One Piece (Live Action)

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.
Avatar de l’usuari
Estel
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 524
Membre des de: 28 set. 2020, 23:03
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 705 cops
Gràcies rebudes: 347 cops

Ai_Serenity ha escrit: 26 nov. 2021, 12:24
Doncs pensava proposar-t'ho <3 Seria molt maco :uki:
Un dia muntem algo, eh? :D (Ja ens escrivim per Telegram!)
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

TENIM NOTICIES NOVES SOBRE EL LIVE ACTION DE ONE PIECE!


Ahir a la nit, a través del compte oficial d'instagram del live action (i després a twitter), es van anunciar sis noms mes que faran part del CAST de la serie!

Imatge
Morgan Davies (Instagram) serà KOBY
Ilia Isorelys Paulino (Instagram) serà ALVIDA
Aidan Scott (Instagram) serà HELMEPPO
Jeff Ward (Instagram) serà BUGGY
McKinley Belcher (Instagram) serà ARLONG
Vincent Regan serà GARP

A les imatges de l'anunci han inclós els pronoms dels actors i tot! ESTIC :ilu: :ilu: :ilu:

Trobo que els sis actors son ENCERTADISSIMS per als seus papers, com es nota que l'Oda està ficant mà a tot això perquè sembla impossible que estiguin trobant actors tant perfectes per als papers. Tot i això segueix sent un live action de netflix així que segueixo amb les esperances moderades.

Queda confirmat que la primera temporada abarcarà tot l'arc de l'East Blue inclós Arlong Park, tinc por que per fer-ho entrar tot es saltin coses... ENCARA NO SABEM QUI SERÀ EN ZEFF NO VULL QUE ES SALTIN EL BARATIE ES LO MILLOR DE L'EAST BLUE :pandacryfill: :pandacryfill: :pandacryfill:

Trobo tot un encert que l'Arlong sigui negre. No se si intentaran caracteritzar als gyojins exactament igual que al manga amb maquillatge/CGI però si no és així trobo molt acertada aquesta decisió ja que els gyojins representen a les minories i la discriminació que han patit sempre. Chapeau a la producció.

Aquesta és la meva proposta per a fer de Jinbe:
Text amagat.
Imatge

Que us ha semblat el nou cast? Les vostres expectatives han cambiat?
Imatge
Avatar de l’usuari
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

Si els actors ho faran bé o no, no ho sé, però que són la viva imatge dels personatges és un fet! Tots guapissims i superencertats! Miro les fotos i l'únic que penso és que són ells! :pandalove:

Respecte a la serie, tinc moltes ganes de veure que en sortirà, però no tinc fe que sigui bona.
Imatge
Avatar de l’usuari
drew-kun
Porco Rosso
Porco Rosso
Entrades: 254
Membre des de: 15 oct. 2015, 23:42
0
1
Gràcies donades: 1 cop
Gràcies rebudes: 98 cops

Sere molt clar al respecte: No es possible fer un live action de One Piece sense perdre l'essencia de la historia original.

One Piece es mes que la historia d'en Luffy per ser el rei dels pirates o la rebel·lio contra el govern mundial, es tambe el seu estil de dibuix caricaturesc i exagerat, que combina perfectament amb el seu to infantil i juganer. Els moments de comedia no tindran el mateix impacte, i grans moments com les ganyotes i les bromes a bord del merry/sunny, la cara de l'Enel en veure que els seus atacs no funcionen amb en Luffy o les d'en Chopper, l'Ussop i la Nami quan el seu capita acaba de fer una bestiesa que els posara en problemes greus no es poden replicar en una serie de carn i ossos, per molt que disposin dels millors actors o del CGI mes avançat del mercat.

En general els live action solen ser una cagada. Me n'acabo de recordar del de Cowboy Bebop. Vaig veure el trailer i em van caure els collons a terra. Veient tots els escenaris tan moderns i tan nets i ordenats em va quedar clar que no havien entes una merda de l'original, ja que en l'anime els escenaris antics i desgastats i les referencies a pel·licules i cançons antigues connectaven amb el tema principal de l'obra, que és el com el passat torna a nosaltres.

Veient que en el logo de l'adaptacio la calavera somrient de la banda del barret de palla ha estat substituida per una calavera real em demostra el poc respecte que tenen per l'essencia de l'original. Aquesta serie es vol prendre molt mes en serio a si mateixa del que tocaria i aixo acabara per cagar-la.
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops



El set s'ha de dir que esta currat, pero quina por tot plegat, pel que sembla aixo no sortira a la llum com a molt d'hora fins el 2024, aixi que queda molt de temps.

https://areajugones.sport.es/anime/el-l ... -compania/
Imatge
Avatar de l’usuari
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

Han sortit dues imatges promocionals (crec que es diuen així) i he de dir que no m'ha agradat massa... Per mi és un aspecte massa estil cosplay...

Imatge

Imatge

Que en penseu?
Meina l’ha editat per darrera vegada el dia: 31 gen. 2023, 10:37, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

No sé què dir...
Imatge

Quina por, si això és veu així, imagineu com de cutre es veurà quan Luffy fagi el primer Gomu Gomu...

Pensaba que es prendrien el seu temps i fins 2024 no sortiria però sembla que surt ja aquests any(sense data confirmada encara)
Imatge
Avatar de l’usuari
Estel
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 524
Membre des de: 28 set. 2020, 23:03
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 705 cops
Gràcies rebudes: 347 cops

No sóc massa experta en One Piece, però de moment a mi em sembla bé... Menys el Going Merry, que ha passat de ser molt bufó a fer-me por xD
(I la calavera igual, tot i que per mi no té sentit, perquè a la bandera surt normal(?)) a veure com faran la pistola de goma-goma :pandasipp:
Avatar de l’usuari
drew-kun
Porco Rosso
Porco Rosso
Entrades: 254
Membre des de: 15 oct. 2015, 23:42
0
1
Gràcies donades: 1 cop
Gràcies rebudes: 98 cops

Buenu, ja tenim trailer de l'aberracio. Si algu tenia algun dubte sobre que aixo no podia funcionar ni de conya espero haver-lo dissipat:

No obrir si voleu conservar la infancia
Text amagat.

Que voleu que us hi digui? Es massa seriosa en general. Sento molta serietat entre els membres de la tripulacio, en Luffy no es histrionic i hiperactiu com en l'original, no sento l'humor ni el to infantil i juganer, el mascaro del Merry sembla que l'estiguin degollant, l'Usopp no te el nas llarg, el Buggy original estava pensat per fer riure, no per fer por, les coreografies dels combats les noto molt rigides, i aquest puny final sembla que estigui dins d una barra de ferro. No han mostrat els gyojin i honestament ho prefereixo aixi.

Si es veritat que l'Oda ha donat el seu vist bo per algun motiu que no sigui la pressio dels productors o que li pela completament, realment necessita aquesta operacio de cataractes mes del que ens pensavem.
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Jo ja estava conscienciat en què seria un fiasco, així no em decebria però uf... Es pitjor del que pensava.

L'únic que m'ha mig agradat és el rei marí.

Ja tenim data pel cringe: 31 d'agost
Imatge
Respon