Falcon and the Winter Soldier

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Shancks ha escrit: 20 març 2021, 17:12
Minatoni ha escrit: 20 març 2021, 14:48
Afegit en 36 minuts 28 segons:
Per cert, en Bucky diu que ha estat lluitant durant els darrers 90 anys. No torna vell? Em pensava que havia estat congelat, com en Cap.
Si i no, si va estava congelat però quan Hydra el volia com a assassí el despertaba, es a dir, que ha viscut aquests 90 anys intermitent en realitat, el temps per cumplir les missions(com la missió de matar als pares de Toni Stark-Iron Man), reprogramarlo i a dormir.
90 anys dormint, la bona vida, tu. xD

Ara m'ha quedat més clar hahahaah.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Probablement és perquè sóc una fangirl d'en Bucky però m'ha encantat, tenia por que aquesta sèrie fos molt més acció i hosties que Wandavision però no és així, han mantingut també la part realista i de sufriment sobretot amb en Bucky anant a teràpia i en Sam amb el drama del barcu (ven el puto barcu collons).

Jo crec que el nou Capità America és dolent, és més la meva teoria és que és el jefazo del grup aquest anarquista (?).
Imatge
Avatar de l’usuari
Shiroyama
Porco Rosso
Porco Rosso
行きましょう!(•̀ᴗ•́)൬༉
Entrades: 111
Membre des de: 03 oct. 2016, 06:32
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 31 cops
Gràcies rebudes: 49 cops

Satisfet del primer capítol la veritat, com tots, suposo, tenia una mica de por de que la serie no acabes de fer-me el pes, però no, bé, la veritat és que m'ha agradat. De moment només hem vist els plantejaments i ho trobo molt interesant com han presentat els personatges i les seves respectives situacions, fins i tot el tema del vaixell el compro, es molt mundà però reflexa perfectament la personalitat d'en Sam i que no acaba d'acceptar la nova realitat que toca viure, que en paral·lel és el mateix que li passa amb en Capi, no acaba d'acceptar que s'hagi marxat i li toqui a ell ser el nou Capità Amèrica. Tot i que el dubte encara està en quin dels dos serà el nou Capità Amèrica, perquè els dos ho podrien ser perfectament però...

En quant al nou Capi que s'ha vist a la serie es simplement un capullo que han pillat (possible soldat de l'exercit amb dotes carismàtiques) per a que faci el paperot, no crec que la cosa vagi més enllà de que no estigui a l'altura, tingui seguidors i detractors i els protagonistes de la serie acabin reclamant l'escut.

I per la trama de la organització sense banderes a veure que tal ho fan, pinta bé i és una trama del cómic amb alguna modificació, el qui encara no ha sortit però a la serie pero si que es veu en el trailer es l'autèntic villano que suposo que faran servir, el Barón Zemo. A veure com ho lliguen tot.
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

No puc dir que no m'hagi agradat perque seria mentira, les escenes d'accio estan força be i el tema del grup revolucionari tambe em mola.

Pero la relacio Backy-Sam te que millorar molt com la plantegen (no que millori i que siguin best-friends ever), l'escena de la doctora em sembla cutre cutre.

El "nou capi" no em convenç l'actor pero entenc el personatge, crec que es un bon contrapunt perque els "sequaços" del Capi es posin les piles.

Veure'm com acaba tot aixo i si en els 4 caps restants tot te mes sentit, d'entrada ja hem vist 1/3 de la serie i ha sigut mes introduccio que altre cosa.
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

No m'esperava que el nou capi fos "bo". La veritat, m'esperava que fos "dolent". Però bé, ells tanmateix s'han posat a la defensiva. La veritat és que pot tenir més gràcia veure'ls lluitar contra un dolent que no existeix.

No sé, no sé. És cert que de moment és només introducció, però també és cert que el temps passa i encara no ha passat gaire cosa.

Veurem.

Per cert, la reacció d'en Falcon amb el vell aquell, bastant bona: "aquest home ha existit tot aquest temps i ningú en sabia RES!?", pareix que és la veu dels espectadors ahahha.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Del zero a l'u, com de sexy us sembla el nou capità Amèrica? No, de veres, és important saber-ho, és per a una amiga que fa un estudi (potseraquestaamigasocjo). He de dir que quan duu la màscara (o com es digui al barret aquest que li tapa mitja cara, que ja veus quin absurd, que surts per la tele a cara descoberta, treu-te la merda aquesta) em fa com moltíssima por i avui he tingut el malson que em venia i em robava el dinero del almuerzo.

Nah, però el capítol bé, m'ha sorprès per bé. M'agrada que en Sam i en Bucky no es duguin bé, perquè tots sabem que acabaran menjant-se la pastanaga. Pel que fa al grup terroristoso, m'agrada la noia pigosa que roba vaccins de Pfizer (per favor, quan vareu veure que robaven vacunes no va ser en pla "que real, gràcies Marvel?" perquè jo sí, igual que quan els policies veuen en Sam i el volen detenir, molt made in Amèrica, bona crítica i m'agrada que es posin les piles i no totes les pel·lis i sèries de Marvel sigui pam pam bum bum hòstia per doquier. Per què els textos que poso entre parèntesi em queden sempre tan llargs?)

