House of the Dragon

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Capítol 4:

No podem jutjar a la Rhaenyra, jo tampoc li hauria dit que no al Daemon. Ningú li podria dir que no, el cabró està buenorro i ho sap. I és un puto cabró, jo sincerament no acabo d'entendre què collons vol (és a dir, tocar els collons al germà, però que li costa com molt d'esforç, no?). És a dir, el tio es passa un munt d'anys en guerra lluitant contra els crancs, fa un atac a la desesperada i al final pot tornar, aconsegueix que el germà el perdoni i tot per fotre-ho un vespre anant-se de putes.

El que m'ha flipat és que després la Rhaenyra es faci el seu cavaller perquè no es podia aguantar el calentón. He tingut la sensació que al cavaller (no recordo el seu nom, per variar) al pobre noi se'l veia contrariat, com si li fes unes ganes de l'hòstia però a la vegada no... Imagino que no li podria dir que no, però que si mai ho sap ningú potser li tallen l'espasa xDDD (per fer analogia de cavaller).

I res, en general bé el capítol no m'ha desagradat. M'hauria agradat més tornar-li a veure el cul al Matt Smith? Evidentment! :pervertmoon: Llàstima que no es pugui tenir tot a la vida...

I la poció, imagino que el marró serà si se la pren o no. Si la beu serà com si admetés que s'ha tirat el Daemon, però si no la beu... A veure com ho arregla!
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Episodi 4

Hmmm... podríem dir que passen dues coses a aquest episodi: el darrer intent d'en Daemon per fer-se amb el tron a través de na Rhaenyra i el començament del final de la trobada de consort per na Rhaenyra, amb un petit desviament.

En primer lloc, crec que no està mal pensat ajuntar en Daemon i na Rhaenyra: com diu n'Allicent, són els costums Targaryen. Ara bé, tot i que podríem dir que hi ha certa química entre ells dos, crec que en Daemon s'aprofita un poc bastant de l'admiració de na Rhaenyra cap a ell. Tot i això, en Daemon li arriba a demanar la mà de na Rhaenyra a en Viserys, cosa que el fa enfadar després d'haver-se reconciliats en aquell mateix episodi.

En segon lloc, tenim el punt de vista de na Rhaenyra: començam amb la sessió on se li cerca un pretendent, que és un rollo; llavors tenim l'escena de la festa on, primer, es queixa a n'Allicent perquè ella no vol ser una fàbrica d'hereus, quan és el que n'Allicent és, i llavors ella i en Daemon segueixen amb la dinàmica habitual; llavors ella segueix les seves instruccions per viure una aventura per la ciutat (quina rellevància té el teatre: ha estat per donar suport a la idea d'ell que si es casessin tendrien més força a la successió?) i acaben al bordell, però, per sort (per nosaltres, els espectadors) la cosa no va a més (NO? -- no queda clar!!) i ell li fa una cobra.

Llavors ve una de les escenes que he trobat més interessants, tant a HOTD com a GOT: se'ns mostren, costat a costat, dues escenes de sexe "més o manco saludable", des de dos punts de vista diferents: primer n'Allicent que ha de complir les seves obligacions amb el rei i llavors na Rhaenyra que es lliga Ser Criston, un poc en contra de la seva voluntat, ja que ell té unes obligacions i uns deures que està traint si es fica al llit amb la princesa. M'atreviria a dir que s'hi juga el cap (no sé si el del coll o si el del penis) [ara he vist que has fet una analogia semblant, @UkiHana xD].

Així que... tot i que cap de les dues escenes és tan crua com moltes de les que vam veure a GOT i podríem dir que són "sexe normal", podem veure com en els dos casos hi ha algú que no està tan content de fer això.

