[Amazon Prime] The Rings of Power - Els Anells de Poder

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.
Respon
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Personatges cànon
  • Galadriel, tot i sortir del rol que coneixem de tranquila o fins i tot hikikomori al seu regne/bosc, la frase "there is a storm inside me" la recordare molt temps xDDD.
    Personalment prefereixo aquest tipus d'elf mes receptiu al canvi i propiciar-lo ella mateixa, la inamovibilitat dels elfs aliens al temps i volent marxar a la primera de canvi, sempre fot una mica de rabia. L'actriu m'agrada 7/10, deixant de banda els diàlegs que li han fet dir, ho esta fent força be.
  • Elrond, de moment el mes aconseguit tant en aparença com en actitud, molt jovial però sensat (políticament correcte) i molt proper a la resta quan parla sobretot amb en Durin, es mes acord a la realitat ja que es mig elf. Actor 9/10.
  • Gil-Galad, no se que opinar d'ell, es que quasi be no ha sortit....
  • Celebrimbor, l'actor no m'agrada, si es cert que l'hem vist poc però no imaginava a un gran ferrer/inventor aixi....
  • Míriel, molt bona elecció d'actriu i una actuació molt serena.
  • Pharazon, el personatge be, el actor de moment m'abstinc a jutjar-lo.
  • Elendil, molt manigot sincerament, present a conversacions importants i allà plantat, sense gestos facials ni res. Actuació 2/10.
  • Isildur, crec que m'agrada mes l'actriu de la germana que te menys rellevància a l'historia que el propi Isildur... Actuació 4/10
  • Durin, juntament amb Elrond el que mes m'agraden, actuació molt ben acurada, seriós i relaxat quant toca. Actuacio 8/10
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Doncs jo coincideixo amb tots, escenaris orgàsmics i música espectacular però el vestuari tampoc m'acaba de convèncer... Tinc la sensació que tots els personatges vesteixen el mateix to de blau i que hi ha poca varietat en la forma dels vestits, que hi ha poc detall en les joies, que alguns personatges no han estat ben caracteritzats i que pareix que l'únic que fa elfs als elfs són les orelles... S'ho podrien haver currat una mica més.

Ara passaré als personatges cànon!

Doncs jo fins ara estava com el @Shancks, m'agradava molt aquesta Galàdriel activa, que lluita pel que creu i que li bufa si el rei no està d'acord amb què encara hi ha amenaça, ella defensa el que creu fins al final. Ara, al darrer capítol no em va agradar gaire, se'm va fer pesada però encara queda mitja temporada i espero que ens deixi escenes èpiques!

D'altra banda l'Elrond per a mi ha estat el descobriment de la temporada. El personatge no m'havia cridat gaire l'atenció la veritat i esperava una mica l'Elrond malhumorat de les pel·lícules però he de dir que em trec el barret perquè l'actor clava el paper i ho fa de putíssima mare :lloa: Ha aconseguit fer un Elrond jove i creïble i fins i tot sento empatia per ell (i no sé vosaltres, però l'Elrond de les pel·lis no fa gaire ganes empatitzar, sempre està com molt amargao). No sé, crec que fa un puto paperasso i crec que, dels personatges cànon, és el meu preferit amb diferència.

De Gil-Galad espero molt perquè em pareix husbando i ja sabeu que si és sexy jo el justifico i em sembla el buenorro que esperàvem aquesta temporada però no serà perquè no surt mai :riu:

Celebrimbor... torno a coincidir amb el @Shancks no m'agrada gaire i em sap greu perquè el pobre senyor em sembla un bon actor, però no per a aquest personatge. Però per començar el trobo massa vell i els elfs en teoria no envelleixen i després li falta majestuositat, li falta presència, li falta semblar un elf... No entenc per què van triar aquest actor, és que no hi diu gens i els seus diàlegs són patètics. Decebuda.

Miriel i Pharazon: Tenc poc material per jutjar-los... I no m'acaben d'agradar, no com a actors que trobo que ho fan molt bé, sinó perquè tinc la sensació que no estan del tot ben desenvolupats, però ja ho veurem, encara queda sèrie.

