Loki

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

jo tinc un mega spoiler que ha fet Disney+ Espanya like a bosses.

obriu sota la vostra responsabilitat :p
Text amagat.
la variant de loki es Sylvie Lushson, una humana d',un altre univers que loki va convertir en asgardiana i per tant és pseudo-filla de loki. El seu alias es Encantadora.

als crèdits de doblatge tots els països posaven Variant de loki+nom actriu menys Espanya que posa Sylvie
Imatge
Avatar de l’usuari
El Hespiritu
Porco Rosso
Porco Rosso
Mmmh... Aiyä!
Entrades: 254
Membre des de: 11 set. 2018, 02:17
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 119 cops

Mmmh...

Mira, la primera notícia que vaig llegir al respecte va sortir fa sis o set mesos.
No sóc tan hàbil esquivant spoilers de sèries 3D com d'anime...
Text amagat.
Imatge
De la sèrie en sí encara no vull dir res.

Hiddleston és un crack, ja ho sabem... a veure si hi ha res més, a banda d'això.
Imatge
-Els dic: 'Senyors dessistiu, prego! Les vostres diferències són tema vostre
Tots hem de col.laborar a mantenir la pau i el decòrum regnants a aquest Refugi'
-I si no hi fan cas?
-Els mato i els llenço al mar
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Capítol #3

QUE SE BESEEEEEEEN, QUE SE BESEEEEEEEEEEEEEEEEN!

M'ha molat molt, jo només volia que es liessin, que consumessin la seva passió entre les desfetes d'un món en un declivi constant, com si l'apocalipsi més fervent es trobés dins els seus pantalons... M'ha quedat guapo i tot, ja m'enteneu, jo vull: que se beseeeeeeeeeeeen

Sí, soc fàcilment influenciable i el rollito d'aquests dos ha estat preciós, tant m'és que sigui raro liar-te amb tu mateix d'una altra línia temporal, Hanako approves it. Què més puc dir? Res més, ja ho he dit tot. Now kiss.

Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Sí, jo també he trobat que hi havia massa tensió sexual.
Crec que en Loki ha passat de dolent-boig (perillós) a bo-boig (imbècil) i no em fa gràcia.
El que tenia de bo en Loki era que et sorprenia i era dolent, no que et sorprengui fent tonteries que fan fracassar la missió. S'ha convertit en el sidekick graciós i això no em fa gaire gràcia.

Res, per altra banda, s'ha destapat que aquesta gent de la TVA no són tan bons com pareixia.
Governen tot l'univers, però agafen els treballadors dels EUA de la Terra... xD

Bé, com a mínim ha pegat un gir interessant.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Carai tu quina escabetxina!

Quan s'han carregat en Mobius, la veritat és que m'he quedat de pedra. No m'ho esperava per res.

Llavors, que els Guardians fossin falsos... sí que es veia venir. La cosa és si na Ravonna és realment la dolenta o si hi ha algú altre que comana per sobre d'ella.

Finalment, quan es carreguen en Loki... aquí ja no m'ho he cregut. Una part meva ha pensat que ja estava bé perquè en Loki realment és mort així que així "tot torna a la normalitat" (i no descart que al final la sèrie acabi així), però realment he pensat que encara és massa prest!!

Heu vist l'escena de després dels crèdits?
Text amagat.
Pareix que no són morts. Veurem on els han enviat.
Com estau vosaltres? Crec que queden dos episodis, no?

:uki:
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

És a dir, m’ha puto encantat, sincerament, però m’hauria agradat més si s’haguessin besat com si no hi hagués demà i s’haguessin ficat les mans sota la roba, però no es pot tenir tot a la vida. A més, ha estat llarguíssim i han passat un munt de coses, així que tampoc no em posaré exquisida.

La tensió lokisexual ha estat massa per al món, perquè liar-se amb un mateix està com més enllà de tota possibilitat, excepte si ets Loki i t’estimes massa a tu mateix i tant és que dos com tu puguin fer petar el món.

