[Amazon Prime] The Rings of Power - Els Anells de Poder

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

PER AIXÒ PAGO INTERNET :ilu: :ilu: :ilu:

Els paisatges són una passada i m'ha agradat que el tràiler per una vegada ens mostra una mica dels hòbbits que fins ara gairebé no havien sortit. El que m'ha agradat menys del tràiler potser ha estat la música i tal vegada el "There is a tempest in me" perquè és que em diu com 0% amb el personatge de Galadriel que coneixem fins ara (tant de les pel·lis de Jackson com als llibres), però com ja he dit moltes vegades, no em vull fer expectatives i penso gaudir de la sèrie amb la ment oberta.

Doncs ahir que no teníem res a fer vam veure aquesta anàlisi i la vaig trobar entretinguda, per si vos fa ganes veure-la i tal

Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Ja quasi be esta aquí! Aquest divendres estrena , quines ganes :uki: :uki:

Amb la tonteria, tenim un capítol de La Casa del Drac i un de El senyor dels Anells cada setmana, competència màxima en veure qui capta mes audiència. I jo feliç :riu:
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Buaaah @Shancks, he vingut a dir el mateix: QUE AIXÒ ÉS JA! Queden menys de 24 hores i estic SUPER EMOCIONADA!!

Tinc unes ganes BOGES de veure els dos primers capítols, fins i tot tinc una cervesa especial reservada des de fa un munt de temps esperant un dia especial i serà demà amb Rings of Power!

Els afortunats que han pogut anar a la Premier diuen que és espectacular, que és del millor que s'ha fet per a televisió. Generalment seria prudent i pensaria "no els creuré perquè què has de dir si t'han convidat a la puta premier?" però he deixat la prudència a un costat i només puc dir RINGS OF POWER, VEN A MI!!
Avatar de l’usuari
Lluis_Cat
Porco Rosso
Porco Rosso
YELLOW TEAM!
Entrades: 308
Membre des de: 07 set. 2019, 15:19
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 238 cops
Gràcies rebudes: 209 cops

Al final tenim tràiler en català, millor tard que mai...

Molt més enllà del temps, a la ciutat dels vents suaus vull que m'hi portis.

Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

BUAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

AVÍS DE TOSTÓN!! AVÍS DE TOSTÓOOOOOOOOOOOOON!


Bona gent, he pecat. Venia jo amb moltes expectatives, amb un hype terrible i he de lamentar que el meu hype no ha estat prou. Si arribo a saber que m'agradaria TANT, m'hauria consumit en les flames del hypeeeeeeeee!!

Els dos primers capítols han estat més daurats que els arbres de Lindon, mare meva. M'HA ENCANTAT i parla l'emoció, no jo!

Intentaré posar-me tranquil·la per analitzar el que m'ha semblat. D'entrada comentar que els tornaré a veure, perquè amb una sola vegada no n'he tingut prou. Ara entro en detalls, va:

En general el primer capítol m'ha agradat molt i se m'ha fet molt, molt curt. De veres, curtíssim! Sé que ha durat una hora però al meu cap només ha durat uns minuts ha estat MASSA PERFECTEEEE! Més o menys ens ha anat introduint tots els personatges i la idea del mapa per guiar-te de tots els regnes m'ha agradat molt.

El segon capítol també molt molt molt molt molt bo, perquè ja comencem amb el rico lio del mal torna i se va a liar i el Celebrimbor ja ha deixat clar que fa comptes fer història. Perdoneu si vaig d'un lloc a un altre però encara estic molt emocionada! Els escenaris, quina passadaaaaaaaaa! Quina passada els putíssins escenariiis! M'ha encantat Lindon com ja us he dit però Khazad-dum mare mevaaaaaaaaaaa! :ilu: :ilu: Preciós, espectacular, al·lucinant.

I la música? Joder la música, m'ha agradat molt també. I l'opening (el del segon capítol), amb les pedretes daurades canviant de formaaaa. I el vestuariiiiiiiiiiiiiiiiiiii! Vinga, em torno a centrar...

Com veieu m'ha encantat. Algunes coses m'han decebut una mica perquè sincerament esperava veure Morgoth i el resum de la primera edat ha estat molt ràpidament i una mica inexacte (per exemple, els elfs no se'n van de Valinor per lluitar contra Morgoth, se'n van pel jurament de Fèanor de recuperar els Silmarils) però al segon capítol han esmentat Feanor i els Silmarils i què us he de dir? Que he quedat satisfetaaaa!

I bé, no sé, estic molt emocionada perdó pel discurs poc coherent. Crec que parlaré una mica dels personatges així en una primera impressió i ja més endavant faré una altra anàlisi més calmada: la Galadriel m'ha convençut encara que la trobo una mica out del personatge d'El Silmarillion però a la vegada no. És a dir, Galadriel era de les que realment volia partir a la Terra Mitjana i abandonar Valinor, entenc que d'aquí que l'hagin volgut fer exploradora i tal, però en arribar a la Terra Mitjana es quedà sempre dins Doriath i mai va lluitar... En definitiva, em convenç de moment, però he de veure cap a on evoluciona.