Elendil, Isildur: Em sobren. N'Elendil trobo que actua molt bé però que el seu paper a la sèrie és anecdòtic, però com a mínim és creïble. De l'Isildur ni tan sols me'l crec com a personatge, no em quadra allà dins, em fa una mica de nosa. M'avorreix...

Durin: Doncs ni tan mal, el duo còmic amb l'Elrond és força refrescant i crec que és un actor de puta mare, que sap reflectir un munt les emocions tot i tenir tota la cara tapada per una enorme barbota.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Personatges inventats (Arondir, Adar, Halbrand, Theo, Bronwyn, Eärien, tots els hòbbits i The Strange...)

Diria que això els està sortint millor que els personatges cànon.

N'Arondir diria que és l'elf més elf dels que han sortit. També perquè estam acostumats a en Lègolas, que és un elf del bosc, i n'Arondir també ho pareix un poc. Però bé, m'agrada.

De n'Àdar no en sabem quasi res, però pareix un dels primers orcs o una cosa així. Com diu en Sàruman a la Germandat de l'Anell, els orcs van ser elfs, un temps. I, si recordau el primer episodi d'Els Anells de Poder, veiem una espècie d'elf xungo allà on el gel.

En Halbrand té la seva gràcia, tot i que tampoc gaire. Com a mínim, més que na Galàdriel.

En Theo sí que és un poc fat, però ja veurem què passa amb l'espasa. Na Bronwyn pareix que segueix el mateix motlle que n'Éowyn. Una part de mi vol que acabi sent batlessa o alguna cosa d'aquesta gent.

N'Eärien... sí, es nota que és original i que la seva història serà un poc paral·lela, però crec que va ser introduïda d'una manera tan natural, que tenc ganes de saber-ne més, la veritat!

Els peupilosos... són estranys. La gent per la Internet es queixa d'això del "no deixem ningú enrere" per llavors fer-ho. I tenen raó. Però crec que na Nori i na Rosella són personatges bastant interessants. En certa manera s'assemblen a en Merry i en Pippin, però són un poc més moderats, diria jo.

I quant a l'Estrany... no en sabem gaire. Supòs que en sabrem alguna cosa en acabar la temporada per deixar-nos amb cara de AGGGHHHHH i voler-ne més.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Personatges inventats (Arondir, Adar, Halbrand, Theo, Bronwyn, Eärien, tots els hòbbits i The Strange...)

Doncs avui aniré una mica a machete, sorry.

Arondir: PUTO DIOS. És a dir, jo crec que juntament amb l'Elrond és dels personatges que actua millor, que es menja la pantalla i fa que els nostres cors sospirin. I em sap greu perquè ha rebut de hate el pobre actor i és dels que millor ho fan.

Adar: Necessitem més papichulo maligne per favor. Per al meu gust promet, em vaig quedar amb la frase "I'm not God, at least not yet" i vull saber més coses. Si no el desenvolupen una mica i ens expliquen bé qui és m'enfadaré molt.

Halbrand: És Sauron. En tenc algunes proves, pocs dubtes ja. Un altre dia us explico per què.

Theo i Bronwyn: Em sobren però m'importen una mica, no com Númenor que ni tan sols m'interessen. Si es morissin en sabria greu però ho oblidaria als 5 minuts. Si no tornés a sortir Númenor aplaudiria.

Eärien: Ni entenc el personatge ni entenc què fa, ni m'importa i alguna cosa en com l'han caracteritzat no m'agrada i no me la crec. Sorry. I després hi ha el tio que se la vol fer que és que ni em sé el nom i me la bufa infinit. El nom és bonic com a mínim però ja té collons son pare posar-li un nom tan evidentment èlfic quan tota la població els odia.

Hòbbits:
<3 <3 <3 Són un amor i els estimo molt i gràcies que existeixen encara que siguin uns cabrons que deixen la gent enrere. Na Nori és la hòbbit que necessitàvem per omplir els nostres cors d'amor. I pel que fa l'Stranger... és Sauron també, perquè tothom és Sauron en aquesta sèrie fins que es demostri el contrari.


