Loki

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Loki


Imatge

Any: estrena 09/06/2021
Gènere: Crimen, Ciència Ficció, Superherois
Plataforma: Disney+
Número de capítols: 6
Duració: 40 - 50 minuts

Sinopsis


L'últim cop que vam veure a Loki va ser a "Els Vengadors: Endgame" on es quedava amb el Tesseracto. Fugint de la seva línea temporal, Loki acaba en un lloc desèrtic on és arrestat per una organització coneguda com a "Time Variance Agency" (TVA), que significa "Agència de Variació del Temps". L'objectiu d'aquesta organització és mantenir sota control totes les línees temporals del Multivers.

Trailer




Ja està aquí el retorn més esperat, el bisexual icon de Marvel, Loki el deu de l'engany torna en menys de dos setmanes a Disney+ protagonitzant la seva pròpia sèrie.
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Obviament veure aquesta joieta que estrena la setmana que ve, moltes ganes de que començi :uki:
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Sincerament, a mi no em va fer gaire il·lusió. Vaig trobar que el tràiler era fanservice pur i que pinten en Loki com un estúpid showman. És el déu dels enganys i les traïcions, com poden voler fer una sèrie en la qual l'únic propòsit sigui confiar en ell per fer res?

Deixat això de banda i les previsibles sis o més traïcions durant els sis episodis, m'agraden les històries de viatges en el temps i línies temporals que es mesclen, on es lia pardament tot. Tenc un poc de ganes per veure què acaba passant en només sis episodis.

Ara bé, he vist que una segona temporada està en desenvolupament. Esper que aquesta primera estigui bé.

Per cert, aquest Loki no és el Loki que hem vist durant totes les pel·lícules fins ara, perquè aquell va ser mort per en Thanos, després d'intentar evitar que li robés l'Space Stone. En canvi, mentre els Avengers volen recuperar la Time Stone del passat, el Loki de llavors els intercepta i aquí crea una nova línia temporal. Aquest Loki no ha viscut (que nosaltres sapiguem) res de la (poca) evolució del personatge que ha viscut el Loki original a les pel·lícules que tots hem vist i hauria de ser un canalla 100%.

Mentre escrivia això me n'he donat compte que... en Loki no ha fet res: són els Avengers els que haurien de ser qüestionats per l'FBI temporal aquest, perquè són ells els que han creat un parell de línies temporals. Però bé, com sigui.

Ens veiem la setmana que ve.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Grimmy
Calcifer
Calcifer
Judo ❀ Master
Entrades: 608
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
0
1
Gràcies donades: 184 cops
Gràcies rebudes: 251 cops

Tinc pendents pràcticament de veure totes les pel·lícules de Marvel necessàries per entendre Avengers. Fa una mica de pal però a alhora no semblen avorrides tret de que és lo típic de super herois americans.

No sé potser algun dia em poso a veure una per una en ordre per entendre de què va tot.
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

A veure, tinc sincerament 0% d'expectatives en aquesta sèrie. D'entrada coincideixo bastant amb el hater del Minato, el tràiler em va semblar fanservice pur i dur i el Loki fent d'estúpid i, no sé, a mi sempre m'ha semblat el més intel·ligent de tota la pesca de les pel·lícules aquestes. De fet, a les primeres pel·lícules el Loki ho peta la vida, sent un malparit que només va a la seva, però saps que és una ànima torturada i mira, l'entens i l'hi perdones. Però a les darreres acaba sent el suport de comèdia d'en Thor i no m'acabava de convèncer.

Però eh, les sèries fins ara han estat bé, així que donem-li una mica del benefici del dubte al Loko aquest, a veure què fan!
Avatar de l’usuari
Layla
Porco Rosso
Porco Rosso
Let the dark in
Entrades: 276
Membre des de: 15 ago. 2015, 23:08
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 150 cops
Gràcies rebudes: 151 cops

Doooncs jo he de dir que tinc moltíssimes ganes de veure la seva sèrie! Tinc molta curiositat de si realment tornarà a ser un canalla loko com dieu @Minatoni i @UkiHana o si per algun motiu tindrà una mica més de la seva actitud de les últimes pel·lícules.