Altres personatges amb els quals tenia molt de hype era per exemple Gil-Galad (però gairebé no ha sortit, així que hauré d'esperar per veure si acompleix les expectatives). Ara parlem dels personatges dels quals no esperava res (o bé que no en sabia res) i que m'han encantat. Per començar l'Arondir, una passada. M'ha convençut molt, moltíssim, tinc moltes ganes de veure'l més en acció. Després per l'altra banda tenim l'Elrond que no m'havia convençut gaire als milers de teasers que han tret però he de dir que trobo que ho ha brodat. És a dir, quan parla amb la Galadriel davant la tomba de Finrod (el seu germà) he vist com una retirada a l'Elrond que ja tots coneixem i m'ha agradat molt.

I després tenim els hòbbits. He de dir que els tenia una mica de reticència perquè no entenc gaire què pinten en aquesta història però avui m'han enamorat. Són tan autèntics, tan monos, tan cute <3 La Nori és un amor i només em sento estafada perquè ens hagin mostrat tan poca cosa d'ella fins ara. Moltes ganes de veure més hòbbits, són tan monooooos!

I bé, crec que no em deixo res amb el hype... Però el que us he dit, que ja escriuré més endavant quan els torni a veure!
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Doncs avui a les 6.30 del matí quan he arribat de treballar m'he vist els 2 capítols(bé, confesso que en realitat he anat a fer el descans al treball a les 3 per veure la primera mitja hora allà mateix acabats de sortir:riu: )

Capítol 1 i 2

Quins escenaris, m'he transport a les pelis desde el min 0, la ciutat enana es una passada, Lindon i Eregion són preciosos com els elfs.

Celebrimbor, la torre elfica = anells de poder, falta Annatar per aparèixer i bum.

El rei sota la montanya ja té el cor. El gran error dels enans i el motiu del seu declivi.

L'únic que no he trobat conexió es en l'home meteorit. No li poso nom. @UkiHana help meee

Primers mini batalla amb orcs superada i primera emegracio, ja vam veure que va passar a Rohan quan (cents d'anys després) van fer el mateix. El resultat serà igual o pitjor.
-----


En definitiva molt ben cuidada tant visual com a història. Molt satisfet.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Doncs l'home del meteorit ni idea, la veritat. Per twitter la gent diu que és Gandalf però també n'hi ha que diuen que és Sauron (això no em quadra tant...). Que sigui Gandalf tampoc no em quadra, perquè teòricament arriba a la Terra Mitjana a l'inici de la Tercera Edat, però no nego que al meu cor li agradaria veure el Gandalf cuidant els hòbbits <3


I ja que hi era he fet un mem. No acostumo a tenir gaire gràcia però aquest crec que m'ha quedat prou encertat :riu: :riu:

Imatge
Avatar de l’usuari
Xail
Porco Rosso
Porco Rosso
( っ'-')っ ~ ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Entrades: 354
Membre des de: 05 feb. 2020, 13:44
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 356 cops
Gràcies rebudes: 288 cops

Doncs ja està, els dos primers capítols vists.

Jo no he llegit els llibres ni res, només he vist les pelis del Senyor dels anells i del Hobbit (i tampoc les he analitzat ni res), així que potser dic alguna burrada, no us espenteu xD

Doncs a mi la sèrie de moment m'agrada, ja ens ha ensenyat una mica com és el món i els personatges. La Galadriel no em recorda massa a la del senyor dels anells, però bueno han passat molts anys, ja anirem veient tota la seva història poc a poc. L'Elrond pobre de mi,ni m'en havia adonat qui era fins al capítol dos, que he hagut de confirmar amb google, però realment si està bé, estan molt envellits en el senyor dels anells tot i ser elfs XD.

Els hobbits com dieu molen, però l'estic mirant en català i no els hi diuen Hobbit, no m'acostumo. Què per cert, aquest home caigut del cel no podria ser Gandalf? Ja que ell sempre ha estat després relacionat amb els hobbits i tal, molaria que fos ell, jo vull veure els personatges que si conec del senyor dels anells.
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

Després de veure els dos primers episodis m’han entrat ganes de tornar a veure la trilogia original i refrescar la memòria. Com que l’únic que m’he llegit és el Hòbbit i també fa temps, no tinc massa coneixement sobre el lor,e o sigui que si hi ha alguna cosa que no quadra jo ni idea, ja ho aniré descobrint per aquí xd
La veritat és que m’ha agradat més del que m’esperava i tot la durada no se m’ha fet gens llarg. Les teories són interessants, però ara necessito respostes! Ja tinc ganes d’anar veient com avança tot plegat.
Pel que he buscat, els Peupilosos o Harfoot són una subespècie de Hòbbit encara més petits, cosa que els fa més monos, a mi també m’encanta el personatge de la Nori <3 I també em faria certa gràcia que realment fos en Gandalf i d’aquí vingués la seva connexió amb els Hòbbits.
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Xail
Porco Rosso
Porco Rosso
( っ'-')っ ~ ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Entrades: 354
Membre des de: 05 feb. 2020, 13:44
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 356 cops
Gràcies rebudes: 288 cops

Skuld ha escrit: 04 set. 2022, 18:05

Pel que he buscat, els Peupilosos o Harfoot són una subespècie de Hòbbit encara més petits, cosa que els fa més monos, a mi també m’encanta el personatge de la Nori <3 I també em faria certa gràcia que realment fos en Gandalf i d’aquí vingués la seva connexió amb els Hòbbits.
Ah vale, jo pensava que era cosa del doblatge en català, se'm feia molt estrany que no els hi diguessin hobbits.
Respon