He dit que aniria a machete i he mentit. Like si no us sorprèn.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Aspectes que més i que menys t'agraden

M'agrada més:

- Els escenaris. Són impressionants.
- La qualitat. Es veu de conya.
- La música. És molt bona, la veritat.
- Na Disa, en Dúrin, n'Èlrond.
- Tornar a veure alguna cosa que es basa en El Senyor dels Anells.

M'agrada menys:

- Veure en Sàuron per tot i que potser no hi sigui enlloc.
- Que na Galàdriel de moment sigui així de tonta. Sí, hi pot haver arc, d'acord, però és més vella que la Lluna o una cosa així.
- Crec que la roba... no està a l'altura. Però s'ha de ser molt tiquismiquis.
- Tots els peupilosos excepte na Nori i na Rosella.
- Sincerament? Que sigui una sèrie. Ens tenen aquí amb la intriga! Però així ho comentam més hahaha.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Crec que és l'únic dia que faig l'anàlisi de meitat de la temporada el dia que toca xD Avui toca aspectes que més i que menys t'agraden, que crec que és fàcil...

Crec que el que m'agrada més de més és l'escenografia, com plasmen el lore, en general el càsting el trobo molt encertat (els meus preferits són Arondir, Elrond i Nori) excepte un o dos personatges (Celebrimbor sobretot, sorry) i la música em pareix bestial.

El que menys potser els diàlegs i algunes escenes que canvien de tema de manera molt poc subtil i el vestuari trobo que podria ser mooolt millor. El que crec que ja us vaig comentar, en el cas dels elfs em molesta particularment la roba, perquè no és gens èlfica. La roba d'Elrond mateix la podria dur un humà de Númenor i colaria perfectament.

En general estic gaudint la sèrie excepte una mica tota la trama de Númenor, la resta em pareix molt bona i com a mínim a mi sí que aconsegueix transportar-me a la Terra Mitjana.

Demà toca prediccions, ja us explicaré per què Halbrand és Sauron :riu:

Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Episodi 4

A veure, la cosa comença forta amb una premonició de la fallida de Númenor que, ara que ens l'han mostrada, sabem que passarà. No? És el que passa amb les premonicions, que s'acaben complint :p

Mira que no m'agrada gaire en Halbrand, però crec que la reflexió que li ha fet fer a na Galàdriel després que la tanquessin per liar-la parda i seguir insistint ha estat molt encertada. ESPER que això sigui el començament de l'arc que volem que na Galàdriel faci.

De fet, aquest canvi comença un poc, ja que en comptes de seguir enfrontant-se a na Míriel, negocia un poc amb ella, tot i que al principi no li surt bé però al final sí gràcies a que a l'arbre blanc li cauen més pètals dels que té, NO?

Llavors, la subtrama de n'Ísildur amb el vaixell i tal de l'episodi anterior aquí ha cobrat sentit i ja tenim la colla de n'Ísildur que haurà de fer alguna heroïcitat.

Per altra banda tenir n'Arondir i n'Àdar, que pareix que no serà en Sàuron (o sí, tothom és en Sàuron). Li diuen pare, no? Potser és una espècie de Sàruman de la segona edat?

Per Internet se n'han adonat que va vestit quasi exactament com en Gil-Galad!
Imatge

Pareix que sí que serà un elf caigut o una cosa així.

I res, en Theo fa el tonto i és salvat, però llavors a aquesta escena ens confirmen que en Sàuron és l'home-meteorit????

Imatge

UIUIUIUI. He de dir que el taverner/carnisser aquest feia mala pinta, així que l'espasa era seva... mhmmmm...

Per acabar, tenim el tema dels elfs i els nans. Com sempre, m'ha agradat. Na Disa genial com sempre. La dinàmica entre ells tres, genial. M'encanta.

El que em fa mala espina és aquest "regal" que li ha fet de mithril... perquè n'Èlrond ha promès no dir res, però si en Celebrimbor troba aquest tros de mineral, segur que el voldrà fer servir i en voldrà saber més...

