Doctor Who

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.
Avatar de l’usuari
Akime
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Entrades: 34
Membre des de: 28 abr. 2021, 18:04
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 33 cops
Gràcies rebudes: 26 cops

@Duba et contesto tard i ràpid, abans de veure el final de temporada! Vaig poder veure el 13x04 dilluns, però he tingut una setmana de bojos i no he pogut parar gaire per aquí per comentar-lo:(

Mini resum de per on penso que anirà tot plegat, tot i que segur que no n'encerto ni una:
Text amagat.
Tecteun: bastant randomíssim. No entenc perquè l'han fet sortir en un capítol per desintegrar-la en pocs minuts. Em vaig quedar una mica pillada. Espero que si revelen més coses del passat de la Doctor ampliïn una mica més l'explicació.

Division: jo també penso que falten més senyors del temps! No té molt de sentit que l'artífex sigui una persona sola.

Universos paral·lels: sí que veig força clara la idea que la doctora no acaba de ser d'aquest univers, que ve de fora. Més que res per tot el que han ensenyat de l'origen dels senyors del temps, però també podria ser tot una "conspiració" o records alterats. No ho tinc del tot clar... En part em sembla una explicació guai, però per altra banda em faria una pena increïble perquè seria aïllar completament el personatge: ja no és que sigui l'últim de la seva espècie o un renegat, és que està completament sol a l'univers (com a mínim en aquest).

Daleks: si tens raó et poso una estàtua per bona intuïció!
Parlem quan tinguem el final vist!
Avatar de l’usuari
Duba
Porco Rosso
Porco Rosso
I am the Doctor
Entrades: 117
Membre des de: 20 juny 2018, 12:48
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 23 cops
Gràcies rebudes: 53 cops

Akime ha escrit: 05 des. 2021, 20:43
Text amagat.
Tecteun: bastant randomíssim. No entenc perquè l'han fet sortir en un capítol per desintegrar-la en pocs minuts. Em vaig quedar una mica pillada. Espero que si revelen més coses del passat de la Doctor ampliïn una mica més l'explicació.

Division: jo també penso que falten més senyors del temps! No té molt de sentit que l'artífex sigui una persona sola.
Coincideixo o amb tots dos punts, la idea és bona però sembla com que hi falten coses i van massa ràpid. De fet, aprofito per comentar el final:
Text amagat.
Si bé entenc que la producció ha estat afectada pel tema covid, crec que el darrer episodi han anat massa ràpid i sense lligar bé l'argument. Donen tot per solucionar però al final què?
  • Què se'n fa de Division? En teoria són molts més membres, no tan sols la Tecteun.
  • Queda tancat tot el tema timeless child com un "hi havia més coses al passat que la doctora no recorda però no importa"? Com si no hagués passat res doncs? :scratch:
  • Tema Vinder i Bel esperava algo més, simplement marxen i ja?
  • Tres exercits i la gent dins del bitxo aquell han servit per aturar el flux? Wot? Però si se'l veia acabar amb galaxies senceres, com ha pogut desapareixer així?
  • El tio que representa el temps m'ha semblat mega random, com a molt sembla interessant la referència a l'Amo.
  • Les paraules de la Di a en Dan al final, completament forçades perquè marxi amb la TARDIS, era obvi que no havia pogut anar per un problema més greu.
En resum, bona temporada però un rush molt important al final que fa que perdi punts.
Imatge
Avatar de l’usuari
Akime
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Entrades: 34
Membre des de: 28 abr. 2021, 18:04
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 33 cops
Gràcies rebudes: 26 cops

Hola hola @Duba !

Contesto tard (tardíssim), però per fi puc fer-ho més o menys en condicions (estic de final de quadrimestre justíssima de temps). Si tingues una Tardis tornaria 10 dies enrere per veure DW i contestar, però lamentablement no és així:(

Al tema! Vaig veure el capítol fa un parell de dies i aquí està el meu col·lapse d'idees.
Text amagat.
Coses que bleh:
  • Precipitadíssim el final i tot obert. Ja ho sabíem, però em fot igualment. Sobre això, molt d'acord amb el que dius de la Division i el timeless child.
  • No entenc perquè ens hem passat 6 capítols amb l'Azure i el Swarm perquè al final només siguin titelles del Temps. Esperava una mica més (tot i que he de dir que em feien una mica de mandra i tampoc em sap gaire greu que marxin). En la línia d'això, no estic gaire segura que una personalització del temps sigui un bon antagonista, és com crear un dolent insuperable, no?
  • Absurdíssim com aturen el flux. M'hi nego.
  • Di i Dan... forçadíssim. Entenc que han de fer que ell marxi a explorar, però hi ha altres maneres. La Donna per exemple deixava el seu pare enrere i no passava res, la Rose també tenia la seva mare a la Terra... no calia.