I res, l'episodi acaba que es destapa el que ha passat al bordell (més exagerat del que realment ha passat?), en Viserys fa que na Rhaenyra es casi amb en Laenor Velaryon i a na Rhaenyra se li fa arribar, de part del rei (segur?), el que pareix ser la poció del dia de després.
UkiHana ha escrit: 13 set. 2022, 19:12 I la poció, imagino que el marró serà si se la pren o no. Si la beu serà com si admetés que s'ha tirat el Daemon, però si no la beu... A veure com ho arregla!
La veritat és que no havia caigut en les implicacions de beure-se-la o no! Perquè si és com pareix, realment no s'ha tirat en Daemon, però tampoc deu voler un fill d'en Criston, així que si actua d'una manera, està donant a entendre que ha passat el que no ha passat!
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Episodi 5
Les bodes a Ponent si algu no mort, no es una boda, quin capitulas!!!!

PD: no hem dona temps a escriure mes que vaig a treballar, dema amb temps escric mes
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Capítol 5

Aiiiiiiins, no sé ni per on començar, intentaré no enrollar-me com faig sempre. La veritat és que m'havia spoilejat una mica bastant (culpa meva per entrar a xarxes socials abans d'haver vist el capítol) i doncs res, que a veure si el Viserys es mor aviat, que vindria fent falta.

I el pla perfecte del Leanor i la Rhaenyra se n'ha anat una mica a la merda quan el cavaller (per què no recordo el seu nom?) ha perdut la puta olla i ha mort l'amant del Leanor (sad, perquè era mono). Jo esperava que fossin els Lannister que la liessin a la boda, però no i ara sembla que la reina està ressentida i farà una aliança amb el cavaller (aliança de ressentits) però tanmateix en Viserys morirà aviat i la reina no podrà fer res...

Res, aquests capítols necessiten més Daemon (tenia esperança que raptés la Rhaenyra mentre ballen, ojalá ho hagués fet...)
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Episodi 5

El que no entenc gaire i he trobat bastant gratuït ha estat que en Daemon matés sa dona. Tampoc he entès gaire com ho ha fet, ara és el hombre que susurraba a los caballos o m'he perdut alguna cosa?

Jo crec que l'episodi d'avui ha estat centrat en un arc de na Rhaenyra i Ser Criston.

Ella ha fet un canvi cap a acceptar el seu destí, i se la veu tranquil·la i segura d'ella mateixa, mentre que ell, que era així abans, ara està ple d'inseguretats i es vol rebel·lar.

La veritat és que el pla mestre de na Rhaenyra... ok, sí, bé, té la seva gràcia, però el que diu en Criston té tota la raó: vol que sigui la seva puteta. I entenc perfectament que no li pareixi bé.

Aquí enllaçam amb l'episodi anterior, on ell pareixia que no hi estava gaire d'acord i que ella abusava un poc del seu poder. Doncs aquí, confirmadíssim.

Amb la confessió que en Crustib ha fet a la reina, ara pareix que és ella qui té la paella pel mànec. Queda un poc demostrat amb l'arribada que fa al banquet. El que no he entès gaire és per què ell perd els papers i mata l'altre, però bé. Acaba reforçant el que he dit abans: n'Alicent impedeix el seu seppuku, així que, una vegada més, torna a exercir poder damunt ell.

Llavors, m'ha parescut que cancel·laven els set dies d'esdeveniments de les noces i ho acabaven fent de manera íntima o sóc jo?

I... en Viserys mor?
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

https://ca.nospoiler.it/Missatges/casa- ... ba-el-salt

Canvi de les actrius, del cap 5 al 6 hi haurà un salt temporal de 10 anys.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

OOOh, ja canvien d'actooooors, jo esperava que la Rhaenyra joveneta durés una mica més, trobo que ho fa super beeeeeeeeee! Però bé, sabia que passaria xD

La veritat és que ara que he vist l'avançament del pròxim capítol tenc moltes ganes de veure'l!

I ara spoiler de l'avançament:
Text amagat.
El color de cabells dels fills diu molt, recordeu que va ser així com en Ned Stark va saber que els fills de na Cersei no eren del rei!
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

Sento que vaig tard amb tot, no em dóna la vida per comentar tot el que veig i a vegades ni per veure el que estic seguint :scared:

Episodi 5

En fi, com vaig comentar ja en el segon episodi, jo segueixo en la meva línia. Recordem:
Skuld ha escrit: 30 ago. 2022, 18:44
Ella i en Daemon m’han aixecat una mica l’episodi, la veritat. I si sóc sincera també em fan pensar en coses incestuoses, coses dels Targaryen. I already ship them, I guess :p .
I afegeixo que això seria molt més interessant si en Daemon raptés realment a la Rhaenyra. De fet m’encantaria veure-ho perquè la dinàmica d’aquests dos m’està resultant el més entretingut de la sèrie. Amb això ja estaria contenta, però és que la cara que posaria en Vyseris en aquell moment no tindria preu. Per altra banda, tot i que només em passi a mi, trobo que el fet que parlin valyrià entre ells només fa que em sigui molt més fàcil caure en el ship.