Personalment la seva mort em va fer moltíssima ràbia, i que el revisquin i li facin una sèrie que va de les traïcions que farà per ell poder cumplir amb les seves ambicions (siguin les que siguin) m'encanta, i en tinc moltes ganes!

També he de dir que no heu comentat res però hi ha certes coses que surten en aquest tràiler que em piquen moltíssim la curiositat! Ho poso en spoiler per si a cas algú que no hagi vist les pel·lícules ho llegeix
Text amagat.
Hi surt la viuda negra! Aquesta estava morta, però és que lo raro és que surt al lloc on va morir, no la viuda negra de la seva línia temporal, sinó una que està al lloc on va morir, tinc curiositat de com abordaran tot el tema d'ella, és una altra mort que em va tocar la moral (a cap de les dues morts se'ls va donar la més mínima importància.
També una cosa que m'ho ha fet veure l'art, hi ha el Bifrost, teòricament estava destruït, però en aquesta línia temporal no, potser ho poden mirar de fer servir per canviar de linia temporal (?) a saber...
Conclusió, fa temps que se d'aquesta sèrie, i en tinc moltes ganes de veure-la!
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Minatoni ha escrit: 03 juny 2021, 11:33Per cert, aquest Loki no és el Loki que hem vist durant totes les pel·lícules fins ara, perquè aquell va ser mort per en Thanos, després d'intentar evitar que li robés l'Space Stone. En canvi, mentre els Avengers volen recuperar la Time Stone del passat, el Loki de llavors els intercepta i aquí crea una nova línia temporal. Aquest Loki no ha viscut (que nosaltres sapiguem) res de la (poca) evolució del personatge que ha viscut el Loki original a les pel·lícules que tots hem vist i hauria de ser un canalla 100%.

Mentre escrivia això me n'he donat compte que... en Loki no ha fet res: són els Avengers els que haurien de ser qüestionats per l'FBI temporal aquest, perquè són ells els que han creat un parell de línies temporals. Però bé, com sigui.
M'encanta que hagin tractat les dues coses a l'episodi. Crec que, d'alguna manera, en Loki haurà fet un curset exprés de tot el que realment és i això el farà ser sincer amb ell mateix.

De moment no ha passat gaire cosa, a veure com es desenvolupa això que hagi de lluitar contra ell mateix.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

A veure, el primer capítol no ha estat malament. Algunes coses m'han semblat forçades, sent com és de destructiu i fill de puta el Loki (o així el recordo, no sé, vaig veure les pel·lícules a principi d'any, fa una vida ja). No m'ha desagradat, però tampoc (de moment) m'ha comprat. He quedat amb un "ok, la continuaré mirant", però no ha estat un "OMG necessito saber com continua".

Al següent capítol ja us conto la meva impressió general, necessito més temps per odiar o estimar aquesta sèrie. I la vull estimar, que consti!
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Aquest segon episodi ha acabat amb en Loki "traïnt" la TVA, creieu que realment ho pensa fer?

Què vos ha parescut que na Loki-variant sigui una dona? Crec que tots ens esperàvem el mateix actor, però quan s'encalçaven per la botiga, he pensat que era lògic que fessin servir altres actors per enxampar-lo (així no han de fer tants d'efectes especials). Que al final na Loki-variant sigui un altre actor, té la seva lògica.

@Shancks @Layla @Shiroyama, esperam la vostra opinió!
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Doncs vaig llegir que el fet que el Loki de l'altra línia temporal sigui una tia és perquè als còmics en Loki moltes vegades apareix com a dona i doncs no sé, mogudes xungues diverses. També he llegit més spoilers, però qui soc jo per fotre-vos la sèrie?

A mi m'ha molat, encara que continuo amb la mateixa sensació del primer capítol: està bé, però no mata. I és literal, el puto Loki no mata, ya estás tardando perra.

Algú més troba que el Loki amb capa era com 1000% més sensual o soc jo que tinc un fetiche estrany per les capes? Les capes molen, no sé, laik si voldrieu dur una capa.
Respon