[Amazon Prime] The Rings of Power - Els Anells de Poder

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Episodi 6
He pensat que millor que posi les meves primeres impressions aquí i llavors ja, si de cas, faré un altre missatge si canvien amb el segon visionat en català.

Resumint, :worrycrispetes:

Ahir vaig demanar-me (bé, demanar-vos, però com que va ser ahir, va ser un poc retòrica xD) si els de Númenor arribarien a temps, perquè veia clar que no. La primera batalla a la talaia ha servit per donar un dia més de marge i així sí que han arribat a temps. També fixau-vos que mentre hi ha la batalla final a la taverna, és de nit, però els de Númenor cavalquen que ja és de dia, així que realment no és el mateix instant del temps (que ok, ja està bé, però és jugar un poc brut; però ho hauria estat encara més si hi hagués hagut un dia o més de diferència).

Llavors, el tema de la talaia, genial, però no entenc què hi fa una espasa ja a la talaia. El fet que a l'avançada hi hagi molts dels homes, genial, super ben jugat. AH! El detall de les llavors, que fan tant n'Àdar com n'Arondir, m'ha semblat genial també.

Com deis, és totalment comprensible que en Theo digués on està l'espasa a la seva situació. Potser que n'Arondir no ho hagi fet li farà una mala passada ("estaves disposat a sacrificar-nos a tots").

Llavors, sí, estava clar que la gent de Númenor arribaria just a temps. L'assalt... sí, m'ha agradat. Estava clar que a n'Ontaro n'hi passaria alguna ahaha. I l'encalçada pel bosc ha estat bé, es nota que en Halbrand es coneix la zona.

La història de n'Àdar m'ha agradat. Ja fan servir la paraula Uruk al principi i aquí ens ho acaben d'explicar. I m'ha parescut prou bé. No acab d'entendre què vol dir que ell va matar en Sàuron, però és possible que realment ell només vulgui un lloc on els seus puguin viure "en pau" i mentrestant na Galàdriel vol un genocidi? HMMM...

Imatge
Ja ho va explicar en Sàruman!

I res, al final, crec que el que menys m'ha agradat ha estat el detall de com es fa servir la "clau": pareix una obra d'enginyeria nana en comptes de màgia negra d'en Morgoth. Ara bé, el detall dels túnels m'ha encantat. AH! I que ens enganin a tots fent-nos pensar que la clau és el martell aquell... genial!

:worrycrispetes:
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Seeeee, completament d'acord al 10000% amb tu @Shancks que el "nomenament" del Halbrand ha estat CUTRE de collons. En pla:

Bronwyn: Ets tu el rei?
Halbrand: No, només soc un foragido perillós que passava casualment per aquí per robar-vos les cabres però diré que sí perquè sembleu fàcils de convèncer.
Tothom: VISCA EL REI!
El volcà: De veritat que us mereixeu l'extinció...


D'altra banda, us deixo aquí uns quants enllaços del compositor de la banda sonora! Es veu que el senyor va explicant com va crear la música per a la sèrie i tal.

https://bearmccreary.com/the-lord-of-th ... es-part-1/ La primera part la veritat és que va molt per sobre i et conta la seva vida, feu lectura en diagonal o directament no ho llegiu si la vida d'aquest senyor no us interessa (a mi no m'ha interessat, em sap greu).

https://bearmccreary.com/the-lord-of-th ... es-part-2/ Aquest m'ha semblat molt molt molt interessant. En algunes explicacions tècniques m'he perdut una mica, però en general està molt bé perquè saps com va crear els temes de cada personatge i ara sento que m'he de tornar a escoltar la música perquè hi ha molts de matisos una mica ocults per a les orelles desentrenades que m'he perdut.

https://bearmccreary.com/the-lord-of-th ... es-part-3/ Aquesta m'ha semblat una mica menys informativa i m'ha estressat una mica, però és de totes maneres entretinguda.
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

Episodi 6

Coincideixo bastant amb tot el que ja heu anat dient, sembla que la cosa ha remuntat una mica i per fi passen coses! No sé si m’he perdut alguna cosa però els de Númenor ja sabien exactament on havien d’anar? Ho dic perquè han trobat el poble molt de pressa i no sé si era l’únic que hi havia per la zona just després de desembarcar. En fi, si no hi ha explicació ho atribuiré al fet que era el que necessitava el guió per continuar amb la història :hurra: :xiular:
Per altra banda, el que potser m’ha sorprès una mica és que si la clau era tan important ningú s’hagi pres la molèstia de veure si realment l’havien recuperat, que després els agafen desprevinguts i passa el que passa XD Massa tranquil estava l’Àdar prenent-li el pèl a la Galàdriel... I el vell dels nassos, perquè deu estar tan obsessionat amb en Sauron? Ja li pot valdre la pena perquè només per començar ja ha venut a tot el seu poble per la possibilitat de servir-lo i ningú li assegura que no el matin igualment. No sé, sona tan malament que necessito que tingui un motiu, suposo.

