When the Camellia Blooms

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.
Respon
Avatar de l’usuari
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

When the Camellia Blooms

Imatge

Any: 2019
Genere: Suspens, Comèdia, Romatic, Drama
Nombre de capitols: 40
Duració: 35 minuts cada capítol

Sinopsi: La Dong Baek és una mare soltera que comença a viure a la petita ciutat d'Ongsan. Dirigeix el bar-restaurant Camellia, al mateix temps que té cura del seu fill, en Pil Gu. La gent d'Ongsan sovint xafardeja sobre ella. Va créixer com a òrfena, és mare soltera i regenta un bar on freqüenten molts dels homes de la ciutat. Independentment del que els habitants puguin xiuxiuejar sobre la Dong Baek, l'oficial de la policia local, en Hwang Yong Shik n'està profundament enamorat. Mentrestant, l'exparella de la Dong Baek, en Kang Jong Ryeol, reapareix de sobte a la seva vida. Ell és un famós jugador de beisbol, que va amagar la seva relació quan sortien. Mentre Dong Baek intenta trobar la felicitat, una cosa realment sinistre s'amaga al fons. Un assassí en sèrie recorre Ongsan i Dong Baek pot ser un objectiu.

----------------------------------------------------

Opinió personal: Quan aquesta sèrie va sortir en vaig llegir l'argument i em va cridar 0, però a mesura que la gent la va anar veient i jo veia els comentaris em vaig acabar animant a mirar-la.

M'agrada molt la protagonista, una dona independent, treballadora i no és la típica girl crush, representa una part de les dones lluitadores que no tenen tant aquesta imatge, però que segueixen treballant per això (crec que no m'he explicat massa bé, però tampoc ho sé explicar millor...)

Parlaria dels altres personatges i que em va agradar d'ells, però quasi no els recordo... Així que aquí ho deixaré...
Imatge
Respon