Squid Game - El Joc del Calamar

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Imatge

Disponible a Netflix
9 episodis d'una hora
Estrenada dia 17 de setembre del 2021
Acció, Thriller, Survival, Drama

Resum, tret de la Viquipèdia

La sèrie narra la història d'un grup de persones que decideixen convertir-se en jugadors d'un misteriós joc de supervivència que té com a premi l'enorme quantitat de 45 mil milions de wons. Entre els jugadors s'hi troben: Ki-hoon, un home benèvol que sembla haver-ho perdut tot després de ser acomiadat de la feina; Sang-woo, un home astut que es fica en problemes a la feina després de robar diners de la companyia; Deok-soo un perillós i despietat home disposat a fer el que sigui; Joon-ho, un oficial molt sagaç que va encobert per descobrir la veritat; Kang Sae-byeok, una jove i rebel desertora nord-coreana que necessita diners per a la seva família; Han Mi-nyeo, una dona salvatge a la qual no li importa enganyar i Abdul Ali, un afable jove immigrant.

----

A veure, tothom en xerra. L'opinió de les masses d'Internet la veritat és que m'és un poc igual (així és un poc incongruent que en parli per aquí, no? :p) però quan familiars et diuen que honestament està prou bé, que sí, que està un poc overhypejada, però que està prou bé, doncs t'ho repenses un poc i ho proves.

Així que... comencem-la!

Episodi 1
Text amagat.
A veure, se m'ha fet un poc llarg la introducció però m'ha agradat com amb la tonteria ens han introduït el protagonista (Gi-hun), la nena (Sae-byeok) i l'estudiós (Sang-woo). Al final tot ha tengut un poc de relació i ha estat bé.

El joc en sí m'ha parescut curiós i crec que estava ben raonat (per exemple, que s'amaguin darrere els altres per no ser vistos). El vell estava totalment a la seva salsa i no m'esperava per res el gest final de n'Abdul.

Crec que és un poc massa prest per arribar a cap conclusió, perquè m'imagin que la gràcia serà el drama personal d'aquesta mitja dotzena de personatges que tendran plot armor més que els jocs en sí.
Algú més l'està seguint o s'hi vol animar? Pareix que pot estar bé!
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

A veure, sincerament, veure-la a aquestes altures té com 0% de gràcia perquè m'he menjat tots els spòilers del món, però els meus cosins me l'han recomanat molt i mira, a la famiglia li haurem de fer cas.

El meu cosí em va dir que el primer capítol era dolent i que a ningú no li agradava, però a mi m'ha encantat, tot sia dit. M'ha agradat com introdueixen el personatge principal, molt imbècil la veritat. Però a nivells molt bèstia, que us diria que necessita una hòstia, però li foten bastants i el tio continua igual d'imbècil.

He de confessar que...
Text amagat.
Quan li regala a la filla el paquet embolicat, estava super segura que a dins hi hauria un vibrador. Un satisfayer. Una polla com una olla. M'hauria encantat. La pistola té la seva gràcia, però una titola hauria estat millor.
I bé, doncs poc més a dir de moment. A veure com avança la cosa de la mort aquesta
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Episodi 2
Text amagat.
Comença el tema amb la votació. No m'esperava això, però sí que m'ha semblat raonable que l'estudiós ho sabés. Estava un poc clar que quedaria 50-50 i que el darrer desempataria, sobretot quan han dit que ho farien per ordre. M'esperava que el darrer fos en Gi-hun (que podria dubtar un poc, tot i que no ho fa gaire) però ho fan al revés, així que acaba votant el fucking vell tuitero que l'únic que vol fer és passar-s'ho teta i probablement morir a l'intent. Llavors... jo veia clar que el vell els faria seguir jugant, però me n'he endut una gran sorpresa.

Llavors hem vist un poc (bastant) d'aquest drama personal que vaig dir que sospitava que hauríem de veure en algun moment. La veritat, ho he apreciat, però és tot TAN dramàtic. Estan tan en la merda...

No crec que tornin a jugar els 201 que hi havia... però sospit que la majoria ho faran.