Després de veure ahir com coronaven a l’Aragorn això d’en Halbrand empal·lideix bastant en comparació. Sé que la situació no és comparable, però és que... mare meva, ni un mini intent de fer-ho una cerimònia. Totalment digne de la seva posició, fantàstic XDDD Diria que és la primera vegada que li sento un «sí» ben clar quan li diuen si és el líder que esperaven, esperem que sigui així però encara tinc les meves sospites.
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Skuld ha escrit: 01 oct. 2022, 13:39 No sé si m’he perdut alguna cosa però els de Númenor ja sabien exactament on havien d’anar?
Yes, a l'episodi anterior, en Halbrand li diu a na Miriel, quan està fent feina de ferrer (i fa comptes seguir-ho fent).
Skuld ha escrit: 01 oct. 2022, 13:39 Diria que és la primera vegada que li sento un «sí» ben clar quan li diuen si és el líder que esperaven, esperem que sigui així però encara tinc les meves sospites.
Ja. També entenc que no era el moment epr fer cerimònies. Però com dius, un esperaria un poc més de ... Humilitat? No sé, abans de dir "sí, sóc el vostre rei, ea".

Comentari patrocinat per la munió de napolitans que es queixen perquè no arriba el bus per poder baixar de l'avió.

PS: Esper que el Vesuvi no es marqui un Orodruin xD
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

Minatoni ha escrit: 01 oct. 2022, 14:43
Skuld ha escrit: 01 oct. 2022, 13:39 No sé si m’he perdut alguna cosa però els de Númenor ja sabien exactament on havien d’anar?
Yes, a l'episodi anterior, en Halbrand li diu a na Miriel, quan està fent feina de ferrer (i fa comptes seguir-ho fent).
Gràcies per l’aclariment @Minatoni Això de veure un episodi a la setmana a vegades juga males passades, sobretot si hi ha episodis on no passa gaire res i la meva atenció... divaga XD
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Minatoni ha escrit: 30 set. 2022, 16:44 Episodi 6
He pensat que millor que posi les meves primeres impressions aquí i llavors ja, si de cas, faré un altre missatge si canvien amb el segon visionat en català.

Resumint, :worrycrispetes:

Ahir vaig demanar-me (bé, demanar-vos, però com que va ser ahir, va ser un poc retòrica xD) si els de Númenor arribarien a temps, perquè veia clar que no. La primera batalla a la talaia ha servit per donar un dia més de marge i així sí que han arribat a temps. També fixau-vos que mentre hi ha la batalla final a la taverna, és de nit, però els de Númenor cavalquen que ja és de dia, així que realment no és el mateix instant del temps (que ok, ja està bé, però és jugar un poc brut; però ho hauria estat encara més si hi hagués hagut un dia o més de diferència).

Llavors, el tema de la talaia, genial, però no entenc què hi fa una espasa ja a la talaia. El fet que a l'avançada hi hagi molts dels homes, genial, super ben jugat. AH! El detall de les llavors, que fan tant n'Àdar com n'Arondir, m'ha semblat genial també.

Com deis, és totalment comprensible que en Theo digués on està l'espasa a la seva situació. Potser que n'Arondir no ho hagi fet li farà una mala passada ("estaves disposat a sacrificar-nos a tots").

Llavors, sí, estava clar que la gent de Númenor arribaria just a temps. L'assalt... sí, m'ha agradat. Estava clar que a n'Ontaro n'hi passaria alguna ahaha. I l'encalçada pel bosc ha estat bé, es nota que en Halbrand es coneix la zona.

La història de n'Àdar m'ha agradat. Ja fan servir la paraula Uruk al principi i aquí ens ho acaben d'explicar. I m'ha parescut prou bé. No acab d'entendre què vol dir que ell va matar en Sàuron, però és possible que realment ell només vulgui un lloc on els seus puguin viure "en pau" i mentrestant na Galàdriel vol un genocidi? HMMM...

Imatge
Ja ho va explicar en Sàruman!

I res, al final, crec que el que menys m'ha agradat ha estat el detall de com es fa servir la "clau": pareix una obra d'enginyeria nana en comptes de màgia negra d'en Morgoth. Ara bé, el detall dels túnels m'ha encantat. AH! I que ens enganin a tots fent-nos pensar que la clau és el martell aquell... genial!

:worrycrispetes:
Ara l'hem tornat a mirar en català i no tenc gaire cosa a afegir. Només que m'ha parescut un bon detall que parlin de sa mare de n'Isíldur tres vegades a aquest episodi: ell diu a na Galàdriel que s'assembla més a ella; na Galàdriel li demana què se n'ha fet a n'Eléndil (i ell respon amb molts pocs detalls..., segur que hi ha alguna cosa més); i n'Eléndil li diu a n'Isíldur que va ser ella qui li va ensenyar aquestes coses dels cavalls (mira, alguna cosa més hi havia).

