Obi-Wan Kenobi

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.
Respon
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Imatge


Estrena: 27-05-2022
Gènere: acció-aventura, ciència-ficció
Plataforma: Disney+
Durada: 6 episodis d'uns 50 minuts

Sinopsi (adaptada de wikipedia)
Deu anys després dels esdeveniments de Star Wars: Episode III – La Revenge of the Sith (2005), on els Jedi són destruïts per l'Ordre 66 i el seu antic aprenent, Anakin Skywalker, caigué al costat fosc i esdevingué el Lord Sith Darh Vader, Obi-Wan Kenobi és a Tatooine vigilant el fill d'Anakin, Luke. Amagat a Tatooine, Kenobi viu una vida solitària a l'exili. Darth Vader ha establert un programa de Inquisició Sith, un grup d'usuaris del costat fosc de la Força, per caçar qualsevol Jedi que hagi sobreviscut l'Ordre 66. Kenobi es veu obligat a sortir del seu amagatall quan és cridat a una missió per rescatar la filla d'Anaki, Leia, que ha esat segrestada pels inquisidors de l'Imperi Galàctic.
Imatge

Episodi 1

Doncs m'ha agradat. He agraït el resum de les tres primeres pel·lícules (ja fa temps que les he vistes...) i he trobat que els personatges estaven ben aconseguits, especialment la relació Ben-Owen. Els Organa també m'han parescut interessants i he trobat que el contrast ha estat... curiós.

Sí, està claríssim que la Third Sister aquesta serà la nova dolenta. No sabem per què va darrere n'Obi-Wan, però ja ho veurem. De moment... crec que ha estat el que menys m'ha agradat. Però vaja, que tampoc m'ha desagradat.

El que m'ha agradat més crec que ha estat el sentiment de culpa de n'Obi-Wan. He trobat que el fa molt humà i veure algú passar-ho així de malament... trob que és molt realista.

----

Qui més s'hi anima? :)
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Jo m'he vist els 3 que hi han fins ara, 2 la setmana pasada i un avui. M'ho estic passant força be mirant-la, no entorpeix el cannon en gran mesura.

Episodis 1 a 3:
Text amagat.
La relacio Leia-Ben/Obi-Wan em sembla super tendre, ella buscant un referent en qui confiar i ell tot confos ja que despres de 10 anys no es sent un Jedi ni es vol comportar com a tal. La nena que fa de Leia fa un papelas 10/10 s'ha de dir.

Es nota molt el canvi de les espases llum pel meu gust, pero meh, es cosa meva.
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Episodi 3

Doncs m'està agradant bastant!

És cert que la Third Sister aquesta és un poc estranya i que potser s'han tret tot això dels inquisidors de la màniga, però crec que fa de pont bastant guai entre els episodis III i IV.

Na Leia és la millor. N'Obi-Wan, com dius, està fet pols i, com vaig comentar abans, està GENIAL que sigui així. Supòs que veurem com canvia fins tornar-se el fucker que és a l'episodi IV

Imatge
El fucker

El que no tenia clar era si n'Obi-Wan sabia que Luke Anakin (m'he equivocat hehe) seguia viu a l'episodi IV. Algú ho recorda? De tota manera, ara sí que ho sap :)
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Minatoni ha escrit: 06 juny 2022, 01:33El que no tenia clar era si n'Obi-Wan sabia que en Luke seguia viu a l'episodi IV. Algú ho recorda? De tota manera, ara sí que ho sap :)
Et refereixes a Anakin no a Luke crec, i diria que si sap que es viu al episodi IV, tot i que no li diu a en Luke i d'aqui al mitic "I'm your father" "NOOO!".
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Episodi 5

Doncs no havia caigut que la Third Sister aquesta era un dels nens de l'Ordre 66. No està mal trobat, la veritat.

Ara bé, no m'acab de creure que ara vagi de bona. Aquest canvi de lleialtat m'ha parescut bastant cutre.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Ahir vaig veure el episodi 6 i ultim.

Força be en general, es un bon pont entre l'Episodi III i el IV, compleix el que pretén, no se li pot demanar massa més. La relació Leia i Obi-wan es genial, amb aixo em quedo.
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Episodi 6

Sí, un poc el que dius, Shancks, fa de pont i queda tot més o manco bé.

Ara bé, per què n'Obi-Wan fa la mateixa cagada de deixar en Vader viu? És en pla... "no el puc matar perquè ha de seguir viu, de la mateixa manera que va passar a l'episodi III, però no donaré cap motiu dins l'univers per explicar per què comet la negligència de no rematar-lo". Sobretot després que en Vader li amolli que "en Vader ha mort n'Anakin".

Llavors... el que no he acabat d'entendre ha estat l'arc de na Third Sister. Comença dolenta, passa a bona, s'enfronta a en Vader, descobreix que en Luke és a Tatooine, es torna dolenta, el vol caçar, no pot, i es torna a tornar bona?

No sé. Aquí ha faltat alguna cosa, no? Tot i que he agraït veure un poc de Luke, ha estat TOTALMENT eclipsat per na Leia. És com a injust i tot. Però bé, potser és que és així: hi ha molta diferència entre els dos personatges. Recordem que quan comença l'episodi IV, na Leia és un personatge fort i decidit, amb les idees clares i que ha vist món i que en Luke encara és a la granja.

Llavors... bé, he passat gust de veure-ho, sí.

Na Leia és la millor.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Respon