Finalment, tenim el tema del policia. Ara això ens obre un altre punt de vista que pot ser molt interessant. Haurem de veure com es desenvolupa, però.
Res... demà més!
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
cosarara
Moderador
Moderador
...
Entrades: 485
Membre des de: 02 gen. 2018, 00:40
0
1
Gràcies donades: 194 cops
Gràcies rebudes: 235 cops

UkiHana ha escrit: 11 oct. 2021, 23:07 M'ha agradat com introdueixen el personatge principal, molt imbècil la veritat. Però a nivells molt bèstia, que us diria que necessita una hòstia, però li foten bastants i el tio continua igual d'imbècil.
Ahir a la nit em vaig posar el capítol 1, i al 4t crit que li fa l'home a sa mare ja en vaig tenir prou. No sé si pels coreans és més normal aquest to de veu quan es queixen, però uffffff. Potser un altre dia ho torno a intentar.
Avatar de l’usuari
Art
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Segueixo viu!
Entrades: 11
Membre des de: 15 ago. 2015, 23:30
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 3 cops
Gràcies rebudes: 15 cops

Bé, m'uneixo al fil per valorar la sèrie que últimament surt fins a la sopa...

Primer de tot, voldria dir que la sèrie no deixa de ser un drama Corea (Kdrama), cosa que pels seguidors d'aquest genere (almenys per a mi) trobo que la popularitat que ha arribat a aconseguir és una fita considerable i molt bona pel sector, a més està prop de ser la sèrie més vista de la plataforma Netflix gens fàcil d'aconseguir!

És una sèrie amb un fons molt battleroyal, però que em sorprèn que amb uns jocs tant "simples/infantils", tinguin una transcendència tan gran com per posar vides i fortunes milionàries en joc...

Finalment per no allargar més el resum diré que jo de petit (i no tan petit) tenia molt mal perdre en els jocs, cosa que sempre em deien que no m'havia d'enfadar que era un joc. Amb aquest kdrama ara em pregunto, saber perdre és bo? :roll:
Text amagat: EP 1+2.
Jo faré resum dels episodis 1 i 2, i diré que em va sorprendre moltíssim el mode de reclutament del prota, li fot una quantitat de bufetades que al final en guanyar el prota crec que preferia més tornar-li l'ostia que pas els calés... El drama generalitzat dels participants i els seus deutes impagables entenc que és el "mòbil" del kdrama, pro si que he de dir que el prota està en un punt que vaig tindre el pensament diabòlic de "t'ho mereixes!" però com sempre em sap greu per la resta de família que no en tenen cap culpa. Els episodis 1 i 2 bàsicament els veig a mode d'introducció i malgrat que són un poc lent, aconsegueixen que veguis tota la història bastant còmodament.

Finalment vull fer referència a la nena robot que sa tornat el personatge més famós de la sèrie a les xarxes socials (ho això he pogut veure donada la meva feina) , gràcies a la quantitat de memes que se n'han creat d'ella. Comparteixo el meu preferit :urahara: https://twitter.com/Drakelbe/status/1442310634423533569
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

cosarara ha escrit: 13 oct. 2021, 11:27
UkiHana ha escrit: 11 oct. 2021, 23:07 M'ha agradat com introdueixen el personatge principal, molt imbècil la veritat. Però a nivells molt bèstia, que us diria que necessita una hòstia, però li foten bastants i el tio continua igual d'imbècil.
Ahir a la nit em vaig posar el capítol 1, i al 4t crit que li fa l'home a sa mare ja en vaig tenir prou. No sé si pels coreans és més normal aquest to de veu quan es queixen, però uffffff. Potser un altre dia ho torno a intentar.
Ja... tenen una manera de com a ploraaa-aaaaaaaar quan xerreeeeee-eeeeeen que és un poc mala d'aguantaaa-aaaaaar. Com una cançoneta rara.

Sí, a mi també em posa dels nervis.

Però bé, dona-li una oportunitat, cosa ;)
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Episodi 3
Text amagat.
Per una banda, tenim el policia, que primer pareix que el seu veí sospita d'ell i llavors aconsegueix fer-se amb una màscara de quadrat, level up! A poc a poc, anem veient com van les coses i és curiós! No estan gaire millor que els jugadors, eh?

Llavors tenim el de les ulleres, que per algun motiu l'ajuden i llavors se l'enduen a un costat en acabar el joc! Què està passant!?

Per altra banda, les dues dones es munten una pel·lícula al bany que és impressionant. Amb això, però, sabem un poc de què va el joc.

