The Lord of the Rings - The Rings of Power (Amazon)

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Imatge

Ja està aquí! Ja tenim la primera imatge de la sèrie de The Lord of the Rings que farà Amazon. 2 de setembre del 2022, jo ja tenc aquesta data impresa en foc al cervell. I no puc esperar més, el hype és massa fort!!

D'entrada a la imatge podem veure Valinor, amb Telperion i Laurelin al fons. Sincerament, no m'imaginava Valinor d'aquesta manera, però m'agrada moltíssim. Pel que fa a la dona, molta gent pensa que és Galadriel, però no m'ho pareix pas, encara que si fos una imatge del pròleg tendria sentit que fos ella per donar una mica de continuïtat a la Galadriel narrador a LOTR. Si la qualitat visual de la sèrie és així, pot donar molt de joc...

S'ha confirmat que hi haurà episodis d'El Silmaril·lion adaptats, i que Sauron hi sortirà, així que és molt probable que hi poguem veure Celebrimbor i la forja dels anells o si podrem veure els silmarins i l'origen de l'enemistat d'elfs i nans. Només sabem que tractarà la segona edat (evitant-nos la gènesi dels Valar i tota la pesca). Doncs ara, per si en tenieu cap dubte, toca rellegir-se El Silmaril·lion...
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

La veritat és que té molt bona pinta.
Crec que està clar que Amazon vol marcar-se un GOT però amb LOTR en comptes de amb ASOIAF.
Pel que he llegit que hi han invertit... potser haurà quedat bé.

No he llegit el Silmaríl·lion, tampoc sé si em fa ganes, la veritat. Pel que sé és un poc dens.
Però he viscut la història de la forja dels anells, amb en Celebrimbor i n'Annatar en el joc de Shadow of Mordor i vaig passar molt de gust!

A veure què ens mostren!
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops



:hurra: :hurra: :hurra: :hurra: :hurra:

A veure, sé que no m'he d'emocionar gaire, perquè aquest tràiler és igual a res. Molta xulada de lletres i tal i el poema de sempre, però m'he emocionat igualment. Encara queda molt per al setembre i no sé quan començar la relectura d'El Silmaril·lion... Algú fa comptes fer lectura o relectura també? Tell me cosetes!
Avatar de l’usuari
El Hespiritu
Porco Rosso
Porco Rosso
Mmmh... Aiyä!
Entrades: 254
Membre des de: 11 set. 2018, 02:17
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 119 cops

Rellegeixo tota la saga (Silmarillion/Hobbit/LOTR) cada dos anys o així, alternant versions en Català, Castellà i Anglés.

També miro de fer-hi una marathó annual de les sis pelis de'n Jackson.

A veure si hi puc incorporar aquesta sèrie.
Imatge
-Els dic: 'Senyors dessistiu, prego! Les vostres diferències són tema vostre
Tots hem de col.laborar a mantenir la pau i el decòrum regnants a aquest Refugi'
-I si no hi fan cas?
-Els mato i els llenço al mar
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Hmmm...

doncs jo quan he vist això he pensat en els videojocs que van fer no fa gaire de Shadow of Mordor.

He trobat aquest vídeo amb les cutscenes:


No m'he posat a cercar-les, però record que hi havia escenes on s'explicava la forja dels Anells, amb en Celebrimbor i tal. Molt, molt xulo.

Tenc ganes de veure això, a aquesta sèrie, la veritat.

I no, no he llegit el Silmaríl·lion. Potser aquesta seria una bona oportunitat :p -- van dir que la sèrie hi estaria basada, no?
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Grimmy
Calcifer
Calcifer
Judo ❀ Master
Entrades: 608
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
0
1
Gràcies donades: 184 cops
Gràcies rebudes: 251 cops

Sincerament m'encanta la fantasia medieval i lotr no és una excepció, però em fa molta por quan l'autor original no té cap control sobre el seu producte, en aquest cas perquè és mort, però no m'agrada ni m'agradarà mai aquesta idea, només cal veure que va passar amb GoT o amb The Witcher.

Ja sense entrar en la qualitat en sí, perquè els jocs de Middle-Earth al menys el de Mordor que és el que he jugat està molt guai, però que és un joc al final, diria que el més normal és que els productors vulguin treure el màxim benefici d'una gran saga i això pot portar a malabarismes que no serien propis d'aquesta. Si fos una adaptació al peu de la lletra del Silmarillion otro gallo cantaría.
Avatar de l’usuari
Xail
Porco Rosso
Porco Rosso
( っ'-')っ ~ ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Entrades: 354
Membre des de: 05 feb. 2020, 13:44
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 356 cops
Gràcies rebudes: 288 cops

Jo també li tinc bastantes ganes la veritat :cheers:

No és que sigui un gran fan, però he vist les pel·lícules alguns cops, així que la sèrie també tocarà veure-la que segur que fan algo xulo, i com tampoc espero res en concret no crec que em desepcioni :x
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Imatge


JA HAN SORTIT NOVES IMATGEEEEEEEEEEEEEEEEES!! A dalt us he deixat un collage però en aquest link les podeu veure totes en bona mida: https://www.cinemascomics.com/12-polemi ... -of-power/

Personalment m'encanta la que surten n'Elrond i na Galadriel. Quantes més imatges veig més bona pinta té tot plegat... tenia la intenció de retardar la lectura d'El Silmaril·lion fins a l'estiu però crec que el hype farà que l'avanci una mica.

A vosaltres quines imatges us agraden més??
Avatar de l’usuari
lyrilla
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Tadaima!
Entrades: 21
Membre des de: 08 feb. 2022, 03:15
0
1
Gràcies donades: 8 cops
Gràcies rebudes: 31 cops

(em colo a la discussió)

Jo he de reconèixer que estic bastant positivament tranquil del que veig. Els colors de pell em semblen irrellevants pels personatges, però el que veiem aquí té pinta de ser entretingut. El reportatge que vaig llegir em dóna esperança

Elrond crec que està ben trobat, i veurem el pes que li dónen a Galàdriel, probablement fil conductor de casi tot.

I tot el que falta aquí... Tota la facció heretge de Númenor, que ni es menciona i té un pes importantíssim, i personatges com Gil-Galad, Elendil, Ar Pharazon i... Annatar. Hi ha molt material a cobrir però molt poc detallat, així que tenen marge, i ja sabem que són 5 temporades de 10 capis tancades des de l'inici.

El diumenge tindrem el primer tràiler.
"Si tingués més temps, t'hagués escrit una carta més curta." ~ Blaise Pascal
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

He llegit per twitter (per tant no sé si és 100% real no fake) que hi haurà un pròleg sobre la primera edat que durarà dos capítols. Se viene Eru Iluvatar sensual i Melkor partint la pana i repartint llenya, com diu la cançó.

Després també he llegit que la primera escena (ho poso en spoiler per si un cas no ho voleu saber)
Text amagat.
Són Galadriel i un altre personatge al mig de la mar, que la seva barca ha naufragat. Imagino que seria la primera escena del capítol 3, on "comença" la sèrie, si no tenim en compte el pròleg
I ara només toca esperar a diumenge intentant no morir de l'emoció.
Respon