[Amazon Prime] The Rings of Power - Els Anells de Poder

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

ADAR ADAR ADAR

Té bona pinta!

Per cert, he recercat un poc això dels crèdits del doblatge... Per ordre d'aparició:

Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge

Pareix que les tres del mig són les del doblatge sud-americà, però primer tenim el "VERSIÓN ESPAÑOLA" i, al final, el "VERSIÓN CASTELLANA". No sé quina es quina, però m'hi jugaria alguna cosa que la primera és la castellana i la darrera la catalana.

Què en pensau?

PS: fixau-vos com tenen un "Experto en Tolken [sic]", potser també els falta un "Experto en Crédtos" (també sense la i).
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Minatoni ha escrit: 15 set. 2022, 23:04 ADAR ADAR ADAR

Té bona pinta!

Per cert, he recercat un poc això dels crèdits del doblatge... Per ordre d'aparició:

Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge

Pareix que les tres del mig són les del doblatge sud-americà, però primer tenim el "VERSIÓN ESPAÑOLA" i, al final, el "VERSIÓN CASTELLANA". No sé quina es quina, però m'hi jugaria alguna cosa que la primera és la castellana i la darrera la catalana.

Què en pensau?

PS: fixau-vos com tenen un "Experto en Tolken [sic]", potser també els falta un "Experto en Crédtos" (també sense la i).
A la versió castellana el director de doblatge es Marc Zanni(veu de Son Goku al català) es de sospitar que aquesta és el doblatge català doncs.

Avui tinc la tele per mi i no molesto a ningú aixi que a les 6 i algo quan arribi de currar. Toca capitulas de Anells de Poder, moltes ganes.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Capítol 4

Mireu, jo sé que sempre vaig en contra de la gent però prometo que no ho faig a propòsit. Si mires pel twitter tothom diu que ha estat un super capítol perquè no han sortit els hòbbits, però jo si no hi ha hòbbits perdo una mica l'interès, em sap greu... Em semblen molt monos i entranyables, és com un descans entre les males cara de la Galàdriel o que ho passo malament pel nostre Arondir.

Res, no hòbbits, capítol fluix per a mi. Altres coses que no m'han convençut: que n'Adar hagi deixat sortir n'Arondir tan fàcilment... no sé, ha estat com molt fàcil fugir d'allà, no? En pla "entrega un missatge i ciao pescao". No sé, estic contenta perquè em feia patir (n'Arondir és dels personatges més xulos per a mi, la veritat) però a la vegada trobo que ha estat molt senzill. N'Adar ni fu ni fa, hauré de veure més per saber si em convenç o no.

Em sap greu però tampoc sé perquè no he connectat gaire amb Númenor. Els drames de n'Isildur (perdoneu-me) però no m'importen una merda. Ni n'Elendil que només està per allà plantat com un estaquirot o la seva filla que me la bufa com molt infinit. Imagino que en algun moment m'arribaran a importar, però encara no els he agafat gens de carinyo i em sobren una mica. Em sap greu...

Tampoc m'ha convençut l'actitud de Galàdriel, massa combativa, excessivament caparruda i desvergonyida. Fins ara no m'havia disgustat, però a aquest capítol m'ha sobrat una mica. Que un humà li hagi de dir com s'ha de comportar per aconseguir les coses no m'ha fet el pes... O que la tanquin a la presó però després pugui amb quatre guàrdies, no sé, si pots amb quatre guàrdies com t'hi han ficat dins, per començar? Però bé, al final ha aconseguit el que volia i un detall que SÍ que m'ha agradat és que quan mira el Palantir digui allò de "el palantir muestra muchas cosas, algunas que fueron..." que és el mateix que li diu a en Frodo a la Comunitat de l'Anell quan li demana si mirarà dins el seu mirall, ens donen a entendre que aquest Palantir la fa tenir la idea del mirall de Galàdriel.

Gairebé podria dir que la part que m'ha agradat més del capítol ha estat la dels nans, amb el Mithril i l'amistat d'en Durin i n'Elrond que ha substituït la part entranyable dels hòbbits però a més amb diversió. Diàlegs frescos, sensació que avança la trama, una mica d'intriga i que aviat tornarem a Lindon, no puc demanar res. A més la història del pare de l'Elrond m'ha tocat el kokoro, li han sabut donar una profunditat molt guapa al personatge, un transfons molt xulo.