Llavors... en Sang-woo ha deduït quin joc era i ha previst que la forma del paraigua seria més complicada i s'ha callat. Molt malament...

I... res, al final l'enginy venç i gràcies al foguer, na Mi-nyeo es fa un raconet amb la màfia.

Em posa molt nerviós el tema del policia perquè per una banda, sospiten d'ell i per l'altra sempre està cridant l'atenció perquè, clar, no sap les normes.

Agggg.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Episodi 2, 3 i 4

El segon he de dir que em va agradar bastant, això de la gent tornant a casa seva i adonant-se que són uns putos miserables i que no ho sé, valdria més fer alguna cosa per pagar els deutes que tenen i tal. M'agrada que introdueixin el policia perquè és com una persona amb seny en aquest show, ja era hora i ell mateix es va muntant el level up i el nº28 sospita d'ell com sa vida, però no passa res.

El de les ulleres és un poc cabronarro, però li perdonem perquè va estudiar a la Universitat de Seul, que no sé jo quin nivell de prestigi tendrà, però imagino que com elevat a infinit, aproximadament, dècima amunt o avall. Evidentment ja m'havia puto spoilejat de les galletes dels collons, que són fins a la puta sopa, no et pots escapar del joc del calamar. I no sé jo, els podrien haver posat a fregir un calamar, perquè molt de joc de calamar però només hi ha galletes, emos sio engañaos.

Pel que fa al darrer capítol que he vist, el quart, on els jugadors a la fi fan equips i es donen el nom i es fan amics per sempre per, quan es tanquen els llums, matar-se a lo loco. I res, després comença el joc de la corda i ho deixen allà penjant, mai millor dit, lol (no ha estat intencionat, ha sortit així mentre escrivia xD).

No sé, quins personatges us agraden? Perquè el vell és un amor però n'Ali em cau tope de power, és com tu amigo de confiança, que em fa ràbia que als subtítols posin "gràcies senyor" sempre que parla, em molaria més si digués "Gràcies amigu".

Res, poc calamar (tret que després tota la sang d'aquesta gent sigui per cuinar-se uns calamars en salsa de puta mare). A aquestes altures de la vida, jo ja no descarto res.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Episodi 4
Text amagat.
Uf... en certa manera m'esperava que en matar algú fora d'un joc que el premi no augmentés, però sí que ho ha fet!! Els molt cabrons ho tenien tot planejat!

Quant al policia: se n'adona que el plors que sent a l'hora de dormir són codi morse i que en 28 es vol comunicar amb ell... no sé jo com anirà si li escanegen l'orella...

Llavors hem vist què passa amb el metge. La veritat és que m'esperava que aquesta fos la finalitat primera del joc: matar gent per pillar-ne els òrgans, però pareix que ho fan d'amagat! I resulta que en 29, que és per qui es fa passar el policia, estava ficat en l'embolic i per això sospiten d'ell! Boh, genial!

I res, llavors tenim el joc en sí. Crec que està clar que en Sang-woo sospitava de què aniria el tema i que els mafiosos ho han sabut gràcies al metge (i per això han fet fora na Mi-nyeo després de fer-li tot de promeses). Ens deixen penjant d'un fil amb el final de l'episodi, però no es carregaran tots els protagonistes a la vegada, no?
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Capítol 6
Text amagat.
DURÍSSIM JODER, DURÍSSIM

És a dir, tots ens esperàvem que el vell la palmés en algun moment, així que encara que emotiu, no m'ha sorprès gaire, ha estat un poc "d'acord, havia de passar". I pel que fa a les dues noies, era bastant evident qui de les dues quedaria viva quan han començat a contar-se la vida. I sí, m'ha fet llàstima però siguem sincers, la noia nova acabava d'aparèixer i la nostra espia del nord duia molt de temps amb nosaltres.

Però l'Ali, l'Ali m'ha fet mal al cor joder. Molt de mal, tan tendre, tan bon tio, tan educat i confiat. Puto llicenciat de la Universitat de Seul, mal et caigui un raig a sobre fill de puta. L'ha puto timat de la manera més rastrera, que cabró absolut. Això ha estat el que m'ha fet més mal, molt més que el pobre vell i la nena vividora.

I pel que fa al policia m'està estressant que es passegi per les instal·lacions sense màscara. Algú més? Gràcies xD
Respon