[Amazon Prime] The Rings of Power - Els Anells de Poder

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Tots nosaltres:
Imatge
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Ereza
Calcifer
Calcifer
この世に悪があるとすれば、それは人の心だ
Entrades: 844
Membre des de: 06 juny 2016, 21:59
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 638 cops
Gràcies rebudes: 543 cops

No he vist res de la sèrie (encara), però aquesta cançó m'ha encantat, així que la deixo per aquí:

Imatge
«Si hi ha maldat en aquest món, és sens dubte al cor de la humanitat.»
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Minatoni ha escrit: 23 set. 2022, 20:15 Tots nosaltres:
Imatge
Tal qual, pero no, no es en Sauron es un malote random.

Episodi 5

Si som sincers, no ha passat massa cosa per portar ja 5 capítols (5h de serie aprox.). Queden 3 capitols i sembla ser que el plot-twist sera al ultim minut del ultim capítol per deixar-nos amb el cliffhanger per la pròxima temporada.

Del capítol, menció especial a Durin-Elrond, son el salvavides de la serie, escena que fan es sinònim de bona conversació i sobretot tot el que es diuen amb els gestos.

La contrapart son les conversacions Galadriel-Helbrand, tenen molta retòrica però son insulses al final....

Veurem que mes passa.
Imatge
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

Episodi 5

Reconec que la sèrie va arrencar amb força si tenim en compte els dos primers episodis, però és cert que a nivell d’història s’ha estancat una mica i es veu poc desenvolupament. Ja m’agraden les històries que es prenen el seu temps per a explicar bé les coses, però una mica de moviment no aniria malament. Ara per ara el que em resulta més interessant és 1) saber d'una punyetera vegada qui és el gegant que han trobat els hòbbits xd i 2) l’amistat Elrond – Durin; realment és la peça clau que sosté tot això. Respecte el primer punt sé que van deixar caure que havia de ser en Sauron, però el fet que ens guiessin cap allà tan clarament em fa dubtar :scratch: La cançó m’ha agradat :3 però ningú que camini carretejant tot aquest pes cantaria tan bé jajaja

De la Galàdriel la veritat és que fa mandra fins i tot comentar res... a diferència del nan i l’elf ha arribat un punt en què les seves interaccions amb qualsevol se’m fan artificials i una mica tedioses.
Shancks ha escrit: 24 set. 2022, 16:30 Si som sincers, no ha passat massa cosa per portar ja 5 capítols (5h de serie aprox.). Queden 3 capitols i sembla ser que el plot-twist sera al ultim minut del ultim capítol per deixar-nos amb el cliffhanger per la pròxima temporada.
No m’agrada gents aquesta tendència que tenen les sèries d’acabar la temporada amb un cliffhanger... doneu-me un tancament per a poder esperar tranquil·la!


Afegit en 14 hores 40 minuts 48 segons:
És més que evident que a Tolkien li agradava la mitologia nòrdica i no crec que això sigui una sorpresa per ningú, però m’ha fet gràcia trobar una de les referències mentre llegia sobre Thor (segurament no faci la col·lecció sencera però en volia tenir algun ⬇️ ).

Text amagat.
Imatge

A banda d'aparèixer el nom de Durin, aquest últim paràgraf m’ha fet pensar en el Mithril i la trama que estan seguint a la sèrie.

«Se decía que Ivaldi había sido un gigante que había tomado como esposa a una enana que prodecía de una noble estirpe de mineros que fueron los primeros en perforar las vetas de plata más puras en las galerías más profunda de Svartalfaheim.»

Potser és una mica out of topic, però entre la sèrie i tornar a veure les pel·lícules ara ho relaciono massa ràpidament XD
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Avui a Catalunya Ràdio han entrevistat un poc en Marc Zanni i han parlat del doblatge en català de la sèrie:

https://www.ccma.cat/catradio/alacarta/ ... o/1147369/

Són 10 minutets de no res i... ha estat interessant!
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Escoltat, no em puc prendre en Marc Zanni en serio, sempre veig en Són Goku quan parla :riu:

Interessant però com es obvi no li deixen mullar-se molt.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Perdoneu que no hagués comentat el capítol 5 fins ara, però la veritat és que l'he hagut de tornar a mirar avui perquè quan el vaig acabar per primer cop va ser un "ha passat res en aquest capítol?"