I res, aquí estic, esperant el següent capítol, que espero que sigui com aquest i no hi hagi drames de barcus.

Laik a aquest missatge si el Capità Amèrica també t'ha robat el dineru del almuersu.
Avatar de l’usuari
Shiroyama
Porco Rosso
Porco Rosso
行きましょう!(•̀ᴗ•́)൬༉
Entrades: 111
Membre des de: 03 oct. 2016, 06:32
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 31 cops
Gràcies rebudes: 49 cops

Quan vaig veure les escenes en que s'explica qui és aquest nou Capi i d'on surt vaig pensar, doncs potser no es tan capullo com vaig pronosticar en el meu anterior post però després de la frase "no os crucéis ne mi camino", no , de debó és un capullo, que no saps que estas parlant amb 2 dels que van lluitar en la batalla contra Thanos? Potser no van ser els més importants, però allà estaven.

Trobo que és normal que es posin a la defensiva i un autèntic Capità Amèrica també ho hagués entes, com gosa tractar-los de "ajudants del Capi"? Aquest (repeteixo) capullo no sap pas amb qui estar parlant...

M'està agradant com va evolucionant la serie i també la relació entre els dos protagonistes, te la seva gràcia i don aquest toc mig humorístic que te l'UCM de vegades. Encara és d'hora però crec que serà una altre molt bona serie, molt diferent de l'estil que es va fer servir per WandaVision però pinta molt bé.
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

No es que em quixi, pero portem 3 capitols i sincerament al pas actual no li veig cap avançament significatiu. Em mola i m'ho paso be mirantla com a fan de Marvel pero de moment aportar no aporta res de nou.

Es a dir, molt guai tot pero de moment esta com molt estancat. L'organitzacio del Sense Bandera sembla massa arraigada a la gent com per que en els 3 cap que queden entre el Sam i el Backy l'acabin aixi que crec que aquesta organitzacio quedara pendent d'eliminar per un altre serie/peli.

L'unic que tindra conclusio es qui sera el nou "Capi" de veritat entre en Falco i el Soldat d'Hivern, es la sensacio que em dona la serie....
Imatge
Avatar de l’usuari
Shiroyama
Porco Rosso
Porco Rosso
行きましょう!(•̀ᴗ•́)൬༉
Entrades: 111
Membre des de: 03 oct. 2016, 06:32
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 31 cops
Gràcies rebudes: 49 cops

Jo tinc una teoria una mica esbojarrada però no em desagradaria gens que acabés passant així, de fet crec que seria molt interesant, la deixo aquí en ocult per si algú li vol donar un cop d'ull.
Text amagat.
Davant la recuperació del personatge de Sharon Carter (per molts oblidada) i de que si en Sam es converteix en Capità Amèrica seria injust per en Bucky i viceversa, seria injust per en Sam que en Bucky es convertís en Capità Amèrica... Podria ser que el futur Capità Amèrica sigui la Sharon Carter, veïna del Capi i qui d'amagat sempre ha ajudat a el Capi, a en Sam i a en Bucky, acabi sent la Capitana Amèrica?

En els còmics en Sam i en Bucky han estat Capitans Amèrica, igual que en John Walker també ho va ser (igual que en la serie podem veure) el Capità Amèrica, també conegut com a U.S. Agente o Super-Patriota. Però en els còmics la filla de la Sharon Carter i Steve Rogers acaba esdevenint també una Capitana Amèrica. Perquè no doncs la Sharon Carter es pot quedar amb l'escut ja que en el UCM l'Steve ha acabat amb el seu amor del passat... Podria estar molt bé la veritat.

I pel que fa a la Karli Morgenthau, no podria ser una descendent de Cráneo Rojo? no només s'assaembla molt físicament a la filla d'aquest villà en els còmics sinó que ha demostrar ser poc ética en el darrer capítol...
A veure com evoluciona la serie...
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Veig que estan, una vegada més, passant-se al costat fosc per resoldre els problemes.
M'ha agradat tornar a veure na Sharon, la veritat és que (com diu en @Shiroyama), ja no la recordava! Fataaaaal!!

Quant a l'spoiler d'en Shiroyama... Interessant. Podria ser que passés el que dius, seria una bona sortida.

Quant a na Karli, amb la mort de sa germana (o no sé què era), pareix que se li ha anat un poc la pinça i s'està fent malvada. Amb aquesta deshumanització, ens posen a nosaltres (els espectadors) en contra d'ella i ens allunyen de simpatitzar amb la seva causa. Potser l'acabaran rebutjant dins els sense banderes.

Bé, seguirem.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Respon