I llavors... en Durin príncep... no es queixa de son pare? Per què llavors li segueix la veta? En què quedam?

Imatge

:pervertmoon:
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Minatoni ha escrit: 22 set. 2022, 00:15 Episodi 4

Per Internet se n'han adonat que va vestit quasi exactament com en Gil-Galad!
Imatge

Pareix que sí que serà un elf caigut o una cosa així.
Em permeteu ser molt, molt, molt hater? El vestuari de la sèrie no està gaire currat i per ventura van pensar "ningú no se n'adonarà" i van pintar un collar defectuós del Gil-Galad de negre i a tomar por culo. Sincerament, si diguessin que no té res a veure no m'estranyaria...

En canvi, si ho han fet a propòsit, imagino que serà un elf molt important, perquè no crec que el rei es vesteixi com els seus subordinats... Per internet he llegit gent que es pensa que es Maglor (fill de Feanor que crià Elros i Elrond) o Maeglin (un elf bastant gilipolles, la veritat)

Res, tinc ganes de veure en Gil-Galad ja perquè tinc esperances en la seva husbandibilitat <3
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Prediccions
Uf, això serà llarg.
1. Na Galàdriel deixarà de ser estúpida ja.
2. La guerra que comença Númenor ara passarà durant aquesta primera temporada.
3. Això que n'Èlrond no havia de dir res a ningú del mithril... en Celebrimbor ho sabrà, voldrà més mithril i això afectarà l'amistat de n'Èlrond i el príncep Durin.
4. En Sàuron apareixerà a les escenes finals de la temporada a fer olakase, vols que t'ensenyi a fer anells tot guapos?
5. Na Bronwyn acabarà sent batlessa o alguna cosa així (de fet, ja ho és un poc).
6. En Theo acabarà corromput, però no passarà a aquesta primera temporada (no del tot).
7. El vell que guardava l'espasa morirà a aquesta primera temporada.
8. Crec que n'Arondir morirà a aquesta primera temporada.
9. Na Nori i companyia no seguiran amb la resta de peupilosos.
10. Sabrem qui és l'Estrany a les escenes finals de la temporada o, ja que va acabar l'episodi 4 amb una acusació un poc forta, no durant l'episodi 5.

Bonus 1. En Halbrand és en Sàuron.
Bonus 2. L'Estrany és en Sàuron.
Bonus 3. En Theo és en Sàuron.
Bonus 4. N'Àdar és en Sàuron.
Bonus 5. En Sàuron ES ZEUS.


Ara realment, 11. EN SÀURON NO HA APAREGUT FINS ARA.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Prediccions

Doncs a veure, la meva predicció és que Halbrand és...

SAUROOOOOOON

Per què? Perquè no sabem res d'ell que que podria ser un rei del sud però no sabem que sigui veritat del tot... Després tenim que Sauron es pot aparèixer en formes atractives i el noi està de buen ver. I el que em fa sospitar més és que Halbrand vol ser forjador a Númenor i es posa intensito per ser-ho, fins i tot roba i acaba a la presó per haver pegat terrible pallissa als forjadors que li reclamaven l'emblema.

I què em dieu que li ensenya a Galadriel a manipular la gent, a que cerqui quin és el seu punt feble? (com quan li diu que el punt feble de la reina és son pare). No sé, molt manipulador, no me'n refio gaire.

Us deixo un fragment d'especulacions diverses i a mi em convenç:
Algunas teorías sugieren que Sauron podría estar un poco arrepentido después de sus acciones en la Primera Edad. Si es así, esta versión « Halbrand » de Sauron, intentando construir una nueva vida no violenta lejos de las tentaciones de la Tierra Media… encaja bastante bien. Para saber quién es Adar, lee esto.

Por no hablar de la ironía de Gil-galad diciéndole a Elrond que la implacable persecución de Galadriel a Sauron podría traerlo de vuelta. Galadriel está literalmente decidida a empujar a Halbrand de vuelta a la Tierra Media, al corazón del mal, y rodeada de oportunidades para no volver a empezar. Pero para comenzar el plan de gobernar la Tierra Media de nuevo.
Respon