En Mobius, petitó, m’ha fet llastimeta, se l’ha carregat la mala malosa autèntica de maldat absoluta just quan ha descobert la veritat maligna, però en contra, els Lokis s’han carregat els guardians del temps, però eren fake, així que de moment van perdent pel que fa a baixes, molt de Loki però poca punyalada trapera, tio l’amor t’està canviant.

Per cert, quant durarà això? Perquè no sembla que gaire més… Espero un happy ending i un morreo espectacular abans que això acabi o m’hauran fet el major bait de la putíssima història.
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Apartir d'aqui trobareu spoilers del capitol 5 de Loki.

BRUTAL, APOCALIPTIC, APOTEOSIC i podria seguir. El capitol es 10/10, quina banda sonora.
Te comedia-humor, te lluita i fins hi tot romanticisme molt sarcastic, tot molt estil Loki.

Comença "lent" amb aquest mega pla que s'apropa fins al Loki al terra, donant-nos mil detalls a la vegada i mil referencies (un mini-Thor ficat a un tarro de vidre, un helicopter que posa Thanos i un llarg etc.). I des d'aqui s'accelera i es un no parar.

Mobius i Sylvie en el cotxe amb la pizza a sobre fugint de Alioth o l'aparicio d'Asgard-ilusio, son 2 dels moments mes epics per mi.
No puc aguantar les ganes pel seguent i ultim capitol :uki: :uki:
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Sí, ha estat un episodi molt èpic.

També he vist les referències, en part m'han parescut fanservice i en part m'han agradat, no sé.

El tema dels múltiples Loki m'ha fet riure, sincerament. No faré comentaris del Loki-cocodril perquè crec que algú ja en farà prou després de jo.
M'ha agradat la batalla entre Lokis i les múltiples traïcions. Esper que recuperin l'exèrcit de Lokis pel darrer episodi hehe.

En el fons, tot s'ha arreglat un poc amb el poder de l'amistat, l'amor i la superació, però m'ha agradat veure la il·lusió del Loki vell. Ha estat bastant impressionant.

En el fons, crec que aquesta sèrie és una reflexió profunda del personatge d'en Loki: enganyar és el que fa i se n'adona que no és feliç així. En el fons, tot això de les variants són Lokis que no han fet el que havien de fer. Aquest Loki nostre potser s'ha cansat d'enganyar.

Potser, el que ha de fer aquest Loki (o na Sylvie) és destruir la TVA.

Supòs que ho sabrem la setmana que ve.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops



Imatge

ALLIGATOR LOKI IS THE BEST LOKI



Doncs a veure, el capítol ha estat bestial, però a mi l'alligator m'ha robat el cor, sincerament. L'estimo molt profundament i vull que visqui feliç a la seva línia temporal menjant-se en Thor i regnant sobre els altres alligators <3

Ha estat putament èpic, amb na Slyvie matant-se a si mateixa per anar a cercar els guardians del temps per aconseguir a la fi la llibertat i el Loki enfrontant-se a versions molt boges de si mateix... Brutal. Menció especial per al Loki mal vestit, que els ha ajudat distraent el monstre de fum de Lost.

I bé, darrer capítol, molt bona sèrie, la veritat. Amb moltes ganes de veure qui és realment el guardià del temps, amb ganes que el Mobius li pegui pallissa a l'estirada de la seva exjefa i que descobreixi qui és i sigui feliç.

I amb ganes que el Loki alligator torni a sortir <3

Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

A veure, vinc a queixar-me. M'ha avorrit el darrer capítol, ha estat molt de BLA BLA BLA BLA BLA, un morreo sense context que no ha tengut emoció i un caos no excessivament ben explicat.

Un poc anticlimàtic, i sabeu per què? Perquè li faltava Alligator Loki!! No, de veres, després de la carrera d'arribar fins al boss final, volia un poc de batalla èpica, no que seguessin davant seu i fessin petar la xerrada de manera civilitzada.

Ens veiem a la segona temporada, Alligators!!

Imatge
Respon