Marvel - Moon Knight [Cavaller Lluna]

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Sí, ara ja sabem què va passar amb en Marc i n'Steven. Està bé. La veritat és que no me'n recordava del detall de sa mare, així que he trobat que ho han tancat bastant bé.

El que no em quadra és la tercera personalitat que dèiem que tenia... potser hauria d'haver estat hora de mostrar-la, no?

Bé, bé... supòs que en Marc tornarà a la vida, però deixarà n'Steven enrere... no crec que quedi així però.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Imatge

Aplaudiments orgàsmics al final d'aquesta sèrie. De veres, és que no hi ha hagut res que no m'hagi agradat!! Per favooooooooooooor, ha estat sensacional.

Comentar-vos que m'ha encantat el vestit de la Layla (Impossible no pensar en la @Layla cada vegada que sortia el seu nom <3 )!! És preciós, és elegant, és útil i en vull un. En general el vestuari d'aquesta sèrie és boníssim.

Pel que fa al desenllaç, quan han sonat els crèdits finals (un pecat que no hagin acabat amb la cançó putament epiquíssima de la sèrie) m'he quedat una mica "jups, al final no hem sabut res de la tercera personalitat" i BOOOM! Ho liquiden en dos minuts i de forma SUPER satisfactòria.

Imatge

Ha estat la sèrie que més m'ha agradat de Marvel? Sí, ha estat la sèrie que més m'ha agradat. WandaVisión em va encantar, però Moon Knight ho ha superat <3 I menció especial a la veu del Konshu, enamorada em té veu i disseny.

Tant de bo tornem a veure el Marc, l'Steven i el tercer que no recordo el seu nom al futur!
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Molt satisfet amb aquesta serie, espero que ara surti aquest nou superheroi a alguna peli. Ja han dit que es una mini serie aixi que no tindrà 2na temporada per desgracia.

Apart dels moments mes lents, he de dir que l'actor ha fet una feina brutal, interpretar 2 personalitats(3 en realitat) i poder veure les diferencies tan be no es gens fàcil.
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

També m'ha agradat molt!

Al final hem tengut la lluita final que es veia venir que es faria. En part m'ha agradat que na Layla acabés també d'avatar de na Taweret aquesta, però trob que també hauria pogut aparèixer al món dels vius, com han aparegut en Khonsu i l'altra.

També he trobat que els altres avatars haurien pogut fer alguna cosa, que els han mostrat un poc per res :(

I l'escena de després dels crèdits... boh. Després de pensar que ens ho havíem imaginat tot, patapam! Quina sorpresa!

No sé com ho acabaran de lligar amb la resta de l'MCU, perquè tot això ha introduït moltes coses noves amb els déus egipcis.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Respon