En general sento que amb el personatge de n'Elrond ho estan fent molt bé (sabem coses del seu germà, ara del pare i fins i tot com se sent ell al respecte que està molt xulo) i amb la Galàdriel tinc una mica la sensació que podrien donar-li més profunditat guapa també, perquè a la seva família ha passat de tot, però simplement la pinten com una guerrera que no escolta ningú i que no escolti els altres i vagi sempre en pla desafiant no m'acaba d'agradar. En definitiva, vull adoptar l'Elrond, està traumadíssim pobre infantet nostre de 2000 anyets.

Tornaré a veure el capítol perquè hi ha hagut una cosa que no m'ha quedat clara
Text amagat.
Pot ser que el vell li hagi dit al nen de l'espasa que l'home del meteorit és en Sauron? Està confirmadíssim doncs o què?
I res, a veure si amb una segona visualització m'acaba d'agradar aquest capítol o si acabo adoptant dues dotzenes de hòbbits. I un o dos orcs, que estan ben currats!
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Episodi 4

Per on començo? Primer dir que m'ha encantat, un capitol molt guai. Tot el tema de la profecia de la caiguda dels Numenor (que sabem que es fara realitat) ho han representat genial. Com al final la reina s'en adona de les senyals de que no ha deixar-la marxar, al contrari ajudar-la es el correcte.

Quina liada Isildur, ha involucrat els amics i aixo no ha molat. Sort que al final s'han pogut allistar tots. Sincerament no recordo com acaba sent Isildur rei de Gondor, ho anirem veien en les pròximes temporades suposo.

Per la part dels humans, Theo es una mica idiota pero fa falta per que es desveli qui esta a favor de Sauron i qui no. Definitivament Adar (que ara sabem que no es el seu nom sino un apelatiu "pare") no es Sauron pero si un Elf "caigut".
El Taberner a donat a entendre que el meteorit indica la tornada del mal (Sauron), aixo voldria dir que l'home-meteorit es Sauron que ha perdut els records temporalment o es fa el tonto? no li veig massa sentit.

La part dels Nans, molt bona, Durin-Elrond son genial junts, ara que sabem que es Mitrhil, veurem com reaccionan els elfs. Al avanç del proxim es veu a Calebrembor parlant jutsament del Mitrhil aixi que aixo va per llarg.

DISA es lo millor del mon, best Queen ever :uki:

Massa incognites!!!!

Proxim capitol toca mostrar la part dels Hobbits. Ultra Hypee
Imatge
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

EPISODI 4

Venia a comentar alguna cosa, però em sembla que el meu comentari seria pràcticament idèntic al de @UkiHana No li canviaria gairebé ni una coma XD
He trobat a faltar ni que sigui donar un cop d'ull als hòbbits i la naturalitat (?) que aporten, no sé molt bé com dir-ho. Per sort hi havia alguna escena de l'Elrond i en Durin perquè tantes cares llargues durant una hora al final també cansa.
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

La veritat és que em vaig quedar a gust amb el comentari, sorry @Skuld si ja ho vaig dir tot, però estava un poc frustrada perquè esperava la sèrie amb molta il·lusió i els dos primers em van encantar però d'ençà la cosa ha anat cap avall...

He pensat que, ja que només queden 4 capítols, que podríem fer una avaluació d'impressions general ara que som a la meitat de la temporada. Què us sembla?

Podem fer un calendari, per fer-ho més emocionant i poder debatre una mica i compartir opinions.

Us proposo:

Dissabte 17: Guió i efectes especials
Diumenge 18: Escenaris, vestuari i música
Dilluns 19: Personatges cànon (Galadriel, Elrond, Gil-Galad, Celebrimbor, Míriel, Pharazon, Elendil, Isildur, Durin...)
Dimarts 20: Personatges inventats (Arondir, Adar, Halbrand, Theo, Bronwyn, Eärien, tots els hòbbits i The Strange...)
Dimecres 21: Aspectes que més i que menys t'agraden
Dijous 22: Prediccions


(Si trobeu que hi ha algun aspecte que se m'ha colat i voleu avaluar, digueu-ho i ho posem!)
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Mmm... jo encara he de tornar a veure l'episodi 4 per poder-lo valorar bé, però anem a fer això que dius, @UkiHana.