Començo per la part de la Galadriel que és la que fa més mandra: tenen una conversa profunda i en Halbrand decideix lluitar. I n'Isildur és com un fill adolescent de gairebé trenta anys. El rollo del vaixell del fill del Pharazon ha estat molt wtf? I ara resulta que el pare de la Míriel justament no li dona suport, ara que té motxilla preparada? :riu:

I bé, la part dels hòbbits no ha passat gaire cosa, excepte la cançó que m'ha agradat molt, he trobat que ha estat un detall molt Tolkien i ho he agraït. Després tenim les sacerdotesses malignes que tinc moltes ganes de veure (si us fixeu, una de les tres duu com una espècie d'escut i al darrere hi ha la constel·lació que cerca l'Stranger). I l'Stranger aquest que no és, que s'ha de convèncer a si mateix que és bona gent, però ja sabem que no.

I no sé, només queda la part que val la pena que és la dels elfs i els nans i el puto Durin robant-li la taula al Gil-gaDad. Ara, algunes coses tampoc m'han agradat d'aquesta part. La primera és que tothom tracti tan malament l'Elrond... per què el rei li ha d'amagar coses? És que fins i tot l'insulta, em pareix lleig perquè l'Elrond és un ésser de llum. (És a dir, en Gil-Galad li diu que li expliqui una llegenda i l'Elrond li diu que és una llegenda de merda i el Gil-Galad li diu "explica-me-la, Elrond Peredhel" és a dir, Elrond mig-elf, com si li volgués recordar que és un mindundi i em sap com a greu).

I la llegenda aquesta del mithril se l'han inventat al 100% en un drama que, sincerament, no és que interessi gaire i que entra a la història amb pinces... Ara, m'ha agradat el moment que l'Elrond sap que l'arbre es mor i treu el mithril de la butxaca i mira les estrelles (ploro) i just després canvia a Númenor i surt una estàtua d'Eärendil (son pare)... Només espero per al següent capítol que a la Disa li agradi la taula dels elfs :riu:



En definitiva, coincideixo amb el que dieu tots, que va començar la sèrie amb molta de força però que va leeeeenta i no passa res i que al final tot passarà al darrer capítol i serà una estafa.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Episodi 5 (vaig super tard, no tenc prou temps)

A veure, sí, coincidesc amb vosaltres. Estam malacostumats al format pel·lícula i el format sèrie ens té pendents del que ha de venir per deixar-nos amb el cliffhanger final i això tampoc em mola, la veritat.

Quant a l'Estrany, veiem que aprèn paraules, pensa si és dolent i pensa sobre la mort... Ui ui ui. Llavors sí, la cançó super bé, tant en anglès com en català. Bona reflexió @Skuld xD.
Estava clar que l'Estrany havia de salvar el dia per ser acceptat entre els Peupilosos, però el tema del gel no fa gaire gràcia... I sí, les sacerdotesses fan mal rollo màxim, la música acompanya molt. Potser són elles qui han fet baixar l'Estrany? O potser ens volen fer creure això?

Quant a na Bronwyn, ja la veiem fent de batlessa, es veia venir :), però el vell aquell li fa l'oposició i s'enduu el nen aquell. Ja està bé!
Llavors, si recordam el que li diu n'Àdar a n'Àrondir, que encara no és un déu, i el que li diu ara a l'orc aquest, que vol fer desaparèixer el sol... Hmmm... Ja sabem què vol fer. L'escena del "tu ets Sàuron, oi" és super meme. Però així i tot ens deixa descol·locats perquè no sabem què punyeta és n'Àdar. De moment, pareix algú cruel.
Quant a l'espasa de la paret a la Talaia, no m'ha quedat clar si és una altra espasa com aquella o si és una escultura. Algú ho ha entès?