Coses que m'han agradat:
  • La referència a l'Amo (bon punt Chibnall, tot i que sigui un bolet)
  • ¿?

Em sap greu perquè la temporada anterior la vaig gaudir moltíssim, i la idea de Flux per aquesta em cridava bastant, però no sé, m'ha deixat molt freda. Sento que no hem avançat gens. També he de dir que m'ha posat bastant nerviosa durant tots els capítols que es sobreexpliqués tota l'estona el que estava passant (la Doctora fa moltes vegades de narradora, com si l'espectador no entengués res), però al cap i a la fi no hagi explicat res realment important.
Bé, parlem per l'especial! Bones festes i compte amb l'arbre de Nadal.

Imatge
Avatar de l’usuari
Duba
Porco Rosso
Porco Rosso
I am the Doctor
Entrades: 117
Membre des de: 20 juny 2018, 12:48
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 23 cops
Gràcies rebudes: 53 cops

@Akime què t'ha semblat l'episodi final de la Jodie?

He de dir que sense cap dubte ha superat les meves expectatives.
Text amagat.
Abans que res... EL BALL DE L'AMO :banana: :banana: :banana: Quins riures, està mega boig hahahaha Cal dir que és un actor genial, mai decepcionen els amos (ni la missy).

M'ha agradat que tinguessin en compte la sèrie clàssica amb anteriors doctors i acompanyants. A l'era d'en Rusell T Davies es va ignorar molt la sèrie clàssica i fins al final d'en Moffat amb en Capaldi no se'n treia profit.

La regeneració m'ha semblat preciosa a nivell audiovisual i crec que ha sigut un final a l'alçada per la Jodie, la trobaré a faltar sense cap dubte.

Ara bé... en Tennant al final ha estat una gran sorpresa. Pel que he vist, sembla que ho fan perquè en Ncuti està liat amb altres produccions fins quasi 2024. A veure què en surt.
Imatge
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

Buff... fa molt que no em poso amb Doctor Who. Em vaig quedar amb el doctor d'en David Tennant i llavors ja li vaig perdre la pista perquè em van trencar el cor xd De totes maneres és d'aquelles sèries que sempre acaben tornant a la meva memòria, o sigui que algun dia em tocarà posar-me a fer-li rewatch a veure si al final acabo acceptant el doctor d'en Matt Smith :3
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Duba
Porco Rosso
Porco Rosso
I am the Doctor
Entrades: 117
Membre des de: 20 juny 2018, 12:48
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 23 cops
Gràcies rebudes: 53 cops

Skuld ha escrit: 05 nov. 2022, 22:45
Buff... fa molt que no em poso amb Doctor Who. Em vaig quedar amb el doctor d'en David Tennant i llavors ja li vaig perdre la pista perquè em van trencar el cor xd De totes maneres és d'aquelles sèries que sempre acaben tornant a la meva memòria, o sigui que algun dia em tocarà posar-me a fer-li rewatch a veure si al final acabo acceptant el doctor d'en Matt Smith :3
En Smith té dues temporades doblades al català i totes dues són molt bones!! Llàstima que la tercera no estigui també doblada :( M'encantaria tenir l'especial 50 anys doblat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Uep.

Ens hi hem posat. Hem mirat ara la primera temporada (2005).

A veure, ha estat entretingut. La veritat és que té moments interessants, però en general l'he trobada un poc viejuna. Però bé, tot i això, serveix perfectament per passar l'estona i voler-la seguir.

En general, diria que la crítica més grossa que podria trobar-li, és el que precisament defineix la sèrie: que el doctor és una Mary Sue de manual, n'és conscient i, a sobre, en treu profit.

Ara veurem la temporada 2 com va.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Respon