Per altra banda, per Internet la gent comença a tenir molt clar qui és en Halbrand...
Text amagat.
Imatge

Imatge
I trob que segurament tenen raó!
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

UNA COSA! Una cosa de la qual crec que poc hem parlat

Imatge

És que jo no sé si tinc l'atenció sempre dispersa (us seré sincera, en general sí, quan em poso una sèrie és per relaxar-me no per donar-li al coco, sorry) però jo no he entès que s'estiguin declarant el seu amor en aquesta escena de la foto. Vosaltres? És que he llegit comentaris de gent molt enfadada amb el món pel suposat romanç d'aquests dos i jo l'únic que he entès és que es donen força i ànims l'un a l'altre i ja està, no?

Què heu entès vosaltres?
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

Jo hi vaig entendre el mateix que tu, @UkiHana. En cap moment em va donar la impressió que hi hagués res romàntic en aquesta escena, trobo que són senzillament dos companys que intenten consolar-se mútuament perquè han passat per moments difícils. Òbviament que cadascú faci el que vulgui, tothom és lliure d’emparellar a qui sigui, però realment no trobo que s’estiguin declarant el seu amor. No sé, potser és que m’he de tornar a veure aquesta escena :scratch:
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Episodi 7

Quina destrossa, no m'estranya que Southlands es convertís en Mordor :lol:

Miriel s'ha quedat cega per les espurnes que li han donat a la cara, quina llastima. Si ha dit que tornara, aquesta farà tot el que pugi perquè sigui aixi, veurem si quan arribin a Numenor li deixen.

Isildur com tots sabem es impossible que sigui mort (El seu Plot Armor a de durar tota la serie ja que mor després de "matar/ferir" en Sauron i quedar-se l'anell). Veurem si al pròxim capítol el veiem sortir de sota la casa o ens fan esperar fins la propera temporada.

Galadriel per fi ha parlat del seu marit, adeu a tots els especuladors del romanç amb Helbrand, em sobrava moltíssim aquella trama. Sabem que es retrobaran, ja que surten junt al Senyor dels Anells. Li fara cas Gil-Galad i enviara un exercit elf a combatir Adar? No ho veig amb el que els hi ve a sobre als elfs i el Mithril.

Durin-Elrond, BROMANCE over 9k, boníssim quan aquest 2 surten en pantalla. No m'esperava veure el Balrog despert a la primera temporada sincerament, pensava que en algun punt cavant de veritat Mithril el despertarien pero a la 2na o inclús la 3ra temporada, no amb un forat per mirar dins la veta i una maleïda fulla caient al costat. L'escena de la fulla caient genial tot s'ha de dir.
Disa es la millor, la frase "darrere un gran home hi ha una gran dona" es compleix al 1000% amb ella.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Gràcies @Skuld! De vegades em pregunto si no entenc les coses però després veig que més o menys no vaig tan desencaminada :riu:


Capítol 7

Doncs és la primera vegada que la trama dels hòbbits m'ha semblat una mica avorrida... Tot el rollo del The Stranger se m'ha fet una mica avorridot i sosillo, tot i que les sacerdotesses m'han encantat...

Pel que fa a Númenor, doncs molt interessant... I vosaltres què sou, team Valandil o team Ontamo?

Imatge

Doncs jo era team Ontamo, putíssima vida. Només espero que surti de entre les flames abraçat amb Isildur i que es declarin el seu amor mentre Mordor neix. I parlant de Mordor, m'ha semblat una mica cutre quan n'Adar ha dit al final del capítol que ja no es deien terres del Sud, però que en comptes de dir ell Mordor, ha hagut de ser unes lletres qui ho posés... No m'ha entusiasmat. Al final el personatge d'Adar m'ha agradat molt més que no em pensava, la veritat. I quan gairebé al final del capítol na Galàdriel se n'adona que no sap on és Halbrand he pensat "ja està, és al volcà perquè és Sauron..." :devil:

Sincerament, vull que ens mostrin Sauron ja, portem tota la temporada amb el hype xD

I doncs finalment els elfs i els nans, que no sé, preciós. Ja ens havien mostrat el Balrog al tràiler i quan l'he vist a la sèrie m'ha semblat una mica un timo, com molt casual, però bé, ja està... I res, n'Elrond un baby que ha de ser protegit amb totes les nostres forces de la maldat del món.

I pensant en n'Elrond, penso en el seu sogre, en Celeborn... Què penseu d'això que sigui "mort"? M'ha sobtat que ho amollin al capítol 7. És a dir, s'ha passat tota la sèrie dient que tot ho feia tot per venjança al seu germà però ara resulta que també va perdre en Celeborn i ho ha dit res fins ara? I per què ningú no ho ha esmentat en cap moment? (especialment algun elf, ho podria haver dit Gil-Galad que és com el desaparegut d'aquesta sèrie i no pinta res...). No sé, m'ha semblat terriblement forçat i fins i tot negatiu que no ho hagi deixat anar fins ara.

I no tinc res més a dir i he dit més del que em pensava que diria...
Respon