Falcon and the Winter Soldier

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Falcó i el Soldat d'Hivern


Imatge
Any:2021
Genere:Acció, Aventura, Superherois
Numero de capitols: 6 (1h cada capitol aprox.)


Sinopsis:
Text amagat.
Continuant els esdeveniments de Avengers: Endgame, Sam Wilson/Falcon i Bucky Barnes/Soldat d'Hivern, emprenen junts una aventura al voltant de el món que posa a prova les seves habilitats i la seva paciència.


Com els fans de Marvel ja sabran el proxim 19 de Març comença la segona serie de la Fase 4 del MCU. La veritat que hype esta per les nuvols despres de WandaVisió.

Espero poder comentarla amb tots vosaltres durant les 6 setmanes que durara. :uki: :uki:
Imatge
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Estic molt hyped per l'efecte Wandavisión i perquè podré tornar a veure en Bucky <3

Us deixo alguns dels trailers que han sortit:







Té pinta que (com era d'esperar) la sèrie no te res a veure amb Wandavision serà més estil bons contra dolents i molts més penyetasos.
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

A veure... la veritat és que aquests dos em pareixen un poc de segona categoria, comparats amb Wandavision, però bé, tampoc tenim molta altra cosa a veure així que ja anirà bé.

Com està el fandom shipperil yaoi entre aquests dos, @Nafi? Els shippegen molt? O era més Steve x Bucky? Hahaha.
Shancks ha escrit: 09 març 2021, 15:24 Numero de capitols: 6 (1h cada capitol aprox.)
Sabem segur que serà només una temporada i de només sis episodis? Això sí, si són d'una hora, és bastant més del que ens han donat amb Wanda (sis hores en contraposició a les tres hores i vint minuts de Wanda).
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Minatoni ha escrit: 11 març 2021, 12:34 Com està el fandom shipperil yaoi entre aquests dos, @Nafi? Els shippegen molt? O era més Steve x Bucky? Hahaha.
El ship suprem era evidentment Steve x Bucky, osigui no pots veure Civil War i NO SHIPPEJAR-LOS. Però ara l'Steve ja no és una opció així que segurament creixi molt aquest ship, també és bastant potent el ship a 3 pel que veig (m'he posat a buscar imatges del ship i tal).

Falco x Bucky és un bon rivals to lovers imho ara a veure que pasa a la serie si alimenten el ship o no, també hem de considerar el dolent de la sèrie que per a mi dona molt de joc amb el shippeig, per si no voleu saber qui és (ja s'ha anunciat) ho poso en spoiler:
Text amagat.
El Baró Zemo que ja coneixem de Civil War, estic bastant hyped amb aquest personatge perquè em va encantar a Civil War i a més en Daniel Brühl trobo que fa un paperàs
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Minatoni ha escrit: 11 març 2021, 12:34
Sabem segur que serà només una temporada i de només sis episodis? Això sí, si són d'una hora, és bastant més del que ens han donat amb Wanda (sis hores en contraposició a les tres hores i vint minuts de Wanda).
Que sera 1 temporada i sis episodis segur: https://www.imdb.com/title/tt9208876/episodes

La durada dels mateixos depen molt on consultis(https://www.filmaffinity.com/es/film107656.html).

Per cert, heu vist que a un avançament es menciona aDoctor Stange :uki:
https://spoiler.bolavip.com/series/The- ... -0004.html
Imatge
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Shancks ha escrit: 11 març 2021, 14:24Per cert, heu vist que a un avançament es menciona a Doctor Stange :uki:
https://spoiler.bolavip.com/series/The- ... -0004.html
Van dir oficialment que volien que Doctor Strange aparegués a Wandavision però no es va poder fer per la pandemia (perquè en Cumberbatch estava a Australia i no podia viatjar o algo així), potser això fa que acabi apareixent a Falcó i el Soldat d'Hivern? Molaria moltissim i no ho descarto ja que al 2022 sortirà Doctor Strange in the Multiverse of Madness i han de preparar el terreny :uki:
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Doncs ja ha començat!!!!!! :cheers: :cheers:

Episodi 1:
Text amagat.
Bastante be en general, dosis de drama i d'accio a parts iguals.

Per una part, Sam va desapareixer 5 anys i te problemes normals com tots els desapareguts mentre es un heroi i salva el dia amb l'exercit.

Per l'altre, Bucky es un home amb mes de 100 anys que sent moltes culpabilitats pel que va fer com a Winter Soldier (Hail Hydra!) i no pot mirar endavant ni relacionarse amb la gent del segle 21.

Molt ben plantejats els escenaris la veritat, hem vist dos realitats molt ben detallades en menys de 50 min.

L'unic pero que li poso al capitol es el plot-twist de final, feia falta ficar un Capita America de pacotilla/actor? No, no feia falta...
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Doncs eh, ni tan mal.

D'entrada he empatitzat més amb en Bucky, tot deprimissionado perquè té remordiments però és bona gent i el fons d'arbres de la consulta de la seva psicòloga em pertorbava. Cuida el vellet japo que és adorable i que li aconsegueix una cita i, no sé, tot molt beautiful però pertorbador, així que nice, molt rollo Marvel.

I m'ha sobrat el drama del barcu, sorry. És com que he entès més a la germana del Falcon, en pla "deixa de donar el puto conyasso amb el barcu dels collons, que el vull vendre i anar a Las Vegas a veure si de casualitat em faig rica". M'ha semblat interessant el tema dels pavos pro-blip, pot arribar a molar molt, espero que tirin per aquí.

I per què el nou Capità Amèrica no és guapo? (tampoc li he vist la cara, però no desprenia eroticitat i això és important, un heroi ha de ser sensual, és la norma, respecteu les putes normes Marvel!! *agita el puño hijo, agita*)
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Sí, el drama familiar també m'ha sobrat un poc, però bé, està bé perquè toques un poc més la realitat dels que van desaparèixer.

Per altra banda, crec que està clar que en Bucky s'ha de normalitzar i veure el procés és més satisfactori que "oh, ja no estic hipnotitzat, sóc un heroi, aquesta paba (o pabo) està coladíssima per mi, final felis". (M'havia fet un poc d'il·lusions amb la noia del restaurant de sushi).

Per acabar, probablement el nou Cap sigui un dolent, no? O creieu que serà una distracció?

No sé si m'agraden els capítols més llarguets (se m'ha fet un poc massa llarg) o més curts com els de Wanda (se'm feien un poc massa curts)...

Afegit en 36 minuts 28 segons:
Per cert, en Bucky diu que ha estat lluitant durant els darrers 90 anys. No torna vell? Em pensava que havia estat congelat, com en Cap.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Minatoni ha escrit: 20 març 2021, 14:48
Afegit en 36 minuts 28 segons:
Per cert, en Bucky diu que ha estat lluitant durant els darrers 90 anys. No torna vell? Em pensava que havia estat congelat, com en Cap.
Si i no, si va estava congelat però quan Hydra el volia com a assassí el despertaba, es a dir, que ha viscut aquests 90 anys intermitent en realitat, el temps per cumplir les missions(com la missió de matar als pares de Toni Stark-Iron Man), reprogramarlo i a dormir.
Imatge
Respon