 2019 - ??
Plataforma: Netflix
Genere: Fantástic. Acció, Cómic, Superherois
Numero de capitols: 10 capitols


Argument(Sinopsis)
Text amagat.
JNarra la vida dels membres separats d'una família de superherois anomenada Umbrella Academy -Monocle, Spaceboy, Kraken, Remor, Séance, Number Five, Horror i White violí-, els qui treballen junts per resoldre la misteriosa mort del seu pare mentre s'enfronten a molts conflictes causa de les seves personalitats i habilitats divergents.

Valoracio personal/Opinio:
Acabo d'acabar aquesta nova de Netflix i estic FLIPANT!!!! Quina joia, es espectacular en tots els sentits.

Entretinguda de principi a fi, historia molt cuidada i amb un argument de pes, BSO molt ben escollida i uns efectes especials mes que correctes.

Doneu-li una oportunitat, no us defraudara. De moment a tots als que els hi estic recomanant els esta encantant.

Nota: 8/10

Trailer:
Text amagat.

Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

L'Orde


Imatge

Any: 2019 - ??
Plataforma: Netflix
Genere: Fantástic. Acció. Magia. Sobrenatural
Numero de capitols: 10 capitols


Argument(Sinopsis)
Text amagat.
JUn jove estudiant que vol venjar la mort de la seva mare realitza un pacte amb una ordre secreta i es veu involucrat en una lluita entre homes llop i mags que fan ús de la màgia negra. (FILMAFFINITY)

Valoracio personal/Opinio:
Un altre serie nova de Netflix cruspida en 3 dies :riu: La vaig acabar diumenge passat pero entre una cosa i un altre no he pogut comentar-la fins ara.

Historia: Em va soprende lo be que lligan els capitols pero amb petits arcs de 2 capitols cadascun i en cap moment tens temps per aborrirte, tot el contrari.

Personatges/Actuació: Per una banda els personatges estan molt ben pensats i tenen un rerefons prou ampli, pero per un altra banda les actuacions no acompanyen. Es nota que no son prescisament actors amb molta filmografia a les espatlles pero l'historia disimula prou be aquesta falta.

La valoracio global, m'ha agradat i crec que podria donar peu a mes temporades pero de moment no hi ha res confirmat. No es la millor serie d'aquest any ni de prop, pero es deixa veure i compleix la funcio d'entreteniment.

Nota: 6.5/10

Trailer:
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Shancks ha escrit: 20 feb. 2019, 19:47

The Umbrella Academy


Imatge

Any: 2019 - ??
Plataforma: Netflix
Genere: Fantástic. Acció, Cómic, Superherois
Numero de capitols: 10 capitols


Argument(Sinopsis)
Text amagat.
JNarra la vida dels membres separats d'una família de superherois anomenada Umbrella Academy -Monocle, Spaceboy, Kraken, Remor, Séance, Number Five, Horror i White violí-, els qui treballen junts per resoldre la misteriosa mort del seu pare mentre s'enfronten a molts conflictes causa de les seves personalitats i habilitats divergents.

Valoracio personal/Opinio:
Acabo d'acabar aquesta nova de Netflix i estic FLIPANT!!!! Quina joia, es espectacular en tots els sentits.

Entretinguda de principi a fi, historia molt cuidada i amb un argument de pes, BSO molt ben escollida i uns efectes especials mes que correctes.

Doneu-li una oportunitat, no us defraudara. De moment a tots als que els hi estic recomanant els esta encantant.

Nota: 8/10

Trailer:
Text amagat.

Acabo d'acabar de veure-la i la veritat és que estic dacord amb tu, em va enganxar des de el primer moment i no he pogut parar fins que l'he acabat. L'argument està molt bé però els personatges estan molt desequilibrats en el sentit que n'hi ha que són molt potents (Klaus, Número Cinco i el pare) i altres molt plans i insustancials (Luther, Diego, Vanya). Per a mi hauria pogut ser perfectament una serie només sobre en Klaus i ho hagués petat el doble.

Text amagat.
Per sort ens deixen ben clar que hi haurà segona temporada (més els hi val) i espero que poguem veure com evolucionen tots. Espero que la Vanya es redimeixi perquè és un personatge molt carregant durant tota la sèrie amb aquesta història que la marginaven i blablabla...


Jo sóc una mica més escèptica que tu però tot i així veuré la segona temporada si algun dia es decideixen a fer-la.

Nota: 7.5/10
Imatge
Bloquejat