Quant a en Gil-Galad i en Durin, es nota la tensió la veritat. Llavors n'Èlrond ho intenta salvar. Crec que és lleig que tant en Gil-Galad com en Celebrimbor l'hagin enganat. Però m'ha agradat que hagin recuperat la malaltia de l'arbre del primer o segon episodi. El tema de la taula m'ha fet riure, la veritat.
Llavors, la confessió de n'Èlrond, que al final ha fet que per l'amistat que tenen, faci possible obtenir el mithril, crec que és genial i una lliçó per en Gil-Galad, que ho observa. M'ha fet molta gràcia el "a les mans de quiiii?" xD. Durin <3

Finalment, quant a Númenor, crec que l'actor de n'Eléndil ho fa genial. Llavors, ens diuen que l'intent de na Galàdriel de parlar amb el rei és frustrat perquè en Halbrand avisa na Míriel a canvi d'un medalló del gremi... Terrible cabronasso...
L'escena de la pràctica amb l'espasa ha estat guai, però crec que tots ens esperàvem que n'Isíldur aconseguís la promoció però al final ni hi participa. Heheh... ben jugat, guionistes... La dinàmica dels amics de n'Isíl em pareix molt bé, la veritat, però quan diuen que n'Ontamo (el dels rissos) serà un heroi de guerra... jo crec que morirà fortament.
No acab d'entendre per què el fill d'en Pharazôn fa petar els vaixells? Tot perquè n'Eärien li demana? Vaja un pagafantas, no? I llavors... això quedarà sense castigar?
Tornant a en Halbrand i na Galàdriel, crec que aquí tenim la primera vegada que na Galàdriel confessa els seus sentiments i explica les coses? La veritat, que (es pensi que) l'hagi traïda el seu millor amic i que l'hagin desterrada per ser com el mal contra el qual lluita, això ha de fer mal. He de dir que em pareix super bé aquesta confessió, un poc relacionada amb el consell que va rebre d'en Halbrand l'episodi anterior, però crec que aquest canvi ve massa tard. Si a això li sumam que és una elfa immortal, que ha vist la llum de Vàlinor, blablabla, és MOLT difícil sentir-s'hi gaire identificats.
I res, al final, la partida èpica amb bait de que si deixa el collar però no inclosa. Molt guai, molts paral·lelismes amb RoTK, però les armadures bastant cutres.

Trobau que a l'episodi que ve l'exèrcit de Númenor arribarà a la batalla de la Talaia a temps? Seria un poc increïble, no? Però crec que és el punt que en Halbrand assenyala a na Míriel.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

EPISODI 6

BUAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH QUE AIXÒ REMUNTA NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENS!!

Espectacular, no sé què més dir. És a dir, el capítol ha estat PLE de coses que no m'esperava gens que passessin (d'altres de predictibles com que Númenor arribaria just en el moment de salvar els pobres humans moribunds del poble merdós) però en general m'ha putosorprès per a bé.

És a dir, n'Arondir m'encanta és el puto amo derrotant ell tot sol els orcs a la Talaia. I que després quan són al poble es pensin que han guanyat contra els orcs però resulta que només s'han matat entre si? I que Adar sigui un dels primers orcs que Morgoth va crear? I no sé vosaltres però quan Adar li diu al vell que té una feina per a ell i li dona la clau i te n'oblides completament? I que exploti el puto volcà? Mare meva, de veres, puto capítol de l'hòstia.

En general, m'he reconciliat amb la trama de Númenor i, no sé, la vida en general em sembla un lloc meravellós ara mateix. No he tengut temps d'enyorar els meus estimats hòbbits perquè és que m'ha atrapat completament el capítol. Bestial. Llàstima que només quedin dos capítols...
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Episodi 6
BUAA Quin pla el de Adar!!!! No eren camins per passar(que tambe) sinó canals per que l'aigua arribes al volcà i fer que erupciones. :uki:

He de dir que el pla dels humans d'esclafar els Orcs amb la Torre elfica també m'ha sorprès, molt àgil en Arondir(m'ha recordat en Legolas :riu: )

Despres de la batalla (es entendible que Theo li doni l'arma a canvi de la vida de sa mare), l'interrogatori ok, el cara a cara Miriel-Bronwyn ok, però la presentació del "rei esperat" cutre cutre, mira'l aquí el tens, porta la insignia no? doncs arreglat, com si portar un penjoll ja fos tota proba....

Aixo si, la fotografia del volca en erupcio, la cendra i tots els detalls durant la batalla 9/10.

Imatge
Respon