Pel que fa a la resta de l’episodi... el que no entenc gaire és en Criston, sincerament. Diria que això són molts errors de judici en una hora :consol: Entenc que la Rhaenyra li hagi pogut fer mal, no ho discuteixo i crec que no va ser un comportament massa correcte però... 1) de debò pensava que ho deixaria tot i fugiria amb ell? i 2) No entenc el processament que ha fet per a arribar a la conclusió de matar l’amant d’en Laenor. Si s’ha pres aquell comentari que li fa com una amenaça podria haver pensat en maneres molt diverses de solucionar-ho i que no fossin un assassinat en públic durant al banquet. El seu comportament em té una mica descol·locada precisament perquè pels primers episodis donava una imatge molt diferent. No sé si és que estic espessa i m'he perdut alguna cosa però no ho acabo de pillar.

També entenc que l’Alicent pugui estar enfadada i/o dolguda, però crec recordar que si es troba en la posició en què està és precisament perquè el seu pare volia esgarrapar el tron sí o sí. I no, no em val que ara sigui tot culpa de la Rhaenyra per tirar-se al seu cavaller, no fotem. En fi... ha estat una mica un d’aquells episodis que no vols mirar perquè d'alguna manera saps que comença el principi del final :’)

El que queda clar és que sembla que el concepte de casament tranquil i/o agradable no existeix en aquest univers. De fet, si et conviden a unes noces gairebé diria que el millor que pots fer és no assistir xd
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Oriol
Moderador
Moderador
Entrades: 374
Membre des de: 12 març 2016, 00:23
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 223 cops

Vinc a comentar de forma força breu els dos anteriors capítols, que la vida no em deixa en pau.
Respecte el capítol 4 no podia parar de dir ODIO L'INCEST ODIO L'INCEST ODIO L'INCEST ODIO L'INCEST. Va ser terriblement difícil de mirar a aquell parell liant-se.

Respecte l'últim capítol, no vaig entrendre molt bé l'anada d'olla de Criston. Rollo, ho tenien tot prou montat per seguir vivint guay. Voler escapar-se junts era massa idealista, un somni infantil. Hauria d'haver acceptat la gran relació que podien seguir mantenint. Veurem com evoluciona tot en aquests 10 anys!
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Episodi 6

Daemon-Laena
A la seva manera crec que el Daemon la ha arribat a estimar jo diria, llastima que la seva relació no ha durat mes d'un episodi...
El que em preocupa son les filles, el Daemon serà un bon guerrer però pare...

Rhaenyra-Leanor
El que tocaba esperar, l'acord s'ha mantingut.
Molt exagerat la part del entrenament al pati. Criston va matar un tio a cops de puny a la boda real i allà segueix de Guàrdia Real, ara l'amant fa el mateix però nomes un parell de cops i despatxat (i cremat viu).
Molt fan del fill gran que es dona compte (i sent els rumors del castell) que el Comandant es el seu pare.

Viserys-Alicent
Si que ha agafat presencia la reina, li posa els punts sobre les i's al rei xDD. Viserys esta fet pols, apostaria que mor abans d'acabar la temporada (sera el cliffhanger).
Sabeu que hauria sigut el súmmum de la hipocresia? Una escena de sexe entre Criston i Alicent i aquesta ultima cridant a ple pulmó. Desprès de tot el que critiquen a la Rhaenyra hauria estat el colofó.

Larys Strong
Maleit sonat, esta tocat del bolet. Es el nou Littlefinger.

PD: Queden nomes 2 capitols :scared: :scared:
Imatge
Respon