Jo trob que els efectes especials estan ben aconseguits. És cert que no n'hi ha molts, això no és un Matrix, però els que hi ha estan ben aconseguits. Ara puc recordar Khazad-dûm, i és impressionant.

Quant al guió... no sé ben bé què dir. Crec que la cosa va a poc a poc. Crec que és encertat obrir uns quants fils paral·lels, amb na Galàdriel, n'Èlrond, n'Arondir i els peupilosos i crec que està bastant clar que al final les coses es relacionaran.

Crec que sí, que n'hi ha que els han quedat millor que d'altres. Però bé, al final, ens agraden els que ens han mostrat menys cosa: n'Èlrond i els peupilosos, quan els que han tengut més desenvolupament, ens han agradat menys...
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Vinga doncs començo amb l'avaluació de meitat de temporada amb els efectes especials i el guió.

Doncs jo els efectes els trobo força ben aconseguits, no em desagraden. A molta gent li va disgustar el warg, però a mi no em va parèixer gens malament i que els orcs tornin a ser amb maquillatge i no per ordinador és una passada.

I pel que fa al guió, el trobo un poc fluixet... Hi ha converses que són boníssimes (com la de la Galadriel i l'Elrond al primer capítol) i en general així com parlen els elfs és bestial però algunes converses m'han semblat forçades i un poc acartronades. Però en general per a una primera temporada prou bé, estic satisfeta encara que crec que pot millorar.
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Amb retras però aqui estan les meves impressions.

Guió i efectes especials
Per no repetir el que ja ha dit @UkiHana de manera encertada, sincerament el guio es veu que te solidesa, es veu un pla a llarg termini i toca tenir paciència, hi han llicencies com a totes les adaptacions però no per aixo dolentes.
Els efectes especials son innegables i si el nivell es manté en grans batalles amb desenes de figurants, aixo serà un goig de veure.

Escenaris, vestuari i música
Anem per parts, la musica es un 1000/10 fi, no hi ha cap però.

El vestuari si que m'ha faltat elaboració, sobretot als Peupilosos, es cert que son campestres i tal, però els pentinats i verdures/plantes pegades els he notat molt exagerats, molt pompós. Potser es que estic acostumat a que els Hobbits apart d'anar descalços vesteixen força normal a les Pelis.

La part dels escenaris es la que mes gratament m'ha satisfet, Lindon, Eregion i Numenor són IMPRESSIONANTS, l'amplitud dels paisatges, com la camara es mou per l'escenari sense escatimar plans. Es una escala simplement gegant i estudiada pla a pla.
Fins hi tot la part dels humans amb la vila o la torre de vigilància elfica estan molt ben fets.
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Quant als escenaris, música i vestuari, coincidesc al 100% amb el que diu en @Shancks. Els escenaris són brutals. La música és molt bona. El vestuari... podria estar millor. No dic que estigui malament, eh? Però l'armadura dels elfs no em va acabar d'agradar, i el que comenta en @Shancks dels peupilosos, doncs sí, queden un poc estranyes totes aquestes decoracions.

Quant als personatges cànon (Galadriel, Elrond, Gil-Galad, Celebrimbor, Míriel, Pharazon, Elendil, Isildur, Durin...)... hmmm... diria que són els que menys m'ha convençut. Ja els contraposaré amb els originals, però crec que "havien" de fer servir aquests personatges però tanmateix estan contant coses bastant originals, així que queda un poc estrany. Crec que també un poc el problema que hi ha, principalment amb na Galàdriel, és que nosaltres la coneixem d'una manera i aquí se'ns presenta d'una altra. És clar que falten MILERS d'anys fins la versió que nosaltres coneixem i hi ha lloc per fer un arc de personatge (cosa que esper que facin, perquè si no, fatal), però així i tot... mhmmhhmneh. Li falta un poc de xixa a na Galàdriel (que ja es veu venir un poc a l'escena a la presó de l'episodi 4).

Crec que els que més m'agraden són n'Èlrond i en Durin.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Respon