[Amazon Prime] The Rings of Power - Els Anells de Poder

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.
Respon
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

El Senyor dels Anells: Els Anells de Poder


Imatge

Any: Estrena 02/09/2022
Gènere: Ciència Ficció, Medieval, Magia, Fantasia
Plataforma: Amazon Prime Video
Número de capítols: --
Duració: --

Sinopsis


En un període de relativa calma, els personatges s'enfronten al ressorgiment del mal a la Terra Mitjana. Des de les profunditats més fosques de les Muntanyes Ennuvolades fins als majestuosos boscos de Lindon, l'impressionant regne insular de Númenor i els confins més llunyans del mapa, aquests regnes i personatges esculpiran llegats que perduraran en el temps.

Trailer:


Opinió:
Ahir van estrenar aquest trailer i el meu Hype esta over 9k, pot estar molt be si tot esta al nivell del trailer. Per qui no sàpiga de que va, esta ambientat en la 2na edat, per tant es anterior tant a "El Hobbit" com a "El senyor dels Anells".
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Té bona pinta!

La Internet està plena d'odi però jo crec que pot ser interessant. És possible que la caguin? Sí. Però l'haurien de cagar molt fortament, i no crec que això passi.

El que sí que potser passarà és que no estarà a l'alçada de la trilogia original, un poc com va passar amb el Hòbbit. Però... mira, no sé, no s'ha acabat el món, no?

Jo l'esper amb ganes, la veritat. I pareix que hi haurà sèrie per una bona estona, no? No n'han de fer unes cinc temporades?
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Minatoni ha escrit: 16 jul. 2022, 16:47 Té bona pinta!

La Internet està plena d'odi però jo crec que pot ser interessant. És possible que la caguin? Sí. Però l'haurien de cagar molt fortament, i no crec que això passi.

El que sí que potser passarà és que no estarà a l'alçada de la trilogia original, un poc com va passar amb el Hòbbit. Però... mira, no sé, no s'ha acabat el món, no?

Jo l'esper amb ganes, la veritat. I pareix que hi haurà sèrie per una bona estona, no? No n'han de fer unes cinc temporades?
Si, són 5 temporades ja firmades.

Jo també l'espero amb ganes, més un poc igual si no supera l'original, mentre tinguem més contingut de El Senyor dels Anells, em basta i em sobra.
Imatge
Avatar de l’usuari
Xail
Porco Rosso
Porco Rosso
( っ'-')っ ~ ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Entrades: 354
Membre des de: 05 feb. 2020, 13:44
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 356 cops
Gràcies rebudes: 288 cops

A mi també em sembla que pot estar bé, ja veurem però ja tinc ganes que s'estreni a veure que tal.
Esque demanar que superi la trilogia original és demanar massa... XD
Avatar de l’usuari
Lluis_Cat
Porco Rosso
Porco Rosso
YELLOW TEAM!
Entrades: 308
Membre des de: 07 set. 2019, 15:19
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 238 cops
Gràcies rebudes: 209 cops

Els fans del senyor dels anells en català esteu d'enhorabona :urahara:

https://www.vilaweb.cat/noticies/serie- ... ls-catala/

Molt més enllà del temps, a la ciutat dels vents suaus vull que m'hi portis.

Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Lluis_Cat ha escrit: 27 jul. 2022, 15:50 Els fans del senyor dels anells en català esteu d'enhorabona :urahara:

https://www.vilaweb.cat/noticies/serie- ... ls-catala/
Ostres, què bé, no? No sé si la veuré doblada, perquè m'agrada veure-ho en VO, però sí que hi posaré els subtítols en català.

Doncs ara que ho dius... potser és una bona ocasió pels que no en sou fans ho proveu a veure si vos agrada, no? :)
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

M'he fet un vídeo just després d'acabar un capítol d'El Silmaril·lion:

Imatge

Algú més està fent relectura d'aquest clàssic de narrativa insufrible? Nah, és broma (però no). Em queda molt poquet per acabar-lo (capítol 17 de 24) però encara vaig per la primera edat... Si han de fer tota la primera edat en un sol capítol i la resta ha de ser segona edat (després de la caiguda de Morgoth) em fa por perquè de moment, com us dic, gairebé tot el puto llibre és primera edat.

Fora bromes, realment és molt interessant. Jo l'estic llegint mentre em faig un esquema (perquè si té 5 temporades es tornarà a llegir el llibre sa mare en bragues) i he de dir que el llibre és bestial si tens prou paciència per mastegar l'estil. El problema és l'estil de prosa i aquesta narració d'estil versicular que emprobreix la història. Si agafes el Silmaril·lion i en fas una narració normal i corrent seria un putíssim best-seller.

Em molesta moltíssim que hi ha fets interessants i que el narrador et diu "hi va haver una batalla, la segona batalla contra Morgoth però d'això no en parlarem" (més o menys literal) i em va llàstima perquè és interessant però tot ho explica per sobre. Com ara quan travessen el Helcaraxe, que podria haver fet capítols i capítols d'acció i per introduir personatges i no haver d'estar llegint amb els putos arbres genealògics al davant.

Encara sou a temps de llegir-lo i queixar-vos amb mi, no us perdeu l'oportunitat de cagar-vos en aquesta obra d'art!
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

UkiHana ha escrit: 09 ago. 2022, 13:20Si agafes el Silmaril·lion i en fas una narració normal i corrent seria un putíssim best-seller.
Potser és el que volen fer amb aquesta sèrie, no?

Tanmateix, la gent no llegeix tant i les sèries són el que ho peten. Amb un poc de sort, amb aquesta ocasió aprofitaran per fer justícia a la història que es podria haver contat?
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Fa uns dies vaig acabar de llegir el Silmaril·lion i abans si ho havies fet et regalaven una xapa per haver suportat tota la xapa del puto llibre però ara ja no ho fan i sad, vull una xapa en pla "I survived The Silmarillion".

Resumint, que tot anirà de l'Akallabeth imagino, l'Apèndix sobre Númenor i he de dir que em va semblar molt interessant i que amb la premisa del capítol de Tolkien es pot fer una sèrie molt original. No us faré spòiler però és força xulo i si us ho voleu llegir abans per tenir una mica d'idea, només són 30 pàgines. Ja aturo de donar-vos la xapa que llegiu.

D'altra banda cada dia surten un munt de teasers i jo tinc un hype molt intens. Per internet es poden llegir opinions per a tots els gustos (a molta de gent no els agraden els protagonistes -Galadriel i Elrond- i d'altre es queixen del color de la pell d'alguns personatges, com si això importés...) però jo de moment tinc moltes ganes de veure la sèrie i ja decidiré en veure-la si alguna cosa m'agrada o no. Crec que jutjar ara sense veure-la no té sentit, així que les expectatives que tinc són bones i la ment oberta.
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Nou trailer que acaba de sortir avui mateix :uki: @UkiHana @Minatoni @Xail


Ara si! Aixo ja sembla mes al The Lord of the Rings que jo coneixia, quina superproducció ens espera al setembre :uki:
Imatge
Respon